Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia fulladás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Hasznos bezony
    Csak még arra lennék kíváncsi hogy akkor nekem miért fulladt gázadásra amikor lent volt a tű? (ha ráhúztam a szívatót akkor ment, szóval kétlem hogy levegővel lenne probléma)

    Komment


      #32
      heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      akkor nekem miért fulladt gázadásra amikor lent volt a tű?
      Mert kevesebb és üzemanyag-szegényebb keveréket kapott. Ha feljebb állítod a tűt, akkor azzal több kaját adsz neki. A levegőszabályozó csavarral állítod be a helyes levegő-benzin súlyarányt. Mivel feljebb vetted a tűt, ezért most több kaját adsz neki.

      Ha majd egyhuzamban országúti üzemben mész vele kb. 1/2 órát, utána vedd ki a gyertyát és nézd meg a színét. Ha szép őzbarna, akkor a hőértéke is jó és a porlasztó is jól kever. Ha nagyon halvány, már már fehér, akkor benzinszegény. Ekkor kevesebb levegőt kell neki adni. Ha viszont olajos, fekete, akkor túl sokat kap, vagy rossz a gyertya hőértéke.

      Sok minden mást is le lehetne írni. Nézd meg Ternainál a "Motorkerékpárban". (Letöltések menü)
      mátéapu és heeegany kedvelte ezt.

      Komment


        #33
        Széles utat, szerintem nézz rá a szívató gumi tömítésére pannoniás márkatársam járt így neki a gumigyűrűt ette meg a benzin és ezeket a gondokat produkálta a vas

        Komment

        Ugrás az oldal tetejére
        Working...
        X