Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia fulladás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Súbert tő állításnál amikor lecsavartam a tolanttyúház tetejét kicsit gőzölgött(gondolom benzingőz volt).

    De ha nem jön össze akkor teszek oda valamit, klingerit jó? Jelenleg(mivel kicsit sérült a hengeren a szívócsonk felülete) hő és benzinálló siliconnal van tömítve. De mivel elég vékony rétegben van így a hőtől nemigazán véd. A szívótoroknál a karbihoz ha hozzáérek akkor süt.

    Komment


      #17
      heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      A szívótoroknál a karbihoz ha hozzáérek akkor süt.
      Egyértelmű a kollégák diagnózisa. A benzinben párolt porlasztó valóban gasztronómiai különlegesség, csak műszakilag megbízhatatlan. A szigetelő betéthez javaslom a min. 5 mm-es textilbakelitot. Ebből szépen kimunkálható és jól is fog tömíteni. A forró benzinhez nem hiányzik a falslevegő.
      wsievers kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Klingerit vagy teflon is jó ugye?
        Ezekből van itthon. Bakelit nincs ilyen vékony.
        CZsolti kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          Ha teflontőmités anyagod van 5-mm-es küldhetnél egy darabot nekem is!..
          OdinHEM kedvelte ezt.
          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

          Komment


            #20
            Nem beszélünk sportmotorról, hogy a szívócső ilyen mérvű hosszváltozása számítson...a Jawaknál pl. 5mm vastag a bakelit hőszigetelő lap. Én pedig a Dneprbe egy rossz biztosítékházból reszeltem(km 2 mm vastag-de ez is sokat jelentett).
            Mindkét említett anyag jó.
            A hőszigetelő lapot ugyanúgy felteheted pasztával is ahogy eddig a karburátor volt. Nagyobb mérvű melegedésnél amit a sugárzó hő okoz, még védőlemezt is tesznek fel, ami leárnyékolja a karburátort.
            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 febr. 28, 14:34.
            OdinHEM, mátéapu és Che kedvelte ezt.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #21
              Csak 3mm-es teflonlap van itthon. Klingerit is kb ennyi emlékeim szerint. Meg még van valahol ilyen grafitos lap is(az direkt forró cuccokhoz való) de szerintem maradok a 3mm-es teflonnál. 2 oldalára pedig tömítőpasztát rakok aztán úgy remélhetőleg jó lesz.

              A karbit tartó csavarok feje(vagy tőcsavar esetén az anya alá) érdemes rakni teflon alátétet? Vagy az annyi hőt úgysem vezet át?




              mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Ha teflontőmités anyagod van 5-mm-es küldhetnél egy darabot nekem is!..
              Mihez kellene 5mm-es? Bár csak vékonyabb van

              Komment


                #22
                Szervusztok!

                Csak óvatosan a teflonnal,az szilárdságilag egy nagyon nyúlós dolog!Nem javasolnám,flansnik alá és közé,mert meghúzáskor könnyen deformálódhatnak a peremek.Igaz a hőt nagyon jól bírja,de arról már nincs információm,hogy mennyire adja át.

                Legmegfelelőbb a textilbakelit lenne,valamilyen öreg elektromos szekrényből,biztosan ki lehet nyerni belőle.Az a baj,hogy nem is tudom hol laksz,mert én szívesen ellátnálak,a fenti anyaggal,nem csak téged,de meglehet még sokakat,-kisebb darabokkal,természetesen "jópízé",ingyen,-hogy én is boldoguljak már valahogy.

                Komolyra fordítva a szót,tényleg adok,ha kell,csak nem tudom,hogy tudna eljutni hozzád.

                Üdvözlettel:Che
                OdinHEM, wsievers és 2 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  #23
                  Igen, kicsit rugalmas. De annyira erősen nem húzom meg hogy szétnyomódjon(a tömítőpaszta miatt felesleges, így is tökéletesen tömít)
                  Ilyen lett egyébként:
                  http://kepfeltoltes.hu/130228/DSCF84...toltes.hu_.jpg
                  A túlfolyt tömítőanyagot száradás után kívül-belül szépen le lehet húzni. Aztán majd kiderül hogy a belseje egy síkban van-e.

                  Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Igaz a hőt nagyon jól bírja,de arról már nincs információm,hogy mennyire adja át.
                  Műanyagok elég jó hőszigetelők, szóval remélem jó lesz
                  Ha nem lesz jó ez akkor feltúrok 1-2 fiókot. Jó eséllyel lesz megfelelő bakelit is, csak azt keresni kellene



                  Másik dolog, közben szétszedtem a karbit is. Semmi kosz nincs benne, a fúvókák tiszták. Viszont amit nem tudok, az úszótűnek hol kellene állnia?

                  Komment


                    #24
                    Próbáld meg minimumon (legalsó rovátkában) és így följebb amíg nem megy a moci rendesen.
                    A levegősödés oka a cső lehet, mivel nem zár rá a csatlakozó felületekre, a másik, ahogy már írták is a szűrőt dobd el a fenébe én kétszer is megszívtam vele. A baj, hogy gyártási hibásak, mivel nem eresztenek át folyadékot minden állásban és nem is mindig van rendes lyuk rajtuk, ha jól emlékszem a szűrőt dróttal be kell nyomorítania kifolyási vég felől, de még akkor is csak függő állásban használható.
                    És a másik, hogy a benzincsapnak is van 2 szűrője egy a tankba lóg be(tartaléknál van szerepe), a másik az ülepítőpohárban van szóval nem nagyon kell másik még pluszban.
                    Ha muszáj szerezz be egy üvegpoharas teherautóra szánt szűrőt, én az Izsemre vadásztam börzén egy orosz szűrőt általában spiáter részük van a felfogatásnál ehelyett érdemes szalagot használni(a spiáter le szokott törni).
                    Sok sikert a szereléshez!
                    Utoljára szerkesztve a következő által: majdánka; 2013 febr. 28, 17:59.
                    OdinHEM és heeegany kedvelte ezt.

                    Komment


                      #25
                      Hát holnap próba. Aztán kiderül hogy van-e még gond.
                      Ha van gond akkor a következő "áldozat" a szűrő lesz. De ahogy elnézem a nagyon finom szemcséket, amik a csapon átmennek szépen felfogja. Ezért ha máshogy ki tudom küszöbölni a problémát akkor megtartom.

                      Komment


                        #26
                        heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Klingerit vagy teflon is jó ugye?
                        Ezekből van itthon.
                        A teflon az príma. Könnyen faragható és nem ég oda. Viccen kívül nagyon jó rugalmas anyag és kiválóan tömít is.
                        heeegany kedvelte ezt.

                        Komment


                          #27
                          A henger már süti a kezem ,de a szívótorok alig melegszik
                          Viszont az alapjáratot egy picit feljebb kelletett venni.
                          OdinHEM és wsievers kedvelte ezt.

                          Komment


                            #28
                            Ha"jól"megy a pannonia,dadog az anyagtól alapjáraton,nem sokáig szabad járatni,mert megszivja magát.A lámpánál gázfröccsökkel mulatom az időt emiatt.Másképp nem jön ki a maximum a gépből.
                            Ugyanigy az anyag hüti és keni a motort,igaz nehéz eltalálni az egyensulyt.
                            OdinHEM, heeegany és wsievers kedvelte ezt.
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              #29
                              mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Ha „jól” megy a pannonia,dadog az anyagtól alapjáraton,nem sokáig szabad járatni,mert megszivja magát.A lámpánál gázfröccsökkel mulatom az időt emiatt. Másképp nem jön ki a maximum a gépből.
                              Ugyanigy az anyag hüti és keni a motort,igaz nehéz eltalálni az egyensulyt.
                              Hát én a tömítés beszerelésekor a súbert tűt gyárilag előírt helyre tettem, felülről a 3. állásba ,aztán pár kör amikor gázadásra csak fulladt a gép és lekerült alulról a 3. állásba a tű. Így meg szépen, be is ugrottam a városba(2km a központ), hát amint megálltam egy kereszteződésbe lerohadt a gép a kanyarodósáv közepén(délután 2-kor persze, legnagyobb forgalomban) Aztán alapjáratot feljebb véve utána már nem volt gond vele.

                              Lehet megszívta magát, nem tudom. Kb 50-es tempóról lassítottam és álltam meg.

                              Egyébként a súbert tűnek a főfúvókában mennyire szabadna lötyögnie? Mert nekem egy kicsit megteszi. Tű utángyártott új, fúvóka remélhetőleg gyári(2,65-ös ha jól emlékszem)
                              majdánka és mátéapu kedvelte ezt.

                              Komment


                                #30
                                Üdv Pannoniások!

                                Talán nem lesz haszontalan a cikk.Click image for larger version

Name:	HPIM7439.jpg
Views:	1
Size:	194.5 KB
ID:	134763Click image for larger version

Name:	HPIM7440.jpg
Views:	2
Size:	199.4 KB
ID:	134764

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X