A kérdésem az lenne,hogy mi a teendő illetve mi a legjobb technológia a Blokkban a kikopott csapágyhelyek javítására?Ha tudtok ilyet segítsetek!Illetve olyan hely címe,telefonszáma is kellene ahol foglalkoznak ilyennel!Mindenféle megoldásra kíváncsi vagyok!Aki Pannóniázik az biztos találkozott már ezzel a problémával!
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannónia Blokköntvény javítása
Collapse
X
-
Bármelyik motornál előfordul ez...felfúratod egy jó maróssal nagyobbra a csapágyhelyet(két blokkfelet együtt, vonalba fúrva), és perselyezed(bronz vagy acél persellyel) vagy felhegeszteted, és gyári méretre munkáltatod, vagy következő csapágyméretre munáltatod(de ez már tunning kategória-más rendszerű csapágy beépítésekor alkalmazzák, de ott át kell gondolni az olajzást is újra-bár nem javaslom előzetes számtások nélkül a csapágyazás megváltoztatását) Tehát több lehetőséged van...Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 márc. 31, 20:05.OdinHEM és Balumester kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
-
Köszönöm a választ,bár ezekre a lehetőségekre én is gondoltam,elég macerás megoldás főleg azért mert szerintem "többe kerül a hús mint a leves" (a vicc az egészbe, hogy én magam is marós vagyok,de a munkahelyemen nem tudok maszekolni
Sajna, pedig én is meg tudnám csinálni! Esetleg van még valakinek tippje?,más egyedi megoldásokra is kíváncsi vagyok!
Komment
-
Balumester eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEsetleg van még valakinek tippje?,más egyedi megoldásokra is kíváncsi vagyok!
Komment
-
mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseRagaszd be Loctite csapágyragasztóval.
Vagy pontozd fel
Balumester eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemunkahelyemen nem tudok maszekolni"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
-
Ha 1 tizedig fog a ragasztó akkor akár még az is megfoghatná elméletben ,csak gyakorlatban nem fogja meg!
A kerékcsapágyaknál már alkalmaztam a "sörös dobozos módszert" vagyis hogy a csapágy köré tekert sörös doboz lemezzel együtt tettem be a csapágyat, és jó is lett, itt is valami hasonlóra gondoltam,csak nem sörös dobozzal, hanem valami jobb anyaggal (tizedes ill. százados réz vagy acélszalag) Tehát a kérdésem most ehhez kapcsolódik ugyanis nem tudom hol lehetne ilyet szerezni!?????
Komment
-
Ne gányold meg, kár a szét-összeszerelésre fordított időért is. Nem elég merev önállóan egy golyóscsapágy, minden csapágyazás olyan minőségű amilyen a csapágyfészek. Azt másolja át, hiába új. Hengerfúrógépen kopott fészkeket felbővíted szólóba, blokkfelenként(könnyű felfogni). Vastagfalú acél perselyeket esztergálsz, külső méret illesztve legyen(vastagfalút könnyű bepréselni, nem rogy meg), ide mehet a csapágyragasztó(ártani nem használ), lehet vállas persely is még jobb. Aztán blokk a brezonokkal összecsavaroz, újra felfog és késze , vonalba fúr. Ha elég perverz vagy akkor ráhagyással, és a hónolófejjel a kész méretre. Pancsira nem emlékszem, de ha van zégerhorony azt még a perselybe, olajfuratot készen összefúr.
- 3 likes
Komment
-
És mindezt mennyiért vagy hajlandó megcsinálni?Balumester kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉs mindezt mennyiért vagy hajlandó megcsinálni?
- 3 likes
Komment
-
Ugy látom mindenki a barátod,aki nem ellenség!
Tetszik az ajánlat külömbözö blokkféllel motorozom úgy vettem észre hogy eltörte a dugattyút és a perselyt.egyenlőre korigáltam,de nem örök élet.Ha oda érek kihasznállak és jelentkezni fogok!!"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
Komment