Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia sebességváltó adalékanyag

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Pannónia sebességváltó adalékanyag

    Sziasztok.
    A PANNÓNIA T5 motorkerékpár sebességváltónál hol található olajszint ellönőrző.
    A piros könyvében azt olvastam, motor olajjal kell feltölteni a sebességváltót.
    Viszont fizikailag nem találom a helyét,hogy hol van ahol az olajat betölthetem.
    Üdv:Joco65

    #2
    A kuplungállító fedél az maga az olajbetöltő, és a szintellenőrző. Addig kell tölteni, amíg ott ki nem folyik.
    Che és mátéapu kedvelte ezt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #3
      wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      A kuplungállító fedél az maga az olajbetöltő
      Az olajbetöltő nyílás nem a váltófedél hátsó részén van?
      De egyébként szerintem is praktikusabb a kuplungállító fedélen át beleborítani gyorsan az olajat mint az elég nehezen hozzáférhető betöltőnyíláson át hosszú és vékony csővel belecsurgatni.

      Komment


        #4
        heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Az olajbetöltő nyílás nem a váltófedél hátsó részén van?
        A későbbi évjáratokon már igen...már vártam a pontosítást...
        OdinHEM és heeegany kedvelte ezt.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #5
          wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          A későbbi évjáratokon már igen
          Azt hiszem, inkább a korábbiakon.
          Szerintem csak a '70-es években hagyták el, az enyémen sem lesz eredeti a csavar nélküli váltófedél, csak nekem jobban tetszik. Annak a beöntőnyílásnak tényleg semmi értelme, mert a szint figyeléséhez úgyis le kell szedni az oldalső kis deklit és ott tényleg könnyebb már akkor bele is önteni.
          OdinHEM és Beagle kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Azt hiszem, inkább a korábbiakon.
            Jól hiszed! A '65-ös T5-ön még volt csavar a váltófedélen,a '71-es T5h-mon már nincs!

            Komment


              #7
              Beagle eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              '71-es T5h-mon már nincs!
              Neked van igazad...a fejlődés nálunk egyszerűsítést jelentett
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                #8
                Igen az én 73-as T5h-mon sincs már!

                Komment


                  #9
                  Szia wsievers. Köszi az infót.
                  Ja és ma már nem olyan a motor olaj, mint akkor volt. Hajtómű olajat tegyek bele. És milyen típust.
                  Üdv. Joco65

                  Komment


                    #10
                    A TLF használati utasításban találtam meg én is. Az ovális kis deknit leveszed, és annak az alsó pereméig kell lenni.
                    http://24oras.domaincenter4.hu/hundo...fh1.htm#ken_ol

                    Komment


                      #11
                      Nekem még van olaj feltöltő csavar, és valóban semmi értelme, mert nehéz hozzá férni, igaz csináltam egy tölcséres gumicsöves megoldást, de így is olyan erről feltölteni olajjal, mint a sündisznó b@szás. Az kis oldal dekniről sokkal egyszerűbb. Érdekes, hogy ezt a kezelési utasítások nem igen hangsúlyozzák ki. Én egy TLF útmutatóban találtam rá.
                      íme: http://24oras.domaincenter4.hu/hundo...fh1.htm#ken_ol

                      Komment


                        #12
                        T5 1968: nekem van betöltő csavar, a fedélen, a sebességfokozat mutató mögött (a hátsó kerék felé)

                        - - - Updated - - -

                        Agip Rotra hy? esetleg? Régen ez volt a simsonban is.

                        Komment


                          #13
                          Én AGIP i-Ride moto 10-w40 4T tettem a T5h-ba és a CZ 150C-be is, tökéletesen működik vele mindkettőben a parafás kuplung, és az ára (1350Ft/l) is baráti volt az olajnak: https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/terme...0W-40+1L+%2AAG
                          Ez is 'speciálisan' nedves kuplunghoz való motorolaj (JASO MA, vagy MA2 besorolású) motorkerékpárokba.

                          Komment

                          Ugrás az oldal tetejére
                          Working...
                          X