Közlemény

Collapse
No announcement yet.

hibakeresés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    hibakeresés

    Van egy barátomnak egy T5 nagyfékdobosa . Hozzám fordult -mint szerelgető ember --biztos meg tudom mondani neki miért áll le motorfék után a motorja ? Aztán ha leáll miért indul rögtön első rugásra (max 2-ra ) ?
    A motor 2-3éve esett át teljes javításon --csak csupa drága jó cuccal . Mivel a hét végén találkozóra ment --ezért elővette csütörtökön- tisztítás ...stb . Aztán egy próbaut a városban , keményen ,szadizva ---a motor tök jó !
    Indulás -250 km -a motor hibátlan--másnap reggel indulás a túrára motor jó .

    Aztán az első megálló után vége , motorféken leáll --de ha még gurulás közben rárug simán indul ...????????????!!!!!!!!!!

    Szóval kiváncsi vagyok a tapasztalt Pannóniásokra---hogy mire idekerül a motor ne nézzek bután .

    (ja megszakító, kondi , trafó cserélve , lendkerék delejezve , benzin cserélve tranksapka szelel benzin jön )

    #2
    Pannonián soha nem használok motorféket.egyébként kis alapjárat esetén néha képes megálni,de nem minden esetben.

    Serintem elzárt siberrel fordulaton vagy falsot vagy olajat sziv,mert ugye jó a kompresszió a spéci alkatrészek miatt nagy a vákum,valamit szivnia kell!!!
    Titus, heeegany és 2 további látogató kedvelte ezt.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      #3
      Kedves mateapu ! Honnan tudtad a választ, ha még el sem olvastad a kérdést A statisztika ezt írta a téma mellett:
      Olvasás: 0
      Válaszok: 1
      Blackmumus, ptm004 és 2 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Serintem elzárt siberrel fordulaton vagy falsot vagy olajat sziv,mert ugye jó a kompresszió a spéci alkatrészek miatt nagy a vákum,valamit szivnia kell!!!
        ...miért nem szív benzint az alapjárati fuvókán ? hol a beszívott ola ,ha rögtön indul -még gurulás közbeni rárugással ?


        mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Pannonián soha nem használok motorféket
        akkor hogyan állsz meg ? 80 nál kiteszed üresbe aztán fékezel ? nem hiszem
        taluga kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Honnan tudtad a választ, ha még el sem olvastad a kérdést
          Milyen kérdést?????????????????????




          joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          akkor hogyan állsz meg ? 80 nál kiteszed üresbe aztán fékezel ? nem hiszem
          Honnan tudod,hogy mikor all meg a motor ha motorfékezel?
          Lehet félreértem,nálam a motorfék azt jelenti a lendület hajt vissza a motorra.Jó IGAZATOK van!
          Elveszem a gázt és lassitok,mig váltásig visszaesik a fordulat,ha igy mindig megáll kevés az anyag.
          Karburátor üresjárati rendszer!!Az tud ijet produkálni,viszont az alapjárat nem szabályos,ha igy van.

          Nem gyujtás az vagy van,vagy nincs,vagy kihagy,az nem igazán fordulatfüggő,ha igen az jól érzékelhető.




          joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          ha rögtön indul -még gurulás közbeni rárugással ?
          Gázadás nélkül,beindul?
          taluga kedvelte ezt.
          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

          Komment


            #6
            mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            ha rögtön indul -még gurulás közbeni rárugással ? Gázadás nélkül,beindul?
            Ezt nem tudom -még nincs itt amotor , csak tapogatózok .

            De a vicc , hogy csak néha produkálja a dolgot ---amugy gyönyörü alapjárata van

            Komment


              #7
              Tudod mit,azt mondta egy öreg kolegám hajdan,ha nem leltem a hibát"hajtsd mig ki nem adja a baját!!"(-:
              Tudom nem illik más motorját gyilkolni.bocs.
              Titus és ptm004 kedvelte ezt.
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                #8
                joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Ezt nem tudom -még nincs itt amotor , csak tapogatózok .

                De a vicc , hogy csak néha produkálja a dolgot ---amugy gyönyörü alapjárata van
                Joker, megtalaltatok a hibat?
                ptm004 kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Udv!

                  Nekem is van egy hiba a motorral esetleg ha valaki tudja vagy mar jart igy kerem segitsen!
                  Csereltem mar gyertyat,pipat,vezeteket kompletten ,egesz gyujtast megszakitoval es kondit is ,karbit ujra hangoltuk ,de masikkal is ezt csinalja ,de a baj amit produkal ,olyan erzest nyujt mintha kihagyna a gyujtas mintha nem robbantana el a benzint sot a karbit is tisztitottam mar ezerszer es belefujva levegot a tankba is visszaszuszog a tanksapkan . Falsot azt sziv elol a bilincsnel ,de azt ezelott is tette es erre raktam be egy gumigyurut probara ,de a hiba ugyan ugy megmaradt.
                  Amikor meg hideg jobban rangat es amikor megyek mondjuk 50-nel 4-be akkor bedadog inkabb kisebb sebessegnel erezheto mintha kihagyna a gyujtas es amikor motorfeken megyek akkor erezheto a hatas mert rangatozik es ennek hatasara gondolom terheli a lancot is.Egy ismerosom furcsanak tartotta,hogy nem is porog ki rendesen ,de talan az azert is van mert meg szoros a henger mivel bejaratos,A gyujtas is jol van beallitva es a gyujtas oldali szimering is jo es olaj is van benn a valtonal onnan nem sziv olajat .
                  Gyakorlatilag belul minden cserelve van ujra perselyezve,csapagyazva,szimeringezve az egesz blokk,de megis valahol hiba van amit nem veszek eszre!Ha valakinek volt mar ilyen problemaja kerem segitsen az elharitasban........

                  Komment


                    #10
                    LC 9246 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Ha valakinek volt mar ilyen problemaja kerem segitsen az elharitasban...
                    Gyertyán a hézag jól van beállítva? Nekem akkor szokott hasonlót csinálni, mikor kicsit nagyobb hézagot hagyok a kelleténél. Sajnos gyenge a gyújtásom így ilyenekre kifejezetten érzékeny. Vagy akkor szokott még ilyet csinálni mikor
                    tönkre akar menni a gyertya, főleg nyáron városban, mikor a piros lámpáknál is képes jobban bemelegedni a kelleténél.

                    De mikor nincs eléggé bemelegedve akkor elég zajos nekem is. 500-1000 méteren keresztül alig gyorsul és kettesbe 30 fölött csörög, csattog, hármasban 40 fölött ugyanez, de ha bemelegszik akkor úgy megy mint amit kilőttek.


                    joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    de ha még gurulás közben rárug simán indul
                    Gurulás közben rárúg? És ha lejjebb vált egy fokozatot, elengedi a kuplungot és egy kicsit húzza a gázt nem indul be? Ha gyújtás van akkor elvileg be kell indulnia, mert a motor ugyanúgy forog, csak valami hiányzik a működéshez és az valószínűleg nem a szikra.

                    Nekem bejáratós tempó mellett, hosszú út után állt le hasonlóképpen mikor beértem a városba és lámpa vagy körforgalom miatt lassítani kellett. Volt, hogy menet közben állt le, de volt, hogy csak akkor mikor megálltam a lámpánál, egyszer csak azt hallottam, hogy elhallgatott a motor. Nekem mondjuk hidegen volt beállítva az alapjárat, de melegen ez csökken és esetemben megállt a motor. Nem mindig produkálta, függött ez az aznapi hőmérséklettől, vagy, hogy menyit mentem vele.

                    Tehát szerintem az első, hogy megnézitek az alapjáratot.

                    Vagy az alapjárati fúvóka van eltömődve, de akkor hidegindítás után is leállna. Már ha egyáltalán beindulna (gázadás nélkül).
                    Utoljára szerkesztve a következő által: Blackmumus; 2013 okt. 13, 21:35.

                    Komment

                    Ugrás az oldal tetejére
                    Working...
                    X