Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia munkagép

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Pannonia munkagép

    Hali!
    Szereztem egy pannonia munkagépet!T5-motoral van felszerelve félig platos de motorikusan ugyanaz mint a motor.
    Sajna valami problémája van mivel befecskendezésel ment csak.
    Most szétszetem a karbiját és a fuvokáknál nyomja a benzint és már csak beröffen és leis ál.
    Mivel átépitettem a régi karbibol az ujba a cuccokat.
    Mitkell álitanom a karbin vagy mi lehet a baja?

    #2
    csi22222 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Most szétszetem a karbiját és a fuvokáknál nyomja a benzint és már csak beröffen és leis ál.
    Mivel átépitettem a régi karbibol az ujba a cuccokat.
    Mitkell álitanom a karbin vagy mi lehet a baja?
    Nem igazán értem,most csak szétszedted,kipucoltad és összeraktad,vagy porlasztót cseréltél!!??
    Szerintem,ha befecskendezéssel beindult,akkor elegendő lehet egy alapos takarítás=porlasztó/légszűrő/üzemanyagtank.
    Ha mégsem,akkor talán szimering csere,ha sokat állt,akkor sanszos!

    Üdv;Zsolt

    Komment


      #3
      Köszönöm a választ!
      Egyébként mivel a régi karbija már ramaty szereztem egy ugyanolyan karbit csak az egy ház volt és a 4fuvoka.
      Azaz az uj karbiba átépitettem mindent a régiböl és ez tiszta is.Egyébként igensokat ált sajnos nem zárt helyen.
      Légszüröt elmondanád hogytudom szétszedni mert semi csavar meg ilyen nincs rajta.A tankot holnap leeresztem a benzint belöle és kipucolom aztis.
      Üdv: István

      Komment


        #4
        csi22222 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Köszönöm a választ!
        Nincs mit!
        A légszűrőt nem igazán lehet/kell szétszedni! Én féktisztító spray-vel fújtam ki,majd sűrített levegővel! Azért jó a féktisztító,mert kimos minden szennyeződést és maradéktalanul elpárolog! Persze be is áztathatod pl. benzinbe,de az lassabb és nem olyan hatékony!
        A tank tisztítását is tárgyaltuk már,erre is van több megoldás. Én átmostam tiszta benzinnel,majd szórtam bele zúzott követ,amellyel sokáig "rumbatököztem". Ezt többször ismételtem,majd "Evipass" rozsda átalakítót öntöttem bele,ezzel is átforgattam többször és kész. Már több tankot is ezzel a módszerrel tisztítottam,mindegyik üzemel azóta is.

        Üdv;Zsolt
        Ricsi95D kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Sikerült beinditanom a motort végre csak bekellet lönöm a alapjáratot és a levegö keveréket és egy két tömitést cserélni kellet!
          Most az a problémám hogy nemtudom a tüt hogy álitsam most lentröl felfelé a 3.rovátkában van de én azt akarom hogy ne egye sokat akkor fentebb kell teni a tüt vagy lentebb?
          Ja és egyébként szeretnék benne olajat cserélni de nemtudom miet tegyek a válto oldali deklibe és miet a hajtásába mivel ezen egy kocka hajtás van kardános.
          Utoljára szerkesztve a következő által: csi22222; 2013 aug. 22, 22:22.

          Komment


            #6
            Sima motorolaj jó bele! A súbertű állásánál pedig annyi minden közrejátszhat a beállításnál, hogy nincs meghatározott recept, hogy melyik rovátkába kell rakni a kis tartólemezkét. De ahogy lépdelsz felfelé a rovátkák között, úgy veszed el az anyagot a motortól, mert gázadásnál annál később növekszik a főfuvóka átmérője.




            Sokat lehet erről olvasni a http://veteran.forum.hu/pannoniak-sz...arburator-927/ téma alatt...
            Titus, mátéapu és 2 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Köszönöm szépen a választ!

              Komment


                #8
                Most néztük megint tényleg nincs kopmresszió a hengerben.Nemtudom megkérdem mennyibe megyen átlagbe egy furatás?
                Vagyis van csak kicsi!
                Utoljára szerkesztve a következő által: csi22222; 2013 aug. 25, 22:02.

                Komment


                  #9
                  csi22222 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Nemtudom megkérdem mennyibe megyen átlagbe egy furatás?
                  Nekem 8500.-ba került,mindenestől (dugattyú+fúrás) itt a kép róla.
                  Utoljára szerkesztve a következő által: Beagle; 2013 aug. 29, 21:31.

                  Komment


                    #10
                    Ez igen szép,egyébként megmondanátok mien olaj kell a kuplunghoz?Váltoolaj ha joltudom.A könyve megvan a motornak és leirja hogy télen mm60 nyáron mm90.Igen csak ilyen olajat sehol se találok.Valaki megmondaná mostanába miet szoktak bele tenni?

                    Komment


                      #11
                      Ezek egyfokozatú motorolajok, ma már ilyen nincs.
                      15W-40 ásványi motorolaj használható helyettük télen-nyáron.

                      Komment


                        #12
                        motorolajat 15-40~ est ha más van az sem baj mert a mai olajok mind jók,viszont a hajtómüolajtól könnyen megcsuszik a kuplung.
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          #13
                          Köszönöm a válaszokat!

                          Komment


                            #14
                            Hali!
                            Megint lenne 1 kérdésem!
                            Vettem 1 blokkot de valami gondom van vele.
                            Az lenne a gondom hogy nincs szikra de lehet tudom a probléma forrását.
                            A régi blokkon ahol kijön a pipa ott ha benézek van 1 tü amire a pipa csatkakozik.
                            Ezen pedig ha benézek nincs pipa csak 1 lefele logo kis fém darab az alaplaprol loghat vagy a tekercsekröl valami elektroda fajta lehet.Valaki nemtudja hogy oda mit kell venni?Mert a régin van ien tü szerü valami de az hogy van rajta nemtudom mert a régiböl nemerem kiszedni mert azzal járok.

                            Komment


                              #15
                              kisgépnél nem fontos az eredeti megoldás nekem a motoron is arra a kis rézlapra van egy saruval ellátott gyertyakábel felcsavarozva M-4-es csavarral de prózai módon ráforraszthatod a kábelt és üzembiztosabb lessz a gyárinál is!
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X