Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia munkagép

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Megint van 1 problémám de szerintem ez a beálitások miatt lehet.
    Ma kimentem vele 1 szép nagy beszerzö körutat és amikor kicsit tobbet mentem hazafele már nemvette a 3.at nemakarta bevenni.De tegnap bevette mint a szél meg kis sebeségnél is betudom vele vetetni.Szóval az a bajom hogy amint hazaértem azt tapasztaltam hogy a kuplungot könnyü megint huzni.Lehet eltekeredett az álito csavar de lehet csa felmelegedet?Mert ha holnap megint jó a kuplung ak gondolom a melegedés miatt lehet.Esetleg léptetö villa mert néha bevesz 1.5 meg 2.5öt de amikor rendesen emel a kuplung ak ritkában lehet.Tudnátok adni igy kezdöként hogy mit bontsak rajta vagy mit csináljak álitsak stb.A könyve igaz megvan és probáltam a 4mmes beálitást de sehogyse jó.És mielött elfelejetem a kuplung álito lerögzitö csavarjának a tetejére kell 1 lerögzitö hajlitott lemez db?Vagy ott csak simán megkell kontrázni és kész?
    Utoljára szerkesztve a következő által: csi22222; 2013 szept. 16, 19:27.

    Komment


      #47
      Lehet a melegedés is számit de inkább a léptetővillát nézd meg nincs e elrepedve esetleg törve.A sebbességjelző fedelet szereld le,és beletudsz kukkantani a váltóba.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        #48
        Értem,és ott mit kell nézni mien rendelleneséget figyeljek ja és onnan látom a léptetö villát?Meg ha leveszem a fedelet nehéz viszatenni?




        De amugy az a legnagyobb bajom hogy elindulás elött a kuplungot keményen kellet huzni és szépen indult a kuplungal minden faxa beálitva erre hazaérek azt még mostis amikor már joformán nemis meleg igen könnyü huzni.Gondolom kitekeredett a kontrázo anya és elfordult a kuplung álito.

        Komment


          #49
          ha kilazul az állitó,nem emel ki a kuplung,ráadásul megváltozik a holtjáték.
          A fedelet nem nehéz szerelni,le kell venni a kuplungkart,a mutatót(ha nem korai változat)négy csavar és felemel a fedél,kukucs,és rősen szemrevételez,feszgetve a váltóvillákat,van mikor csak megreped és befeszül váltáskor, ijenkor furcsákat produkál.
          Ijenkor jól be lehet állitani a két határolócsavart ami a pedálmozgást állitja.Én ugy állitom,hogy a kapcsolótárcsa forduljon tul a rugós rögzitőn,de csak annyira higy visszaugorjon a horonyba,igy lehet a kopásokat némileg korigálni.
          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

          Komment


            #50
            Ezt sajnos nemértem,de valami iesmit kéne látnom.
            https://www.google.hu/search?q=panno...ml%3B640%3B480
            Itt mit kell álitanom?

            Komment


              #51
              csi22222 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Ezt sajnos nemértem,de valami iesmit kéne látnom.
              https://www.google.hu/search?q=panno...ml%3B640%3B480
              Itt mit kell álitanom?
              A képen a két jobb oldali alkatrészt(amik a törésnél összeillenek ) szedd ki és vagy meg kell hegeszteni vagy ki kell cserélni.
              (nekem speciel gyári új volt, de azzal is gond volt, úgyhogy hegesztettem bele egy merevítést, azóta jobb )

              Komment


                #52
                Értem,egyébként lehet rájöttem mi van a kuplungal.
                Van benne középen 1db csapágygojo ha joltudom,na nekem vagy hosszab golyo van benne vagy bevan szorulva vagy 2db van benne mert joval kisebb a tolomérö által mért mélység mint a másik blokomnál.

                Komment


                  #53
                  itt kezdődnek a problémák,Click image for larger version

Name:	normal_p10_076.jpg
Views:	1
Size:	22.9 KB
ID:	138323én nem tudom hogyan lehet kijelölni és rajzolni a képre.A saját alkatrészképeimből tettem fel,na igy látszik a sebváltókar alsó felső határolója a blokkkon kivül lehet állitani jobb oldalt a képen alul felül kilógó hatos csavarok kontrázva.ha leszerelted a felső deklit belelátsz a váltótárcsához ennek az elfordulását határolja a két csavar,ezt ajánlottam kicsit túlállitani.
                  csi22222 kedvelte ezt.
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    #54
                    csi22222 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    vagy hosszab golyo van
                    ...azzal már lehet dicsekedni !
                    UK, wsievers és 2 további látogató kedvelte ezt.

                    Komment


                      #55
                      Nagyonszépen köszönöm a képet meg az irást.Holnap épitem ki a blokkot és szeretném beépiteni az ujat a 2böl 1 tökéleteset kihozni.
                      Amit irtam arra kéne már csak a válasz és tudnám holnap épiteni.




                      A képre válaszolva:Te most arra gondolsz hogy a váltotengelyt ahogy mozgatom ott fent mozog 1 kis kar elöre hátra.Te azt mondod hogy azt álitsam ?




                      Erre gondolsz?Egyébként paintel kereteztem.

                      Komment


                        #56
                        csi22222 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        kis kar elöre hátra.Te azt mondod hogy azt álitsam ?
                        igen az forditja a függőleges tengelyt,ami a hornyolt tárcsán kersztül.mozgatja a sebességváltó villákat................
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          #57
                          [QUOTE=csi22222;40802]1209079_640842879283867_845025588_n.jpg[/QUOTE]

                          Ahogy látom ugyanott lakunk.
                          Utoljára szerkesztve a következő által: gilersx; 2013 szept. 18, 13:37.

                          Komment


                            #58
                            lehet tudom ki vagy de azért irhatnál nevet

                            Komment


                              #59
                              Valakinek valami tipp mi lehet a baja a kuplungomnak?Egyébként tettem be egy uj blokot amig nincs válasz a másiknak a kuplungjára.Ez már kb 1éve sztem nemis ment.Most betetem rugsodtam szivatam de nemindult.Befecskendezés után indul és jár szépen bár nincs alapjárat még beálitva.Szerintetek csak a levegö csavart álistam?Ja és a régiröl átett karbi szóval hibátlan.

                              Komment


                                #60
                                Tedd át a gyújást is a régiről, ha abban jól működött, állítsd be 2,7-3 mm-re az előgyújtást és plusz egy hibalehetőség kizárva.
                                Ha úgy sem jó, akkor tömítetlen a forgattyúsház és szét kell szedni.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X