A gyújtás alatt jól elmentünk a nyomaték kérdésben , azt hiszem ebben én voltam a hibás .
Mindenben igazat adok Apae fejtegetésének, valóban " rá lehet locsolni" 4-500 ezret egy ilyen régi blokkra.
És valóban a kérdés az, miért? Mi a cél ? Nos én úgy gondolom hogy csak addig megyek el ezen az úton , amig nem irreálisan magasság válnak a költségek .
A gyári könyvekből azt olvastam ki , hogy - elvileg - a Pannónia 8,5 -es sűrítési viszonyt bír el " gond nélkül " ( a T 9-es 10-es....)
A váltó elosztása 3 es 4 között szerintem nem a legszerencsésebb , nekem sokszor a harmadik rövid , a 4. Túl hosszú . Ekkor jo lenne egy kis nyomaték , hogy bírja a 4. Is ... A P 10 eseteben volt választási lehetőség , egy 2 mm -s alá tét a henger fej alatt , 7,5. - rol 8,5- re. Én úgy számoltam , hogy nem megyek el 8,5-ig, hanem csak 8-ig, ( 7.5-rol , de lehet hogy csak 7,2 rol TLF -T1 eseteben ) pontosan azért , hogy kimeljem a főtengely - hajtókar egységet . Szerintem első körben a hajtókar felső szeme a legelső gyenge pont . Most 17-50-es szekunder áttétellel járok , P12 dugó, plussz kipuff módosítás , 19"-es hátsó kerékkel , es úgy számoltam a geometriát hogy 1 mm - t kell levenni a hengerfejből, hogy 8 legyen a sűrítés . Ha ez - es az elektronikus gyújtás - megfelelő lesz a 17- 48 -as szekunder áttételhez, akkor én itt " állok " meg, mert ezzel nem tartom fel a forgalmat , es kb be hozom azt , amit a kmóra csal...
Mindenben igazat adok Apae fejtegetésének, valóban " rá lehet locsolni" 4-500 ezret egy ilyen régi blokkra.
És valóban a kérdés az, miért? Mi a cél ? Nos én úgy gondolom hogy csak addig megyek el ezen az úton , amig nem irreálisan magasság válnak a költségek .
A gyári könyvekből azt olvastam ki , hogy - elvileg - a Pannónia 8,5 -es sűrítési viszonyt bír el " gond nélkül " ( a T 9-es 10-es....)
A váltó elosztása 3 es 4 között szerintem nem a legszerencsésebb , nekem sokszor a harmadik rövid , a 4. Túl hosszú . Ekkor jo lenne egy kis nyomaték , hogy bírja a 4. Is ... A P 10 eseteben volt választási lehetőség , egy 2 mm -s alá tét a henger fej alatt , 7,5. - rol 8,5- re. Én úgy számoltam , hogy nem megyek el 8,5-ig, hanem csak 8-ig, ( 7.5-rol , de lehet hogy csak 7,2 rol TLF -T1 eseteben ) pontosan azért , hogy kimeljem a főtengely - hajtókar egységet . Szerintem első körben a hajtókar felső szeme a legelső gyenge pont . Most 17-50-es szekunder áttétellel járok , P12 dugó, plussz kipuff módosítás , 19"-es hátsó kerékkel , es úgy számoltam a geometriát hogy 1 mm - t kell levenni a hengerfejből, hogy 8 legyen a sűrítés . Ha ez - es az elektronikus gyújtás - megfelelő lesz a 17- 48 -as szekunder áttételhez, akkor én itt " állok " meg, mert ezzel nem tartom fel a forgalmat , es kb be hozom azt , amit a kmóra csal...
Komment