Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia úszószint

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Pannónia úszószint

    Sziasztok!
    A következő kérdéssel fordulnék hozzátok.
    A motorom csak úszó nélkül hajlandó elindulni, akárhogy állitom az úszoszintet, egyszerűen nem indul el, és ahogy kiveszem, kicsivel több benzin jut a karbiba, máris vigan jár.Gondolkodtam rajta hogy lehet nem bele való a tű vagy ilyesmi.De nem.Vettem uj úszótűt, de még az sem segitett.
    Előfurdult már ilyesmi valakivel?
    Esetleg mi okozhatja?
    Előre is köszönöm!

    #2
    Nem értem.... Úgy jár, hogy nincs benne az úszóházban az úszó? és ekkor nem folyik ki a túlfolyó-levegőző nyíláson a benzin az úszóházból? ( a blokkra)
    Ebben az esetben a dugulásod "feljebb" van, valahol a benzincsap-tank környékén, hiszen csak annyi benzin folyik, ami elég a motornak, ha meg beleteszed az úszót, akkor az már meggátolja ezt a minimális folyást... legalábbis én így érzem...
    Keriadam kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Volt egy olyan esetem, amikor az úszóm kilyukadt. akkor menetközben nem folyt túl, de alapjáraton ömlött a benzin a blokkra az uszóházból.

      Másik esetem, amikor nem jó volt az úszó tűje, azaz nem zárta el befolyó nyílást a karbin. Alapjáraton akkor is ömlött a benzin kifelé.

      Kedves Keriadam, Neked nem ömlik ki ?
      Keriadam kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Nem értem.... Úgy jár, hogy nincs benne az úszóházban az úszó? és ekkor nem folyik ki a túlfolyó-levegőző nyíláson a benzin az úszóházból? ( a blokkra)
        Ebben az esetben a dugulásod "feljebb" van, valahol a benzincsap-tank környékén, hiszen csak annyi benzin folyik, ami elég a motornak, ha meg beleteszed az úszót, akkor az már meggátolja ezt a minimális folyást... legalábbis én így érzem...
        Szerintem is ott feljebb lehet a hiba. Egy szükségjavításokkal foglalkozó könyvben láttam egy ábrát kilyukadt úszó esetére, hogy egy pici francia kulccsal szorította el - a kép szerint - a motoros a benzincsövet. Ha ezt a logikát követjük, akkor valóban valahol dugulás lehet a csap és a porlasztó között.
        Titus és Keriadam kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Szia!
          Amikor benne van az úszó egyáltalán nem folyik.
          De amint kiveszem, és megnyitom a csapot, majd amikor megcsillan a tulfolyón a benzin rárugok, egyből indul.
          Az úszóházban vagy ugyebár két járat.Amikor az úszót a legfelsőre állitom, benzincső rá, csap kinyit, majd kiveszem, a benzin szintje csak a legalsó járatot "nyaldossa".

          Komment


            #6
            A benzincsapot már kipucoltam, most is megnéztem rendesen jön belőle a benzin.De viszont azthiszem megtaláltam miért nem jó a dolog.A főfuvóka alsó csavarja totálisan megszakadt,és én ezt észre sem vettem.
            RÁADÁSUL nem az hogy maga a menet szakadt meg, hanem az öntvény, ugyhogy vehetek új karburátort.
            Magyarán mondva, az a baj hogy mielőtt a benzinem a súberen keresztül az égéstérbe került volna, kiömlött.
            Azért köszönöm szépen a segitséget, legalább erre is rájöttünk.
            Mégegyszer nagyon szépen köszönöm!!!!
            , demeter és CZsolti kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Ennek nem örülök! (már hogy új karbi kell...)

              nincs mit! Szivesen!!
              Keriadam kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Azért ez az on-line segítségnyújtás nem semmi. Fogadok, hogy Keriadam mellett ott a notebook, vagy a tablet, esetleg okostelefon, és nyomja az üzeneteket.

                Ádám, örülök, hogy rájöttél a hiba okára, de elszomorít, hogy menthetetlen a karburátorod. Kívánom, hogy találj egy jó és viszonylag olcsó másikat.
                Keriadam kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Köszönöm jókivánságotok, biztos vagyok benne hogy találni fogok!
                  Hogy őszinte legyek, nem vagyok hive ennek a tablet mizériának, meg okostelefonnak sem
                  Van egy öreg asztali számitógép aztán csókolom
                  OdinHEM és CZsolti kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    Nekem is sok gondom volt anno a karbival.(okát nem tudom a mai napig sem, csak az öntvény lett cserélve, minden más maradt a régi és megjavult. Nálam nagyobb fordulaton elment az ereje és csak szívatóra volt hajlandó magához térni)
                    Na de a lényeg hogy én veterán aprón találtam egy hirdetést. Egy rakat lestrapált karbit árult az illető, valami 1000ft/db áron azt hiszem. Akkor vettem rögtön 2db-ot. Az egyik teljesen jó. A másikból egyenlőre csak pár alkatrészt sikerült kiszedni(főfúvóka csavarhúzónyílása el van nyalva. És bele van oxidálódva. Meg bele van rohadva a szívató.) De összességében jól jártam vele. Van egy jó karbim, meg egy rakat alkatrészem hozzá.
                    Szóval keress bőszen. És fogj ki egy hasonlóan jó üzletet
                    Titus, Keriadam és kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11
                      Én is 1000-1500 körül vettem "új" karbit, mikor rosszul zárt az úszó tűje és mindig túlfolyt a benzin, de miután megvettem megjavult az eredeti, úgyhogy még nem cseréltem ki, viszont ránézésre teljesen jó állapotban van. Arra figyelj, hogy ne legyen megköszörülve az úszótű benne, mert nagyon el tudják vele rontani az egészet.

                      Komment


                        #12
                        Úszótűt lehet venni újat, de az még meglehet hogy kevés a boldogsághoz. Épnek kell lennie annak a rézperemnek is a fedélben ahová felütközik. Mikor válogattam össze a karburátor alkatrészeket, belefutottam egy ilyenbe, az új tűvel sem zárt.
                        Most én is a karburátorral kínlódok. Szó szerint, mert a megfelelő kialakítású súberem olyan kopott hogy falsol is mellette. Az alapjárati állítócsavart ha teljesen letekerem, akkor sem elég alacsony a fordulat. Tetőzi még a bajt hogy maga az öntvény háza sem éppen az eredeti méret már alul. Van másik négy házam, de abból indultam ki, hogy ez volt a motoron, tehát ezzel valószínűleg jó lesz. Jó, jó, de messze nem tökéletes...
                        Kaptam egy ún. gyári új karburátort eredeti dobozában a motorhoz. Azt annyira őrizgettem csak a legszükségesebb esetre hogy megpróbáltam inkább nem felrakni...hát eljött a pillanat hogy mégis. Mit gondoltok milyen lett? Sokkal pocsékabb mint az agyonkopott! Direkt kiválasztottam hozzá a legjobb, legszorosabb szívótorkomat, mégis úgy falsol a bevágások között a bilincs alatt hogy vissza kellett fordulni a próbaúton. Aztán úgy járt vele alapjáraton, mintha fogyna kifelé a benzin. Ez egy '80-as években gyártott karburátor, a megmunkálása már nem az igazi. Régi karbi visszakerült az új súberrel, már sokkal jobb.
                        Most áztatok nitróban egy másik házat, ami kevésbé kopott belül.
                        Illetve készülök az esztergályoshoz hogy hornyot esztergáltassak egy O-gyűrűnek valahol a szívótorok pereme közelében, ahol rátolva a karbit már a bevágáson belülre kerülhet a tömítés.
                        Azért azokról a reményeimről hogy jól be tudjak állítani egy karburátort az amúgy elég fickós erejű blokkhoz még nem mondtam le!

                        Komment


                          #13
                          demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Illetve készülök az esztergályoshoz hogy hornyot esztergáltassak egy O-gyűrűnek valahol a szívótorok pereme közelében, ahol rátolva a karbit már a bevágáson belülre kerülhet a tömítés.
                          Azért azokról a reményeimről hogy jól be tudjak állítani egy karburátort az amúgy elég fickós erejű blokkhoz még nem mondtam le!
                          Click image for larger version

Name:	test-page-001.jpg
Views:	1
Size:	189.2 KB
ID:	139883
                          Végülis elfér. Kérdés hogy hosszú távon hogy bírja a karbi ezt a gyengítést. Tapasztalatokat remélem megosztod majd

                          (rajzról még vagy 3 nézet és a méretek többsége hiányzik. Meg sok méret pontatlan is. De nagyjából jó. Az a rész ami neked kell méretekkel együtt látszik. )


                          Fránya fórum lebutította a képet, így meg nem látszanak a részletek
                          Click image for larger version

Name:	test.jpg
Views:	1
Size:	58.1 KB
ID:	139884
                          Szóval itt egy kép arról a részről.
                          Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2014 máj. 07, 21:54.

                          Komment


                            #14

                            Komment


                              #15
                              Kérdés hogy hosszú távon hogy bírja a karbi ezt a gyengítést. Tapasztalatokat remélem megosztod majd
                              Természetesen meg. De nem a karbiban lesz a beszúrás, hanem a szívótorkon. Egyszerűbb és abból azért több darab van, lehet kísérletezni.
                              Jók a képek, gyártani nem akarod?




                              Lassan írhatnál egy blogot a BK27 (leánykori nevén BK 3 - 27) porlasztó rejtelmeiről !
                              Ahhoz jó lenne a teljes igazság birtokában lenni. Így nyilvánvaló, hogy még nem uralom a helyzetet.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X