Sziasztok!
Nem gondoltam volna hogy valaha szembesülök ilyen, problémával, bevallom őszintén hogy kicsit "gyerekesnek" érzem magam, eddig még sosem volt ilyen hogy egy motorral ennyire a mély pontra jussak.
Szóval a történet.
1961-es TLF De luxe.Váltó multhéten tönkrement, 2-est nem volt hajlandó bevenni az istennek se, hát gondoltam váltócsere, na de ha szétkapom, akkor már csináljuk meg kulturáltan, paripához méltóan.Kapott új Koyo csapágyakat, meg SOG szimeringeket, aztán főtengely be, váltó be és szépen fölépült az egész motor.
Most értem el arra a pontra hogy beinditom.Előgyujtás precizen beállitva, a gyári jelölés alapján,(már amennyire lehet preciz), ék a helyén,benzin karbiba önt,rárugok 5-ször szivatóval, a száraz karbi jól megteljen, és az égéstérbe is jusson nyál.Rugdosom,rugdosom,rugdosom, semmi sem történik.Aztán egyszer rárugtam, pöffent egyet és game over.Azóta gyakorlatilag csak néha durran egyet, hogyha már annyi benzin van benne hogy a kipufogóban is összegyűlik.Üresjárati csavaron állitottam, a súber tűt följebb raktam, gondoltam hátha keveset kap.Sajnos eredménytelen.Még az fordulhat elő, hogy a főtengely amit vettem, annak rosz helyen van az ékpályája, és rossz helyen gyújt.Valami vélemény?Teljesen tanácstalan vagyok
Köszönöm előre is a segitséget!
Nem gondoltam volna hogy valaha szembesülök ilyen, problémával, bevallom őszintén hogy kicsit "gyerekesnek" érzem magam, eddig még sosem volt ilyen hogy egy motorral ennyire a mély pontra jussak.
Szóval a történet.
1961-es TLF De luxe.Váltó multhéten tönkrement, 2-est nem volt hajlandó bevenni az istennek se, hát gondoltam váltócsere, na de ha szétkapom, akkor már csináljuk meg kulturáltan, paripához méltóan.Kapott új Koyo csapágyakat, meg SOG szimeringeket, aztán főtengely be, váltó be és szépen fölépült az egész motor.
Most értem el arra a pontra hogy beinditom.Előgyujtás precizen beállitva, a gyári jelölés alapján,(már amennyire lehet preciz), ék a helyén,benzin karbiba önt,rárugok 5-ször szivatóval, a száraz karbi jól megteljen, és az égéstérbe is jusson nyál.Rugdosom,rugdosom,rugdosom, semmi sem történik.Aztán egyszer rárugtam, pöffent egyet és game over.Azóta gyakorlatilag csak néha durran egyet, hogyha már annyi benzin van benne hogy a kipufogóban is összegyűlik.Üresjárati csavaron állitottam, a súber tűt följebb raktam, gondoltam hátha keveset kap.Sajnos eredménytelen.Még az fordulhat elő, hogy a főtengely amit vettem, annak rosz helyen van az ékpályája, és rossz helyen gyújt.Valami vélemény?Teljesen tanácstalan vagyok
Köszönöm előre is a segitséget!
Komment