Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia bovdenek mérete

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Pannónia bovdenek mérete

    Sziasztok!

    Tud nekem segíteni valaki abban, hogy a nagy fékdobos Pannónia hátsó fék bovdenjének mi a mérete? Már az is segítséget jelent, hogy melyik a hosszabb bovden, a kis fékdobosé vagy a nagyé?
    (Akarok venni gyári bovdent, kétféle van az eladónál és nem tudjuk, melyik melyiké lehet...)

    #2
    Lemezjáték kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Hello!
      Pannónia bowdenhez kapcsolódó kérdésem lenne!
      Az első sárvédőnél a fékbowdent hogy rögzítették? A kis lyukat látom, benne a gumi peremet is. De mivel volt ez rögzítve az első sárvédő széléhez?

      Komment


        #4
        Egy Ω alakú dróttal volt a sárvédő furatába rögzítve.
        kollarg kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Egy Ω alakú dróttal volt a sárvédő furatába rögzítve.
          Az első sárvédőnél a fékbowdent hogy rögzítették?
          Börzéken lehet utángyártottat kapni vagy 200 Ft-ért...

          Komment


            #6
            dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Az első sárvédőnél a fékbowdent hogy rögzítették? A kis lyukat látom, benne a gumi peremet is. De mivel volt ez rögzítve az első sárvédő széléhez?
            Click image for larger version

Name:	pannonia 002.jpg
Views:	1
Size:	198.5 KB
ID:	144026Click image for larger version

Name:	pannonia 001.jpg
Views:	1
Size:	193.4 KB
ID:	144027 Mint a mellékelt ábra mutatja.
            A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

            Komment


              #7
              Az enyémen nem így volt , hanem ahogy már azt korábban is írták , a bowden-ra egy kívül nútos gumigyűrű volt ráhúzva (olyan ,mint a lemezalkatrészek elektromos kivezetéseinél, hogy a lemez éle el ne vágja a szigetelést ) , majd annak a hornyába, kívülre egy omega alakú kb ¤1,5 mm vastag anyagból, acélos , keményebb huzalból készült kis tartó volt hajlítva ,melynek a lábai a sárvédőn lévő furatba voltak beledugva . ( a lábak végén lévő kb 3 mm-es visszahajtás miatt nem tudott kibújni a furatból ) . Én gyári megoldásnak vélem , de lehet hogy tévedek ! Egyébként a kéthengeresen tudtommal nincs is .
              sepy kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                zahi
                Én gyári megoldásnak vélem , de lehet hogy tévedek !
                Szerintem ez gyári megoldás. Én első tulajtól vettem a T1-esemet 18 éve és előtte már évek óta nem használta a motort, csak a tyúkok sz@rták le a pajtában...

                Ezen ilyen volt, persze a gumi része kicsit szétrohadva. Kizárt, hogy akkoriban ilyesféle utángyártott alkatrész lett volna, vagy hogy a papóka ez után rohangált volna...

                Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy a másik füles megoldás ne lehetne gyári!
                OdinHEM és zahi kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Sziasztok

                  Azt szeretném kérdezni, nagyfékdobos Pannónia utángyártott hátsó fékbowdenjének mekkora a beépítéskor a működő, fékezésre használható bowdenhossza? A régi és az új bowden házának hossza között vagy 5-8 cm a különbség, s a régi a rövidebb házú, remélem érthető valamenyire

                  Köszönöm

                  Komment


                    #10
                    Hello!

                    Azt szeretném kérdezni, hogy a gázmarkolatnál a bowdent a gázmarkolat feszíti, vagy oda is kell egy kis csésze, mint a kuplung/első féknél?

                    Vettem rá bowden garnitúrát, raktam oda kis csészét, rövid.
                    Az eredetinél valami csavaros átvezető volt, de azt ugye nem lehet leszedni róla .

                    Komment


                      #11
                      oda is kell egy kis csésze, mint a kuplung/első féknél?
                      Igen ,de nem egészen olyan:kicsit rövidebb.Én egy idegen motorét tettem oda ,z hosszban hasított volt,és utólag is ráment a bovdenre.
                      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                      Komment


                        #12
                        Ennek a csészének bele kell feküdnie a gázmarkolat házába és akkor nem vesz el a hosszból.

                        Komment


                          #13
                          Ha rövid a bowden, értelmezésem szerint hosszú a bowdenkülső. Ez még mindig a jobbik eset, azon lehet rövidíteni.

                          Komment


                            #14
                            Hozzászólva a sárvédőre való bowden rögzítéshez. Ahogy ezt már leírták, a TLF-en egy kis hornyolt gumigyűrű volt, aminek a hornyába valami igen kemény drótot hajlítottak, majd a lyukon bedugva visszahajtották. Szentségeltem is, mert megszúrt, amikor ki akartam hajtani, alig tudtam elcsípni fogóval.

                            Komment


                              #15
                              Köszi a hozzászólásokat, igen, hosszú a bovden külső.
                              Nem sok kedvem van a diót leszedni róla, mert akkor rá tudom rakni azt ami eddig volt hozzá csésze. (persze másképp nem jön le)
                              A bovden külsőt is lehetne kurtítani, de akkor is szedhetem le a diót... amit én nagyon utálok a tűzhely felett készíteni...
                              Gyűjtök egy kis erőt hozzá.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X