Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia modernizálás!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #91
    Igen, ettől én is tartok. Meg a kereszteződésektől, körforgalomtól.
    Egy akksi puffer rövid időre megoldja.

    Azóta is szemezek led H4 égőkkel.
    Ez pld.jónak néz ki szórási kép szempontjából, főleg ha külön kapcsolható a két oldali ledsor.
    https://www.youtube.com/watch?v=A5JldoRfkhc

    Vagy ez.
    http://www.ebay.com/itm/20W-H4-4-CRE...VWFNOI&vxp=mtr
    De nem írják oda, hogy a két fokozat között mi a különbség, azaz tompítottnál csak az egyik oldal megy, reflektornál mindkettő - avagy két erősségi fokkal mindig megy mindkettő.
    Utoljára szerkesztve a következő által: bokor28; 2016 márc. 01, 20:01.

    Komment


      #92
      bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Igen, ettől én is tartok. Meg a kereszteződésektől, körforgalomtól.
      Egy akksi puffer rövid időre megoldja.

      Azóta is szemezek led H4 égőkkel.
      Ez pld.jónak néz ki szórási kép szempontjából, főleg ha külön kapcsolható a két oldali ledsor.
      https://www.youtube.com/watch?v=A5JldoRfkhc

      Vagy ez.
      20W H4 4 CREE LED Car LED White Headlights Fog Lights Driving DRL Bulb Hot | eBay
      De nem írják oda, hogy a két fokozat között mi a különbség, azaz tompítottnál csak az egyik oldal megy, reflektornál mindkettő - avagy két erősségi fokkal mindig megy mindkettő.
      Ha eléggé vállalkozó szellemű vagy próbáld ki!

      De a csere előtt állítsd a motort x méterre egy szép nagy sima faltól és rajzold rá fel a szórási képet.
      Aztán tedd meg ugyan ezt ezzel is. Kíváncsi lennék az eredményre, hogy mit tud egy ilyen LED ami látszólag már közel áll a normál égő kialakításához.

      - - - Updated - - -

      joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      az enyím meg még nem
      Estimated delivery Feb 29, 2016 - Mar 23, 2016
      Szóval még van néhány nap ameddig meg kellene kapnod.

      Komment


        #93
        A vállalkozó szellememet kezdi felülírni a sok vacak, ami itt áll a polcomon és fölöslegesen rendeltem, vagy vettem.

        Komment


          #94
          bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Igen, ettől én is tartok. Meg a kereszteződésektől, körforgalomtól.
          Egy akksi puffer rövid időre megoldja.

          Azóta is szemezek led H4 égőkkel.
          Ez pld.jónak néz ki szórási kép szempontjából, főleg ha külön kapcsolható a két oldali ledsor.
          https://www.youtube.com/watch?v=A5JldoRfkhc

          Vagy ez.
          20W H4 4 CREE LED Car LED White Headlights Fog Lights Driving DRL Bulb Hot | eBay
          De nem írják oda, hogy a két fokozat között mi a különbség, azaz tompítottnál csak az egyik oldal megy, reflektornál mindkettő - avagy két erősségi fokkal mindig megy mindkettő.
          Szerény véleményem szerint a 20W H4 CREE LED .... kamu, mivel az ilyen LED-eknél is jelentős hűtésre/bordára van szükség, azon pedig semmi sincs! A Youtube-on lévő már ebből a szempontból jobbnak tűnik.
          Én egyelőre továbbra is bízom a delejezett lendkerékben, a vastagabb vezetékezésben, a LADA fényszóróbetétben és a 6V 35/35W H4-es izzóban, de remélem nem addig, míg egyszer majd este is ki fogom tudni próbálni műszaki vizsga, átírás, stb. után.

          - - - Updated - - -

          Ezt most olvastam: http://totalbike.hu/hirek/2016/02/29...lano_feklampa/
          Első féklámpa kapcsoló helyett ötletesnek tűnik a dolog, de valószínűleg csak 12V-ről működik! Lehetne valami mechnaikus megoldást is alkotni helyette, mint a riasztókban is a dőlésérzékelő.

          Komment


            #95
            Kényelmes csak a 6v-on oly kicsi teljesítményből ellopná rendesen a feszkót. Így is azon filózunk folyamatosan honnan lehetne pár wattra szert tenni. Egy generátornál ez nem gond.

            Komment


              #96
              zelenacs eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Első féklámpa kapcsoló helyett ötletesnek tűnik a dolog, de valószínűleg csak 12V-ről működik! Lehetne valami mechnaikus megoldást is alkotni helyette, mint a riasztókban is a dőlésérzékelő.
              Hoppá. Már majdnem beleokoskodtam, hogy itt nem lenne miről jelet fogni, de most látom, hogy ebben van beépítve gyorsulásmérő.
              Van itt olcsóbbért is: G1 Car Motorcycle Flashing Brake Light Module Strobe Flasher Blinking LED Alert | eBay
              Amennyi áram ennek kell, azt egy up converterrel is elő lehet állítani.

              Komment


                #97
                Na várjatok csak, Pannonia sem termel áramot? Vagy mire ez a ledesítés? Mert az Ural dinamós, csak azért van rajta kapcsolható fényszóró - nevezzük inkább lámpának - , hogy vizsgán meg lehessen mutatni. De a Pannonia az ilyen pörgő lapos mágneses izével fejleszt áramot, nem? Nem lehet azt kicserélni valamire és belerakni rendes izzót?
                Everything is better when you decide you don't care.

                Komment


                  #98
                  Keveset. Gyári frontizzóra (talán 35w/35w) és egy hátsó helyzetjelzőre van belőve.
                  Sokan lecserélték japán robogó generátorra.

                  Komment


                    #99
                    bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Hoppá. Már majdnem beleokoskodtam, hogy itt nem lenne miről jelet fogni, de most látom, hogy ebben van beépítve gyorsulásmérő.
                    Van itt olcsóbbért is: G1 Car Motorcycle Flashing Brake Light Module Strobe Flasher Blinking LED Alert | eBay
                    Amennyi áram ennek kell, azt egy up converterrel is elő lehet állítani.
                    A féklámpa az akkuról működik, legalábbis a T5-n, így nem a világítástól veszi el a teljesítményt.

                    Komment


                      Sokan lecserélték japán robogó generátorra.
                      Valamire ilyesmire gondoltam, hogy ha létezik olyan, hogy lecserélem a komplett áramelőállító egységet egy modernre viszonlyag olcsón, akkor miért jó ilyen LED-es izzós félmegoldásokkal foglalkozni?
                      Everything is better when you decide you don't care.

                      Komment


                        Az én hasonló jellegű projektem azért áll, mert nem találok egy esztergályost, aki pofahúzogatás helyett megesztergálná a lendkereket. Értelmes összegért.

                        Komment


                          Zelenacs ez igaz de azt az akkut is tölteni kell. A nagyobb gond, hogy tompítottal világítani kell . 35/35w a hátsó 5w a féklámpa 15w.Még tölteni is kellene az aksit és ha erre ráteszünk egy kapcsolót ami motorféknél is kapcsolja a féklámpát ami így dupla fogyasztó lesz meg fog állni a gép. Ez csak az én dilemám ,nem a kapcsoló fogyaszt hanem a féklámpáé lenne jelentős!

                          Komment


                            Sokan lecserélték japán robogó generátorra.
                            Valamire ilyesmire gondoltam, hogy ha létezik olyan, hogy lecserélem a komplett áramelőállító
                            Nekem ez azért nem tetszik mert nem egységes,emiatt nem javitható.Ezért szeretném ha valaki bevállalná a gyári lendkerékhez készitene egy csereszabatos generátort,így érdemes lenne áttervezni a vezetékköteget egységesre!!!!
                            Mondok egy számot 100-pannoniás 10000-forintokkal valószínüleg elfogadható mennyiség lenne kezdésnek!Igaz az aluhűtőbordáknál sem történt összefogás..............
                            Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2016 márc. 02, 19:45.
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              Mátéapu. Kezdek kicsit az alábbi beszélgetésben amnéziát felfedezni, mivel az elmúlt 1,5 évben ezt már számtalanszor kibeszéltük.
                              A gyári lendkerék maga a hiba a pocsék mágnesével. Fel lehet delejezni, de újra lelankad.
                              Az alá tervezni egy új tekercsrendszert nem túl egyszerű, ezt láttuk Heegany kolléga próbálkozásaiból.
                              Nem mindegy a pozíció, mert a végén egymás ellen dolgoznak.
                              Mérnöki ismeretek nélkül ilyet "tervezni" maga az időrablás.
                              TLF65 annak idején már összerakott egy három tekercses és jeladós gyújtásos kivitelt.

                              A "nem egységes, ezért nem javítható" részt nem igazán értem.
                              Készen van egy összeillő forgórész és megfelelően pozicionált állórész. Fel kell rakni a jeladót. Rá kell kötni egy CDI egységet, egy fesszabályzót és kész. Japó mérnökök ezen kva sokat dolgoztak. Csak tekerni kell körbe-körbe. Ha a Hondára jó, a Pancsira miért ne lenne jó?

                              Komment


                                A „nem egységes, ezért nem javítható” részt nem igazán értem.
                                Készen van egy összeillő forgórész és megfelelően pozicionált állórész. Fel kell rakni a jeladót. Rá kell kötni egy CDI egységet, egy fesszabályzót és kész. Japó mérnökök ezen kva sokat dolgoztak. Csak tekerni kell körbe-körbe. Ha a Hondára jó, a Pancsira miért ne lenne jó?
                                Ok!
                                Akinek kinai van azt teszi fel,akinek Yamaha azt ebben mi egységes?Ha lerobbansz a környéken és azt mondod nincs szikrád,legalább egyet félálomba felteszek neked a hagyományosból,hogy hazamenj,ha hozol egy elesztergált ketyerét legfeljjebb inni tudok veled!!!!

                                - - - Updated - - -


                                A gyári lendkerék maga a hiba a pocsék mágnesével. Fel lehet delejezni, de újra lelankad.
                                Az alá tervezni egy új tekercsrendszert nem túl egyszerű, ezt láttuk Heegany kolléga próbálkozásaiból.
                                Szó szerint kár görcsölnünk,mert nem az az ár-kategória a pannonia amelyet megérné áttervezni...........
                                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X