Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Szerintem a hűtőbordás-hengertömb készüljön külön és legyen a hüvely bepréselt mint a többi motornál (jobban átalakítható)gyárinál kissé vastagabb talpazat aluból ugyanúgy megtartja és az aluba is megoldható egy hosszabb tőcsavar a hengerfely rögzítésére a megbízhatóság és az"eget rengető"teljesítmény miatt!
Az én elvárásom annyi lenne ,hogy tudja tartósan a 95-kmeres tempót és maradjon vész tartalék, szembe szél, utas, vagy emelkedő esetére.
Meglepődve tapasztalom,hogy kevés javaslat merül fel tőletek:egyenlőre tervezet és kellenének javaslatok,tippek a dolog kivitelezéséhez!
Több szem többet lát!!!
Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2017 nov. 10, 21:24.
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Nagyon helyes ez a határozottság !! Először fektessük le az elvárásokat , most szóljon mindenki , mert a tervezésnél minden szempontot figyelembe kell venni . Másodszor már ne legyem olyan ahogy sikerül ....
Holnap megnevezem a nélkülözhetetlen embereket , választunk egy helyszínt és ott összejövünk . Megoldjuk a dolgot fejben , aztán teszünk valamit a pociba is . Röviden ennyi . Aztán kész .
De , persze még itt várom a kívánságokat , hogy milyen legyen .
Egy kicsit meg kellene tervezni,a dugót is,legjobb lenne egy komoly dugattyúra építkezni,a lényeg ne legyen egyedi,ahhoz változtatni a felömlőket.!
Az előbb említett kipufogónyílások közé elég lenne egy simán:fúrt beömlő is ami hűtene a kritikus ponton,csak ne ragadjon....a blokk maga vastag:jól szélesíthető lenne a felömlő szinte körben.
Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2017 nov. 10, 22:05.
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Az én elvárásom annyi lenne ,hogy tudja tartósan a 95-kmeres tempót és maradjon vész tartalék, szembe szél, utas, vagy emelkedő esetére.
Dehát az enyim ezt már most tudja
Persze nyáron vagy 40°C-ba tesztelve.
Akkor már minimum a tartós 100-ra alkalmas legyen. Annyival már talán pályára is fel lehet merészkedni vele, 100-nál már a kamionok többsége nem tol le az úrtól...
Jövőre tényleg menned kéne egy kört a géppel (bár addigra kicsit átépítem. De jelen állapotában ha sietek akkor 75 körül váltom el a kettest. Ennél remélhetőleg csak jobb lesz )
Tényleges nem forszírozott tempónak óhajtom,én is jártam 90-100-al,de az eredmények kiakasztóak voltak javításkor.
Bírja az, csak kicsit zavaró amikor 8km keresztül a csörgést hallod csak mert szegény keverékkel kopogva jár...
Az új karbival erre a bajra remélek némi megoldást.
Na meg ha nem bírná akkor nem járnék vele így, ha nem járnék vele így akkor nem repedt volna meg a tank és nem kelletett volna bele a drága tankfelújító cucc
Először a kuplunglánc és a kuplung lesz gyenge,utána a lámpa,fék,nagyfékdobos duplakulcsal.....,bár a vape?Az csak gyujtás vagy komplett világitásegység?
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment