Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia modernizálás!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    talpas hüvelyt , kívánságra , jó anyagból , olcsón legyártják - miért kell kínlódni ?

    de , ha az az aluöntvény része , baj ?
    Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2017 nov. 10, 21:04.

    Komment


      joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      de , ha az az aluöntvény része , baj ?
      Szerintem a hűtőbordás-hengertömb készüljön külön és legyen a hüvely bepréselt mint a többi motornál (jobban átalakítható)gyárinál kissé vastagabb talpazat aluból ugyanúgy megtartja és az aluba is megoldható egy hosszabb tőcsavar a hengerfely rögzítésére a megbízhatóság és az"eget rengető"teljesítmény miatt!

      Az én elvárásom annyi lenne ,hogy tudja tartósan a 95-kmeres tempót és maradjon vész tartalék, szembe szél, utas, vagy emelkedő esetére.

      Meglepődve tapasztalom,hogy kevés javaslat merül fel tőletek:egyenlőre tervezet és kellenének javaslatok,tippek a dolog kivitelezéséhez!

      Több szem többet lát!!!
      Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2017 nov. 10, 21:24.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        ha az az aluöntvény része , baj ?
        Sőt szerintem jobb is +egyszerűbb. Aluöntés bordákkal csatornákkal,majd az ablakolt hüvely bepréselése. Kiforrott technológia..

        Komment


          Nagyon helyes ez a határozottság !! Először fektessük le az elvárásokat , most szóljon mindenki , mert a tervezésnél minden szempontot figyelembe kell venni . Másodszor már ne legyem olyan ahogy sikerül ....

          Komment


            Na igen... Nincs mire,de segítek ha kell. Okoskodjunk..

            Komment


              Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Na igen... Nincs mire,de segítek ha kell. Okoskodjunk..

              Na jó , akkor megmondjam hogy legyen ? ( bár nekem sincs mire )

              Komment


                Mond!.......... .........

                Komment


                  Holnap megnevezem a nélkülözhetetlen embereket , választunk egy helyszínt és ott összejövünk . Megoldjuk a dolgot fejben , aztán teszünk valamit a pociba is . Röviden ennyi . Aztán kész .

                  De , persze még itt várom a kívánságokat , hogy milyen legyen .

                  Komment


                    Egy kicsit meg kellene tervezni,a dugót is,legjobb lenne egy komoly dugattyúra építkezni,a lényeg ne legyen egyedi,ahhoz változtatni a felömlőket.!
                    Az előbb említett kipufogónyílások közé elég lenne egy simán:fúrt beömlő is ami hűtene a kritikus ponton,csak ne ragadjon....a blokk maga vastag:jól szélesíthető lenne a felömlő szinte körben.
                    Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2017 nov. 10, 22:05.
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Az én elvárásom annyi lenne ,hogy tudja tartósan a 95-kmeres tempót és maradjon vész tartalék, szembe szél, utas, vagy emelkedő esetére.
                      Dehát az enyim ezt már most tudja
                      Persze nyáron vagy 40°C-ba tesztelve.

                      Akkor már minimum a tartós 100-ra alkalmas legyen. Annyival már talán pályára is fel lehet merészkedni vele, 100-nál már a kamionok többsége nem tol le az úrtól...

                      Jövőre tényleg menned kéne egy kört a géppel (bár addigra kicsit átépítem. De jelen állapotában ha sietek akkor 75 körül váltom el a kettest. Ennél remélhetőleg csak jobb lesz )

                      Komment


                        Ha bírná:akkor most nem próbálnád jobbá tenni!

                        Tényleges nem forszírozott tempónak óhajtom,én is jártam 90-100-al,de az eredmények kiakasztóak voltak javításkor.
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Ha bírná:akkor most nem próbálnád jobbá tenni!

                          Tényleges nem forszírozott tempónak óhajtom,én is jártam 90-100-al,de az eredmények kiakasztóak voltak javításkor.
                          Bírja az, csak kicsit zavaró amikor 8km keresztül a csörgést hallod csak mert szegény keverékkel kopogva jár...
                          Az új karbival erre a bajra remélek némi megoldást.

                          Na meg ha nem bírná akkor nem járnék vele így, ha nem járnék vele így akkor nem repedt volna meg a tank és nem kelletett volna bele a drága tankfelújító cucc

                          Komment


                            heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Na meg ha nem bírná akkor nem járnék vele így, ha nem járnék vele így akkor nem repedt volna meg a tank
                            Nekem is végigrepedtMondom,hogy nem bírja,18 fogas lánckerékkel félgáz fölött kellene tudnia a 90-enet
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Nekem is végigrepedtMondom,hogy nem bírja,18 fogas lánckerékkel félgáz fölött kellene tudnia a 90-enet
                              Lassan bele kéne faragni egy kéthengeres váltót

                              Komment


                                heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Lassan bele kéne faragni egy kéthengeres váltót
                                Először a kuplunglánc és a kuplung lesz gyenge,utána a lámpa,fék,nagyfékdobos duplakulcsal.....,bár a vape?Az csak gyujtás vagy komplett világitásegység?
                                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X