Közlemény

Collapse
No announcement yet.

T5 henger szerelési, és gyári hibával.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    egyetértek! Nagyon szép lett!!!

    Komment


      #32
      A "hengerhibás" motoromnak az adatai, forgalmi szerint:
      Gyártási év: 1966
      A többi beütve, és a forgalmiban is így van:
      Alvázszám: T55060167
      Motorszám: 5070167

      Na ez hogy lehet?????

      Komment


        #33
        1966-ban lett először forgalomba helyezve és mivel a korabeli forgalminak nem volt gyártási év rovata, mindig azt írták be gyártási évnek a nyilvántartásba.
        Szerencsére mára már ebben fejlődtek kicsit...

        Komment


          #34
          Érdekes hogy a motor és vázszám lényegében egyezik , csak a gyártás havában van eltérés (65 . június és 65. július). Mivel a többi egyezik így kicsi az esély arra hogy pont egy hónappal későbbi azonos darabszámnál tartó mkp blokkja került a motorodba cseredarabként , inkább tartom valószínűnek az elírás esetleg a gyárban való elütés lehetőségét . Hozzáteszem a tipustáblán szereplő alvázszám nem mérvadó , az enyémnél is kimaradt egy 6-os a vázszámból , és egyébként is a beütött váz és motorszám az azonosító jel , nem a tipustáblán szereplő . Vagyis a tábla hiányában is azonosítható a motor.
          Az pedig hogy a motor a forg.eng. alapján egy évvel később került forgalomba helyezésre mint az alvázszámból megállapítható gyártási idő, köszönhető esetleg annak is hogy Pl :66' januárjáig a raktárban állt döntésre várva hogy ugyan hol kerül majd sor a későbbi értékesítésre .

          Komment

          Ugrás az oldal tetejére
          Working...
          X