Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia T5H elhajlott oldalsztender?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Pannónia T5H elhajlott oldalsztender?

    Sziasztok!
    A probléma nem túl nagy. Oldaltámasz ügyben kérném a segítségeteket.
    Az oldaltámasszal van gondom, ha ütközésig kihajtom akkor a motor nem áll meg rajta. Kérdésem az, hogy hogyan kell állnia?! A képeken remélem látszik, hogy hogyan áll az enyém.

    Click image for larger version

Name:	IMG_20141128_155529.jpg
Views:	1
Size:	184.3 KB
ID:	157286Click image for larger version

Name:	IMG_20141128_154543.jpg
Views:	1
Size:	189.2 KB
ID:	157287Click image for larger version

Name:	IMG_20141128_154530.jpg
Views:	1
Size:	187.7 KB
ID:	157288
    Szerintem nem jól.

    #2
    Nagyon gyakori, hogy így elhajlik az oldaltámasz. Én festés előtt egy kalapáccsal visszaegyengettem.
    joker kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Mindkét irányba hajlítani kell? Mert nekem nagyon úgy fest, hogy ha kihajtom akkor nagyon kilehet hajtani előre meg kifelé is nagyon terpeszt. A motor nem csak felborulna hanem a hátulja is csavarodik el tőlem. Akkor addig prnálkozzak amig meg nem áll?!

      Komment


        #4
        Ha a vázad nics eldeformálódva festés után kár lenne össze verni. A gyári hegesztés ép?, ha igen akkor megoldás lehet az oldaltámaszba toldani esetleg?. Azt festeni könnyebb lenne mint a vázat. A legjobb megoldás ha festés előtt megerősíted a vázat. Talán ezért tették pl. az Mz-nél hátra a villához fogatva az oldalstendert, nem hegesztették.Az enyémeken és megerősítettem mert elég vékonyak a vázak és föleg a Te motorod esetén tetemes a súly is.

        Komment


          #5
          ha kihajtom akkor nagyon kilehet hajtani előre meg kifelé is nagyon terpeszt
          Inkább pont ellenkezőleg gondoltam:
          Click image for larger version

Name:	IMG_20141128_155529.jpg
Views:	1
Size:	47.2 KB
ID:	143133

          Ha meg kihajtva a felütközésnél is be van verődve vagy a vázfülön vagy az oldaltámaszon vagy mindkettő, akkor a támasz U alakú kivágása aljába lehet kis darab laposvasat hegeszteni.

          - - - Updated - - -

          Sepy, az enyém olyan volt.
          Click image for larger version

Name:	20120718509.jpg
Views:	1
Size:	149.8 KB
ID:	143134
          CZsolti, OdinHEM és 2 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Azzal próbálkoztam, hogy kicsit felhegesztettem a támaszt, de akkor meg felhajtani nehézkes. Elsőre én is úgy gondoltam, hogy úgy kellene hajtani ahogy sárgával jelölted, csak ott bizonytalanodtam el, hogy akkor a tappancs nem állna jó helyen, de akkor így megpróbálom lesz ami lesz.

            Komment


              #7
              Ha azt szeretnéd, hogy teli talppal álljon a földön a támasz, majd még alakítasz azon is ha szükséges.
              Nekem a fenti patkolás súlya egyébként akkora volt, hogy a kipufogónak felhajtáskor mindig egy jókora kalapácsütést jelentett.

              Komment


                #8
                Hát az a normális Addig ütöm amíg jó nem lesz
                demeter kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Ha nehézkes a felhajtása nagyon meg van húzva a csavar. ide nem tövig menetes 8.8-as csavart érdemes tenni, akkor nem szorul össze a befogó u alak és a rugó is tudja mozgatni.És még egy, esztergált és ne mángorolt legyen a csavar szára mert akkor is tud lötyögni mert nem vezeti meg rendesen a stendert.Nem a kalapács a megoldás.
                  soveny kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    Nem tövig menetes csavar van benne és nincs tövig meghúzva. Felhajtáskor azért szorult mert amit felhegesztettem az nem fért el a hajlítás ívén.
                    Meg akár hogy nézem szerintem nagyon meg van hajolva ez a támasz.

                    Komment


                      #11
                      Igen valóban nagyon hajlott ! De ha az emlékeim nem csalnak ,lépcsős csavar van benne .(vagy nem ???) De láttam már egyet úgy megstoppolva hogy a váznak ütköző része , illetve a kopások fel lettek hegesztve , majd készre reszelve . A furatot pedig , az eredeti helyzetet megtartva nagyobbra és ca. kör-körösre reszelték ,majd nagyobbra fúrták . Így megmaradt a furat helyzete és kör keresztmetszetű is lett , amibe egy gyűrűt esztergáltak aminek a magassága egypár tizeddel lett nagyobb mint a "villámtámasz" szóbanforgó részének a vastagsága . Ebben az esetben viszont a mángorolt 8.8-as ,10.9-es csavarok is megfelelnek fixre húzva, és kontrázva!
                      sepy és CZsolti kedvelte ezt.

                      Komment


                        #12
                        Lépcsős csavar van benne. Gondoltam én is, hogy esetleg még kicsit felhegesztem a kopott(nak tűnő) részt mert nagyon ki lehet hajlítani előre a támaszt. A lényeg, hogy szerintetek is nagyon görbe

                        Komment


                          #13
                          Tisztelt Béla! Feltudok ajánlani egy oldal sztendert (igaz nem kovácsolt fajta) nem görbét csavarral és láttam gondod van az úszóval is, tudok adni egy karburátort kompletten(az úszó tutira jó). Csak az eljuttatást kell megoldanod valahogy.

                          Komment


                            #14
                            Kedves sricsi70!
                            Nagyon köszönöm az ajánlatod. Csak tegnap rendeltem egy új úszót és tűt hozzá. Ha a sztender ugyan ilyen mint az enyém akkor érdekel. AZ enyém nem kovácsolt. 1970-es T5H-hoz kell aminek a berúgókar oldalán helyezkedik el.

                            Komment


                              #15
                              Ha a sztender ugyan ilyen mint az enyém akkor érdekel.
                              Sajnos nem olyan mint a tiéd, hanem ez már csőböl van.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X