Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannónia T5H elhajlott oldalsztender?
Collapse
X
-
Ha a vázad nics eldeformálódva festés után kár lenne össze verni. A gyári hegesztés ép?, ha igen akkor megoldás lehet az oldaltámaszba toldani esetleg?. Azt festeni könnyebb lenne mint a vázat. A legjobb megoldás ha festés előtt megerősíted a vázat. Talán ezért tették pl. az Mz-nél hátra a villához fogatva az oldalstendert, nem hegesztették.Az enyémeken és megerősítettem mert elég vékonyak a vázak és föleg a Te motorod esetén tetemes a súly is.
Komment
-
ha kihajtom akkor nagyon kilehet hajtani előre meg kifelé is nagyon terpeszt
Ha meg kihajtva a felütközésnél is be van verődve vagy a vázfülön vagy az oldaltámaszon vagy mindkettő, akkor a támasz U alakú kivágása aljába lehet kis darab laposvasat hegeszteni.
- - - Updated - - -
Sepy, az enyém olyan volt.
- 4 likes
Komment
-
Ha nehézkes a felhajtása nagyon meg van húzva a csavar. ide nem tövig menetes 8.8-as csavart érdemes tenni, akkor nem szorul össze a befogó u alak és a rugó is tudja mozgatni.És még egy, esztergált és ne mángorolt legyen a csavar szára mert akkor is tud lötyögni mert nem vezeti meg rendesen a stendert.Nem a kalapács a megoldás.soveny kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Igen valóban nagyon hajlott ! De ha az emlékeim nem csalnak ,lépcsős csavar van benne .(vagy nem ???) De láttam már egyet úgy megstoppolva hogy a váznak ütköző része , illetve a kopások fel lettek hegesztve , majd készre reszelve . A furatot pedig , az eredeti helyzetet megtartva nagyobbra és ca. kör-körösre reszelték ,majd nagyobbra fúrták . Így megmaradt a furat helyzete és kör keresztmetszetű is lett , amibe egy gyűrűt esztergáltak aminek a magassága egypár tizeddel lett nagyobb mint a "villámtámasz" szóbanforgó részének a vastagsága . Ebben az esetben viszont a mángorolt 8.8-as ,10.9-es csavarok is megfelelnek fixre húzva, és kontrázva!
- 2 likes
Komment
Komment