Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Reflektor és féklámpa visszajelzés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    A lyukas lámpa ne legyen ok. Nekem is volt rajta. Belülről kapott egy kis üvegszál lapot, műgyantával szépen oda lett tapasztva, kívülről pedig késtapasz.
    Aztán kereshetitek rajta, max mágnes használatával találnátok meg kívülről hogy hol hiányzik belőle egy darab
    (de még én is )
    És mindez egy nap alatt kivitelezhető. (persze fényezés előtt)
    demeter kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Nekem volt rajta egy D10-es furat. Lefestettem szépen. Azt ahogy olvasgattam a fórumot rájöttem, hogy ami oda való visszajelző az gyárilag nem volt rajta hanem módosult a kressz és így utólag rakta be mindenki. Most már hagyom az egészet mert a visszajelzőt is beleraktam már csak be kell kötni és reménykedek ,hogy nem lesz probléma.

      Komment


        #18
        Igrich
        Motorkát én így vettem. Volt rajta, így most is lesz a felújítás után. Amúgy tényleg hülyeség, de olyan csiri-viri. Egyébként nálunk reflektor visszajelző nélkül is lelehet vizsgáztatni az olyan motorokat, amelyeken a gyártáskor nem volt ilyesmi felszerelve.
        Nálunk is! Amúgy szinte látom magam előtt a sok szembe jövő autóst, ahogy kapkodja a fejét a Pannóniám vakító reflektora miatt, mert visszajelző hiányában elfelejtettem átváltani a fényt...


        Igazából nem értem, hogy miként működhet így a két kijelző, de működik.
        Reggel óta ezen agyalok...na jó, azért végeztem a munkámat is....csak ott motoszkál a fejemben, és én sem értem a dolgot...

        A rajz szerint az áram két ágon megy le testre, egyrészt a féklámpa testvezetéke ágán, másrészt a visszajelző izzó test ágán. Méghozzá úgy, hogy fordított arányban az említett ágak ellenállásával. A test vezetéknek minimális az ellenállása, így ezen folyik a nagyobb része, míg a visszajelzőnek nagy az ellenállása, azon kicsi hányad áram folyhat csak, és én azon csodálkozom, hogy ez képes működésbe hozni az izzót?!

        Biztos, hogy leképezi a rajzod a valós bekötést?!
        Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2015 febr. 06, 15:30.

        Komment


          #19
          Igrich amit rajzoltál ott a jobb oldali izzó (ha az a pötty) soha nem fog világítani mivel mindkét fele testen van . Valami nagyon másképp van kötve a valóságban. Mindamellet 5 ször végigolvastam az írásod és még mindig nem értem minek és hogyan kéne működnie
          korompaiistvan kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            nem értem minek és hogyan kéne működnie
            Szerintem a fris festés bekavar,és nem működnek a testelések!!!!!!! minden kötést a blokkról vitt testel kell ellenóőrizni...
            Fergusson kedvelte ezt.
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              #21
              Én valahogy így kötném be:

              Click image for larger version

Name:	Fékl bekötés.jpg
Views:	1
Size:	29.8 KB
ID:	143748
              Titus, zahi és 4 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                #22
                Ez már így működik De ha egyszer féklámpaellenőrző: Anno az MZ-men én is tettem fel egyet. Lehetett kapni a Trabihoz meg a Wartburghoz egy DDR-es, reed relével megoldott féklámpaellenőrzőt ami csak akkor jelzett vissza ha a féklámpa áramkörében folyt áram , ha kiégett az izzó akkor nem. Két fajta létezett 6 és 12 V hoz 2x21W féklámpaizzóhoz. A 12Vos kiválóan működött az MZ-n mert 6V 1x21W az pont annyi áramot használ mint a 12V 2x21W.
                Így néz ki a cucc:
                Click image for larger version

Name:	mcbOyT2M-S8H5qff_cOHojA.jpg
Views:	1
Size:	5.9 KB
ID:	143749

                Komment


                  #23
                  Szinte mindig országútival megyek este. Még nem villogtak le. Amúgy azért is marhaság ez a visszajelzési rendszer, mert a reflektor esetében azt jelzi vissza, hogy a bilux kapcsoló akku+ ad az 56b pontra, a másik esetben azt, hogy jó a féklámpa kapcsoló. Sosem azt az állapotot, hogy jók, vagy nem jók az izzók.

                  Komment

                  Ugrás az oldal tetejére
                  Working...
                  X