Sziasztok!
Volt már róla szó, hogy OT rendszám megszerzésénél ha nem volt nyaktábla akkor azt egy újra pótolni törvény ellenes és azzal lett lezárva a topik, hogy mindenki maga döntse el, hogy bevállalja, hogy újat rak rá vagy nem lesz rajta.
Nos, én bevállalnám, bár a szürke forgalmiban be van jegyezve, hogy a váz le lett cserélve ilyen meg ilyen számú vázra. Eredetileg ugye motorszám-vázszám megegyezett, nekem is a hivatalosan is bejegyzett cseréig.
A kérdésem az, hogy mekkora számok voltak beleütve eredetileg(4mm?) Továbbá a csegecselést el szeretném csalni úgy, hogy esztergálnék olyan csavart hozzá ami hasonlít a szegecshez, megtudom húzni a végén meg olyan lenne mint a szegecsSzerintetek járható út?
Meg egyáltalán igaz-e amit az elején írtam, hogy törvénybe ütközik a tábla cseréje?
Volt már róla szó, hogy OT rendszám megszerzésénél ha nem volt nyaktábla akkor azt egy újra pótolni törvény ellenes és azzal lett lezárva a topik, hogy mindenki maga döntse el, hogy bevállalja, hogy újat rak rá vagy nem lesz rajta.
Nos, én bevállalnám, bár a szürke forgalmiban be van jegyezve, hogy a váz le lett cserélve ilyen meg ilyen számú vázra. Eredetileg ugye motorszám-vázszám megegyezett, nekem is a hivatalosan is bejegyzett cseréig.
A kérdésem az, hogy mekkora számok voltak beleütve eredetileg(4mm?) Továbbá a csegecselést el szeretném csalni úgy, hogy esztergálnék olyan csavart hozzá ami hasonlít a szegecshez, megtudom húzni a végén meg olyan lenne mint a szegecsSzerintetek járható út?
Meg egyáltalán igaz-e amit az elején írtam, hogy törvénybe ütközik a tábla cseréje?
Komment