sepy eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése

Egyik ismerősnek egyébként a lépcsős csavar kopott meg , ezért lógott az egész kar (sőt a furatot is kikoptatta a hébliben)
Megoldásként azt találtuk ki, hogy a furatot tűreszelővel kiigazítottuk úgy hogy a központja hozzávetőlegesen passzoljon, majd az egészet fúróval felfúrtuk hogy kör-körös legyen (a kormányra hegesztett konzol felső felét is !) , majd ebbe készítettünk egy - a gyárival külsőre egyező - lépcsős csavart ami szinte lógás (játék) nélkül mozgott az új furatba. Ezt pedig úgy követtük el (bér lehet hogy elsőre egy picit etnikai kisebbségi megoldásnak tűnik...


A horony belefűrészelése után belepróbáltuk a helyére , majd a hosszirányú lógás kiküszöbölésére , a hézag kitöltése gyanánt, a kellő vastagságú (1-mm volt) alu lemezből hézagolo alátétet készítettünk úgy , hogy egy 12-14 mm széles lemez csíkba az adott átmérőjű furatot készítettünk , majd ollóval levágtuk, kb körkörösre csipkedtük, csavarra fűztük (6-os), majd az előző módszerrel a megfelelő külső átmérőre "esztergáltuk"

Alulra persze önzárós anya ment, és az egész be lett zsírozva , még összerakás előtt. Egyébként még most is szuperál , még a kuplungholtjátékot is be lehet jól állítani .

Elnézést hogy egy picit hosszúra kerekedett , csak eszembe jutott hogy ilyet is csináltunk . Tudom hogy nem a legszakszerűbb , de működik . Lehet hogy most , már másképp csinálnám meg (pl: a Sepy által javasolt megoldás !)...
Komment