Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia szimering

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Pannónia szimering

    Az kérdezném a hozzáértő minden fórumos Pannónia szakértőtől, hogy a blokk felújításhoz milyen méretű szimeringek kellenek a főtengelyhez, a sebváltóhoz és a hajtásházhoz. valamint hogy fajtánként hány darab.
    T5 ös Pannóniáról van szó. (1968)
    Köszönettel!

    #2
    http://users.atw.hu/pancsimania/leto...annoniakez.pdf

    A "bibliánk" 13. oldalán vannak a szimering méretek.

    Az egyhengereseknek végig ugyanaz volt a szimering mérete.

    (Ha konkrét problémához kell idézni egy szakmai könyvből, az nem problémás szerzői jogi szempontból.)

    Megjegyzés: Én a kuplung oldal felől két szimeringet tettem ellentétes irányban, feloldva azt a régi szakmai "hitvitát" , hogy melyik irányban álljon a szimering. (Persze ehhez kellett egy olyan alu szimering tartó, ami végig ki volt esztergálva...
    Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2016 febr. 27, 19:27.
    sepy, Igrich és 3 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      igen, nekem is ez a könyv a Szentírás után rögtön a második, amire hivatkozol. Az elbizonytalanadásom oka, hogy Vitek Kálmántól, akitől töbnyire alkatrészeket rendelek, az online boltjában a főtengelyhez 25x62x8 as-, míg a sebváltóhoz 28x47x7 es szimeringet kínál, miközben a mi kis "piroskönyvünk" mindkét eseten ettől eltérő méretet,,az az: 25x62x10 es, és az utóbbinál 28x47x10 es méretű szimering van.
      De nagyon köszönöm a választ! Áldott vasárnapot!
      Lemezjáték kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Ha szélességében elfér akkor annyi előnye lehet , hogy mivel nem azon a nyomon fut az új szimering a régi által okozott hibát gépmunka nélkül korrigálja. Ha jót akarsz magadnak Vitonos szimeringet használj!
        Noob, Lemezjáték és 2 további látogató kedvelte ezt.

        Komment

        Ugrás az oldal tetejére
        Working...
        X