Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia motorblokk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • Fergusson
    replied
    -kútfúrásra

    Ez, nagyon jó....

    Leave a comment:


  • Atti69
    replied
    Bár igaz. Ellenőrizni nem árt. Nincs igazán képben,s Pannónia már rég járt nálam...a blokkfurat,s a henger "hüvelye" milyen szinten van illesztve? Talán jól? Vagy mindent illeszteni mindenhez?

    Leave a comment:


  • demeter
    replied
    a fúró ember nem húzta fel a talpát ???
    Sajnos, ritka hogy ezt alapvetően megtegyék! Pedig nem igaz, hogy a Pannónia hengertalp nem húzódik el. Párat feltettem egy blokkházra és mindnél van probléma. Volt amelyiknél oldalról átláttam alatta...




    Szóval, nálam a paszta már a kompromisszumos megoldások közé tartozik...
    Nálam meg alapvető megoldássá vált papírtömítés nélkül. Én úgy tekintem, mint egy korszerű módszer, amivel meg lehet küzdeni minden tömítéssel úgy, ahogy annak idején soha.
    Mikor megkérdezik, hogy tán minden motorozás után lemosom a blokkot? Mert régen orrán száján dőlt az olaj meg a benzin, az idősebbek ugyanis így emlékeznek a Pannóniára... Akkor azt mondom, hogy ma már az csak szándék kérdése, hogy ne így legyen.

    Az utóbbi időben két blokkot raktam össze Loctite 5920-szal papír nélkül, egy teszt Pannóniát, meg egy MZ-t és tökéletes a tömítettség. Most a frissen fúrt hengerem talpát bekentem vele, a szívócsatornák pereménél lehúztam és úgy ment rá, hibátlan lett. Kipufogó könyök és henger találkozásánál azbesztzsinór pasztába ágyazva, tuti.
    Ja, meg a második legjobb barátom a paszta mellett a féktisztító, mert a tisztítás még fontosabb, mint a kenés...

    Leave a comment:


  • joker
    replied
    Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Sserintem a hengertalp gyárilag elég sík
    ...ahogy mondod -GYÁRILAG - viszont mára már olyan girbegúrba mint a malac ....

    nem akkora cécó az a talpsíkolás , bár én inkább siktárcsára fognám , kióráznám a likat , aztán utánna átteném az órát a hengertalpra is --aztán akkor látszik aminek látszani kell

    - - - Updated - - -

    Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Minden egyéb henger talppal kapcsolatos művelettel hibát vihetünk be a derékszögelésbe, és ne felejtsük el, a néhány százados dugattyú illesztés mellett, század milliméteres hibák is problémát okozhatnak.
    igen ezért nem hengerfúró aki a talpas hengerek fúrását nem egy érintó talpsíkolással kezdi azoknak tudnám ajánlani a szakmaváltást -kutfúrásra

    Leave a comment:


  • Lemezjáték
    replied
    Atti69

    Szerintem is az már nagyon rosszul fúrt henger kell, hogy legyen, aminek a talpát még hozzá kellene igazítani, és ilyen módon javítani lehetne a helyzeten...Vagy valami egyéb sérülésnek kell lenni a henger talpon, de ez már nem hengerfúrás kérdése...

    Minden egyéb henger talppal kapcsolatos művelettel hibát vihetünk be a derékszögelésbe, és ne felejtsük el, a néhány százados dugattyú illesztés mellett, század milliméteres hibák is problémát okozhatnak.
    Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2015 jún. 02, 06:48.

    Leave a comment:

Ugrás az oldal tetejére
Working...
X

Debug Information