Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia szekunder hajtás, lánckerekek.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Pannónia szekunder hajtás, lánckerekek.

    Üdv!

    Nem találtam még ilyen témát, és lenne néhány kérdésem. Az első az, hogy a T5-nél a hátsó lánckereket hogy tudom leszerelni, hátha valakinek van valami jó tippje. A második pedig, hogy milyen fogszámú kerekek léteznek?

    Na meg honnan lehetne beszerezni, lehetőleg nem túl kopott, esetleg újszerű lánckereket, neten mindenhol néztem már, de elég sivár a felhozatal. Csak 16 fogút, illetve 50 fogút lehet kapni. Viszont én itthon túrtam egy 48 fogút, hátulra, csak egy baj van vele, hogy baromira el van kopva és nem szívesen rakom be. Pedig jó lenne egy 48 fogú, vagy előre egy 17 fogú.
    Utoljára szerkesztve a következő által: grandpa84; 2011 jún. 10, 23:19.

    #2
    Az 5/8*1/4 es lanchoz 40 illetve 41 fog
    as van Ezt azert tudom mert nem buheralhato fel regi IZSekre atmeroje vegett
    Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.

    Komment


      #3

      Komment


        #4
        A lánckerék lejön az agyról, csak az egész többi nem jön ki a villából. Mi módon lehet minél kevesebb agresszióval elvégezni a kiszerelést?

        Akkor valószínű P12-re valót találtam itthon, na mindegy. Jelenleg hátul 50-es, elöl 16-os kerekek vannak (elég kopottak már), és zavar, hogy nagyon rövid az I-es fokozat. (Egyesben amúgy sem nagyon lehet kihúzatni a gépet, ha nem rutinos az ember).

        Tudom, hogy ez némi motorerőt elvesz, hiszen a végáttétel módosul, de kipróbálom, és ha beválik akkor marad.

        Köszönöm, még turkálok, ha végképp nem találok sehol, akkor jelentkezem.

        Komment


          #5
          Űdv! Én örömmel hallom hogy létezik előre 17 fogú lánckerék! A motoromba hátra 19-es kerék helyett 18-as van, (nagyfékdobos, és optikai tuning cimén) és csal a kilométerórám. Ráadásul úgy érzem, most felujítás után "több" van a motoromban, így egy 17-es lánckerékkel alacsonyabb fordulaton menne 80-90 között...ezért tennék fel előre 17-es lánckereket.

          Szóval ha valaki tudna pl: ApaE, lánckerék elérhetőséget, megköszönném! Ja és azt, hogy a P12-é lánckerékagy felmegy-e a TLF kihajtó tengelyére? Köszönöm!

          Komment


            #6
            TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            ...és csal a kilométerórám.
            Csal az így is, úgy is. Ha pontosat akarsz mérni, 1700 forint a teszkóban a bicikli kilométeróra. Lesz 7 funkciód pluszba. Esetleg navi. (Nem GPS, mert az a műholdat jelenti ott fent, aminek a jelét a navi fogja)
            Che kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              motorkami eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Nem GPS, mert az a műholdat jelenti ott fent, aminek a jelét a navi fogja
              Minden nap tanul az ember valami újat!

              Komment


                #8
                Sziasztok! Nekem olyan problémám van, hogy a hátsó lánckerékagy csőtengelye nem akar kijönni a lengővillából, kalapáccsal nem merem ütni, nehogy szétverjem a végét, amúgy sem elegáns. Leszedtem mind a külső, mind a csapágy felőli seeger gyűrűket. Elméletileg ki kell csúsznia a csőtengelynek a lengővillából és a csapágyból? És így hátrafele kiemelhető a lánckerékagy? Csavarlazító spray-vel fújjam serényen?
                majdánka kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  serényen serényen, szokás bezsírozni, én olyankor egy nagy szöggel, vagy valami farúddal szoktam kiütni. szebb megoldást én is elfogadok
                  majdánka kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    Üdv.:
                    Ha a két zégert kikaptad, akkor csak a szorulás fogja!(adjatok neki hashajtót )
                    Keressetek egy vascsövet/rudat, mely kicsivel kisebb átmérőjű mint a lánckerék csőtengelyének külső átmérője. (de a csőtengely falát azért körben érje)ezzel kiüthető, nem kell olyan nagyon sajnálni, vagy csapágyastól kitolat, vagy csak a tengely, de mindenképp kijön(valaki azt kb. olyan erővel be is kellett, hogy tolja, amilyennel kijön, és azt is kibírta!)
                    Sok sikert!
                    Duke kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11
                      Üdv mindenkinek!
                      Kérdésem lenne, hogy a 48 fogú lánckerék rögzítő furatkiosztása megegyezik-e az 50 fogszámú lánckerékével?
                      nevezetesen a P12-es lánckerék koszorút fel lehet-e tenni a TLF/T1 hátsókerék hajtására? (17-es lánckereket már feltettem előre, és már csak 8-10 km/h-t csal az órám.) Ami nem lenne baj, de ha annyit forog a motor gondnélkül hogy 90-et mutat, akkor jó lenne óránként 90 km-et is haladni, mert a benzin úgy is elfogy. (Nekem 18"-os kerékpánt van befűzve hátulra, és eddig tartott amig rájöttem hogy a P12-es hajtás láncra lenne szükségem... bocs )
                      Ja és akkor keresnék ilyen 48 fogszámú kereket! Tudna valaki segiteni ebben? Előre is köszönöm!

                      Komment


                        #12

                        Komment


                          #13
                          Köszönöm!
                          nem vitatkoznék Veled, de ha a kihajtó lánckerék tengelyfordulatóból állítja elő a sebességet az óra, akkor ha a hátsó tengely fordulatszámát úgy változtatjuk, hogy 1 kihajtó fordulattal azonos távot tegyen meg a 18"-os felni és a 19"-os is, akkor miért kellene változtatni a csigakerekeket?

                          Komment


                            #14
                            TZ, OdinHEM és kedvelte ezt.

                            Komment


                              #15
                              Ebben igazad van, de mit jelenthet az, hogy a 19x 3,25-ös gumi, és a18x 3,50 gumi? az is belejátszik nem?
                              Utoljára szerkesztve a következő által: TLF65; 2012 jún. 29, 12:57.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X