Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia P10H - néhány kérdés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Pannonia P10H - néhány kérdés

    Üdv Mindenkinek!

    Lenne néhány "Általános kérdésem" Pannoniával kapcsolatban:

    1. A kormány szorító alsó részén van két darab barnás színű 'dörzskorong' (vagy mi?). Ezeknek mi a pontos neve? Be lehet-e ezeket új állapotban szerezni? És egyáltalán szükséges-e a komplett kormányszorító? Anélkül is lehet közlekedni, vagy nem? Úgy tudom, hogy elsősorban az oldalkocsinál van szerepe, de én csak annyit tapasztaltam, hogy ha teljesen meghúzom, akkor 'kormányzárként' fogja a kormányt, ha meg teljesen kitekerem és eltávolítom, akkor sem esik szét a kormány, tehát lehetne vele közlekedni.
    2. A H- és a nem H-s típusú Pannoniák kipufogója csak a furulyákban tér el, vagy teljesen mások? Azért kérdezem ezt, mert az én 'Halk' P10-esemen elvileg a nem H-s kipufogó van, de menthető a krómja. Viszont hozzá se fogok újrakrómoztatni, ha az egészet ki kell cserélni eredetire.
    3. A P10-esek tankja hogyan van rögzítve (eredetileg)? Csak azért kérdezem, mert a feltett fotók alapján nem egyértelmű, hogy a 'Tank leszorító lemez' hová is kerül?
    4. Mi lehet a gond, ha a sztenderre állításnál a sztender-rúgónak útban van a kipufogókönyök és a dob toldásánál lévő csavar. Lehet, hogy kifelé kellene, hogy álljon a csavar? (Ezt elég furcsán oldották meg.)
    Attached Files

    #2
    TZ kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      A 'szalámivégű' hangtompító átmérője nagyobb, mint a 'H-sé', ezért a belső lamellák mérete is eltérő.
      Ezen kívül, volt többfajta lamella-kiosztás, a H-son belül is kétféle (hosszú illetve rövid 'furulyás' változatok), szóval nem olyan könnyen csereberélhetők a dobok és a hangtompítók.
      Köszönöm a válaszokat!
      Az én motoromon az 1. képen látható kipufogó van, de ahhoz hogy eredeti H-s legyen (2.kép), érdemesebb egy komplett új kipufogót vennem? Jól értem?
      Attached Files

      Komment


        #4
        Attached Files
        Che kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Szia, ApaE!

          Bocs, hogy csak most, de szeretném megköszönni a segítségedet!
          Van (és bizonyára lesz is) még kérdésem. De inkább indítok neki egy külön témát (Pannonia teleszkóp szerelés címmel). Ha úgy gondolod, hogy tudsz benne segíteni, akkor kérlek ne fogd vissza magad :-)) Szomjazom a tudást!
          TZ kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Üdv Mindenkinek!

            Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan néz ki egy P10/H akkurögzítője, vagyis milyen módon volt rögzítve maga az akku? Képeket tud valaki feltenni róla?
            És érdekelne még az is, hogy ha ugye nincsen index a motoron, de a kürtöt sem használom, akkor kell-e egyáltalán akkumulátor? Mihez kell egyáltalán?

            Üdvözlettel: jjzoli

            Komment


              #7
              Hali!

              Szerintem két féle megoldás van, az egyik ilyen:

              Click image for larger version

Name:	_j_k_pek_105.jpg
Views:	1
Size:	36.8 KB
ID:	129326Click image for larger version

Name:	_j_k_pek_107.jpg
Views:	1
Size:	39.9 KB
ID:	129327

              A másik megoldás:

              Click image for larger version

Name:	leszoríto.PNG
Views:	1
Size:	79.9 KB
ID:	129328

              Ez a doboz aljához csatlakozik. Nem tudom melyik a H-s.

              Az akkumulátor sajnos kell mindenképpen, ugyanis a helyzetjelzőnek álló helyzetben is működnie kell.
              Ezen kívül a kürt és a féklámpa is innen kapja az ellátást (legalábbis az én motoromon így van).
              Persze az én motorom T5-H, nem biztos, hogy megegyezik a P10-H-val.

              Üdv
              Utoljára szerkesztve a következő által: sricsi70; 2011 okt. 31, 15:57.
              kedvelte ezt.

              Komment


                #8

                Komment


                  #9
                  Megnéztem alaposabban az akkutartót és valóban a gumis megoldás lesz a jó, mert a doboz alján, belül található 2-2 kis 'kampó' , ahová a gumiszalag két végén található kis rudakat be lehet akasztani. És a lenyitható rész belső oldalára egy szivacs-hasáb van ragasztva.

                  Azt hittem, hogy úgy működik a Pannonia gyújtása, hogy az egyik tekercs a gyújtásért, a második a világításért, a harmadik meg a féklámpáért felelős. A helyzetjelzőt és a kürtöt nem tartom lényegesnek (kivéve ha ezt a műszaki vizsgán kérik), de ha a féklámpa végett mindenféle képen kell bele akku, akkor vennem kell egyet.
                  Úgy gondolom a kürttel és az index-szel (tudom eredetileg nincsen a P10-esen) kapcsolatban, hogy ha van a motoron, akkor működnie kell, de egyik sem kötelező, hogy legyen a motoron (legalábbis én így tudom). A helyzetjelzővel kapcsolatban nem tudom mi a helyzet.
                  Tehát elvileg nem kellene ezek híján akku, de a féklámpa végett igen?

                  Komment


                    #10
                    Üdv Mindenkinek!

                    Megtudná nekem valaki mondani a P10-es első teleszkópjának a menet-méretét? M ?? x ?? Helyettesíthető-e mással (más típusúéval, akár nem Pannoniáéval is). Persze csak átmenetileg

                    Előre is köszönöm: jjzoli

                    Komment

                    Ugrás az oldal tetejére
                    Working...
                    X