Üdv Mindenkinek!
Lenne néhány "Általános kérdésem" Pannoniával kapcsolatban:
1. A kormány szorító alsó részén van két darab barnás színű 'dörzskorong' (vagy mi?). Ezeknek mi a pontos neve? Be lehet-e ezeket új állapotban szerezni? És egyáltalán szükséges-e a komplett kormányszorító? Anélkül is lehet közlekedni, vagy nem? Úgy tudom, hogy elsősorban az oldalkocsinál van szerepe, de én csak annyit tapasztaltam, hogy ha teljesen meghúzom, akkor 'kormányzárként' fogja a kormányt, ha meg teljesen kitekerem és eltávolítom, akkor sem esik szét a kormány, tehát lehetne vele közlekedni.
2. A H- és a nem H-s típusú Pannoniák kipufogója csak a furulyákban tér el, vagy teljesen mások? Azért kérdezem ezt, mert az én 'Halk' P10-esemen elvileg a nem H-s kipufogó van, de menthető a krómja. Viszont hozzá se fogok újrakrómoztatni, ha az egészet ki kell cserélni eredetire.
3. A P10-esek tankja hogyan van rögzítve (eredetileg)? Csak azért kérdezem, mert a feltett fotók alapján nem egyértelmű, hogy a 'Tank leszorító lemez' hová is kerül?
4. Mi lehet a gond, ha a sztenderre állításnál a sztender-rúgónak útban van a kipufogókönyök és a dob toldásánál lévő csavar. Lehet, hogy kifelé kellene, hogy álljon a csavar? (Ezt elég furcsán oldották meg.)
Lenne néhány "Általános kérdésem" Pannoniával kapcsolatban:
1. A kormány szorító alsó részén van két darab barnás színű 'dörzskorong' (vagy mi?). Ezeknek mi a pontos neve? Be lehet-e ezeket új állapotban szerezni? És egyáltalán szükséges-e a komplett kormányszorító? Anélkül is lehet közlekedni, vagy nem? Úgy tudom, hogy elsősorban az oldalkocsinál van szerepe, de én csak annyit tapasztaltam, hogy ha teljesen meghúzom, akkor 'kormányzárként' fogja a kormányt, ha meg teljesen kitekerem és eltávolítom, akkor sem esik szét a kormány, tehát lehetne vele közlekedni.
2. A H- és a nem H-s típusú Pannoniák kipufogója csak a furulyákban tér el, vagy teljesen mások? Azért kérdezem ezt, mert az én 'Halk' P10-esemen elvileg a nem H-s kipufogó van, de menthető a krómja. Viszont hozzá se fogok újrakrómoztatni, ha az egészet ki kell cserélni eredetire.
3. A P10-esek tankja hogyan van rögzítve (eredetileg)? Csak azért kérdezem, mert a feltett fotók alapján nem egyértelmű, hogy a 'Tank leszorító lemez' hová is kerül?
4. Mi lehet a gond, ha a sztenderre állításnál a sztender-rúgónak útban van a kipufogókönyök és a dob toldásánál lévő csavar. Lehet, hogy kifelé kellene, hogy álljon a csavar? (Ezt elég furcsán oldották meg.)
Komment