Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Hidegen és melegen is nehezen indul, mi a probléma?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Öreg hóbortos masinák ezek.
    Ahogy sepy is írta, ha nem tartom be a megfelelő módszert (enyémnél: gyújtás nélkül szivatóval egyetlen gyenge rugás, majd gyújtáson, szivató nélkül, gázadás nélkül 1 rugás) akkor rugdalhatom itéletnapig. Pedig friss passzentos motor...
    Azt kell alkalmazni ami működik. Ha menet közben úgy teszi a dolgát ahogy kell akkor kár elpiszkálni.
    sepy és Fergusson kedvelte ezt.

    Komment


      #47
      Ahogy Írod, Dongos...

      Az ETZ is hasonló "elvek" alapján működik.....de működik
      dongos78 kedvelte ezt.

      Komment


        #48
        Ez egyértelműen:kevés üzemanyagra utal!

        Lehet szűkös beállítás,vagy falslevegő.
        Erre gondoltunk mi is. De kevésnek biztosan nem kevés. 125-ös fúvóka és a tű alulról a második rovátkában.
        Mikor mentem le vele Faterhoz 90-es utazóval, gyönyörű szép őzbarna volt a gyertya.
        Persze a túrán már inkább erős sötétbarna, majdnem fekete a sok 50-60-as tempótól.

        Féktisztítóra nem reagál, a váltó olaj nem fogy.
        Egyenlőre még Faternál van a motor mert nagyon élvezte vele a motorozást.(azt mondta "ha kisgyerek lenne, toporzékolna hogy neki ilyen motor kellene" )
        sepy, dongos78 és 3 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #49
          Erre gondoltunk mi is. De kevésnek biztosan nem kevés. 125-ös fúvóka és a tű alulról a második rovátkában.
          Akkor dugulás valamelyik járatban!Pannoniával jártam úgy ,hogy kb.5-6-ik teljes karburátor-szétszerelés mosás piszkálás után egyszer:elkezdett ketyegni és pörögni,indulni és akkor volt:nagy-hepi........
          dkari kedvelte ezt.
          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

          Komment


            #50
            A hidegindítás nálam is eléggé nehézkes. A szívató húzgálásával megúsztatom, ez kb fél perc. Aztán gyújtás nélkül kb 10 finom rúgás, aztán gyújtás rá(szívató kb félálláson) még 3-4 rúgás és elkezd pöfögni. 1-2 kis gázadás, még szívatóval aztán ezek után már szívató és gáz nélkül is elketyeg.
            Melegen szépen indul, még akkor is ha nyitva hagytam a csapot és kicsit túlszívta magát.
            dkari és dongos78 kedvelte ezt.

            Komment


              #51
              Az én tapasztalatom, hogy az ETZ-nél hidegen szívatóval egy rúgás gyújtás nélkül, utána gyújtással az esetek kilencven százalékában elsőre indult.

              A D-Csepel-nél nagyon el kellett találni, hogy meddig úsztatom, ha elsőre nem indult (többnyire nem), akkor utána lehetett rugdosni, és találgatni, hogy most éppen sok volt neki (és szellőztetni kell), vagy éppen kevés (és úsztatni kell még).

              A szívató karos T1-esem a kettő között van valahol, többnyire egy szívatós rúgás után ráadva a gyújtást indul elsőre, vagy másodikra.

              Tudom, műszaki szempontból nem egy nagy szám az egyhengeres Pannónia, de mind az indítása, mind a váltója jobb, mint a kis Csepelé.
              dkari, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

              Komment

              Ugrás az oldal tetejére
              Working...
              X