Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Hülye kérdés - a súbertű szintjei

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    A tű valóban átesik rajta, nem szófordulat volt.
    Abból gondolom hogy ez a baja neki, mert az úszó jól áll, nem lyukas, a benzinszint is be van lőve, szelep meg zár.
    De fullad a motor sokat kap. Abból gondolom ezt, hogyha a tű nem zárja rendesen a fúvókát, s álló helyzetbe is
    kapja az alapjárathoz szükséges benzint + amit még "ráenged", ezért fullad a benzintől. (levegőszűrő is tiszta, kipufogó is pucolva, s még a gyújtás is be van rá lőve csak hogy teljesen leírjam ). Mint említettem bejáratós motornak ez tök jó, de használni nem olyan jó így.
    Na felbuzdulva a válaszaitokon megkeresem az esztergályos kollégát, s megkérdezem mennyiért csinálna másik fúvókát nekem.
    Utoljára szerkesztve a következő által: dott; 2013 febr. 28, 18:07.
    sepy és mátéapu kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      - Közben ma a vásárba a szerencse rám mosolygott, s vettem egy gyári SR2e porlasztót.
      Van benne tű is! Így most már legalább tudom mi való bele, s ami nekem van az ebbe való e.
      Na és persze ezzel ki lehet próbálni, hogy sikerül e pöpecül beállítani.
      joker, mátéapu és heeegany kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Tisztelt dott!A tűkérdéshez annyit tudok hozzá szólni hogy én is csináltattam tűket egy ötvössel jók lettek de ha egyszerűbb megoldást akarsz és jót akkor vedd meg a grando.hu-n 228-ft-ért /db és ugyan ennyi a lemezke is hozzá.Ez is jó annyiban különbözik hogy ez 4 rovátkás csak, de teljesen megegyezik a kúpja is mindenben jó. Az eredeti 5 rovátkás tű de itt az alsót hagyták el az meg úgy sem kell mert avval a beállítással nagyon sokat enne.Én sokat játszottam vele már és azt javaslom hogy ne csak a gyári beállításra hagyatkozz ami felülről a 3.pozícó lenne.Ez általában jó közelítő érték de én úgy csináltam hogy megnéztem mit csinál a 2. pozícióban és ott kevés lesz de ha meg a harmadik túl sok akkor a kettő közti állapotot szépen kisérletezd ki rakj az eredeti lemez alá egy-két vékony te általad készített lemezkét amit sörös dobozból,vagy különböző 1,2,3,tizedes lemezkékből kivághatsz ollóval.Meglátod jól fog működni és szebben fog járni a motor.Mert ha túl sok az anyag neki akkor hangossá keménnyé válik a hangja ha meg kevés akkor pedig lehörög hirtelen gázadásnál és ugye nem is megy akkor.A két rovátka közti távolság pedig 0.6mm az pedig nem elhanyagolható ugrás!A milliméteres bevágás pedig nem jó megoldás mert az eleve rossz méret és a lemezkének is közel passzosan kell ráilleszkedni a tűre.Mert akkor rezegni fog és képes hosszútávon elvágni a tűt!Továbbá ha jobban még beleakarsz merülni akkor javaslom a ddrmoped.de oldalt ott nagyon sok jó tanácsot látsz még karburátor kérdésben.De mindenek előtt egy alap amit már más is írt a legfontosabb hogy a fúvóka méretek/tűszelep teljesen jók legyenek és a benzinszint is be legyen állítva.A karbi ház és a tolattyú ne legyen túl kopott! Ha még nem volt túl késő amit írtam akkor jó szórakozást.Üdv.Sheriff
        mátéapu és Titus kedvelte ezt.

        Komment

        Ugrás az oldal tetejére
        Working...
        X