Szép napot mindenkinek,igazából azért irtam egy ilyen cimet mert már olvastam valahol azt amit most kérdezni szeretnék.A súbertű melyik fokozatában érdemes motorozni?és melyikben növelhető a teljesitmény/fölülről-lefelé/. Okos vagyok mi ?
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Hülye kérdés - a súbertű szintjei
Collapse
X
-
csacsa73 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA súbertű melyik fokozatában érdemes motorozni?
csacsa73 szerezd már be a Piros könyvet!
Nagy "teljesítmény" növelésre, ne törekedj, inkább a helyes beállításokra összpontosíts, akkor Te is meg a motorod is örömötöket lelitek a motorozásban.
Remélem nem bántottalak meg!A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/
- 4 likes
-
csacsa73 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésele van nekem töltve a piros könyv de jobban szeretek inkább kérdeznimert esetleg másra is fény derülhet.
Remélem nem bántottalak meg!A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/
- 2 likes
Komment
-
apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMi a szösz az a piros könyv?!
apacsavo kedvelte ezt.A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/
- 1 like
Komment
-
Hello!
A kérdésem remélem nem "hülye kérdés", de úgy gondolom ebbe a témába kapcsolódik, mert súbertűvel kapcsolatos.
Szóval, ti hogyan készítenétek súbertűt egy porlasztóba?
Probléma a következő:
A Simson SR2e porlasztójában ki van már kopva a fúvóka. (van három porlasztóm mindegyikbe ilyen, s a porlasztó drága motyó, ilyen fúvókát meg nem találtam eddig.)
A Simsonhoz való súbertű átesik rajta, mivel vékonyabb, amit megfelelőnek találtam vastagságra az a csepel 125-nek a súbertűje. (bejáratós motor örül neki hogy dől bele a benzin, de én annyira azért nem.)
De ezt meg kissé be kellene reszelni, csiszolni, mivel méretben hosszabb. Erre valakinek valami spéci ötlete volna esetleg?
Komment
-
Subertűt nem lehet csinálni ! Csak ha ismersd a gyári méretet , és azt tudod valami jó gépen lemásolni .
A tű lényege a számításokon alapuló kupossága .
Tudok mutatni , 125 GP hondához ( 1981 es ) - cseretűket , sorban beszámozva , mind egyazon karbihoz , csak különböző állításokhoz .
- 3 likes
Komment
-
dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseErre valakinek valami spéci ötlete volna esetleg?
esztergába befogott anyagot,szuport köszörüvel korong oldalán csiszolva kupoltam meg,a beszurásolat 1-mm-es rádiuszos késsel,kőzvetlenül a tokmány mellett be lehet szurkálni.
Eszterga nélkül marad a jol bevált:furógép,fogd be az anyagot és kisflexel 1-mm-es korongal csináld meg a hornyokat,forditás után pedig egy köszörű oldalán lekupolod.Amüvelet annál könnyebb minál acélosabb az anyag.
Ha már igy bele jöttem,spéci szerszámokat lehet igy késziteni furógéppel lekupova minden nem görbe lyukasztót,dornit igy hozok rendbe,és készitek egyedi kiütőket.
Gyorsan készen van és keményebb anyagból lehet késziteni.
A legtöbb szerszámom torziós rugóból,féltengelyszárból,kormányösszekötőkböl van.
Igaz,sok kovácsolva van.
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSubertűt nem lehet csinálni !
Amit ember megcsinált,másik ember megcsinálhatja.
Eddigi életem alapelve ami nincs,azt meg kell CSINÁLNI!!!!
És kérlek ilyet ne terjessz,mert igy veszlik el a"TUDÁS""Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
Joker! Tudom hogy mérnök tervezésű nem lesz ha itthon készítem, de annál bármi jobb mint ami most van, még a kissé elnagyolt szerkesztés is. Sajnos ehhez a motorhoz nem árulnak ilyen fajta fúvóka készletet. (na jó a német oldalakat német tudásom hiányában nem néztem még.) Vagy vehetnék X+1 porlasztót még ahol ki van ugyan így kopva.. A gyári megvan, de olyan vékony hogy nem ér semmit se, leengedett állásnál nem zárja a fúvókát, ezért a motorba dől a benzin bele, ennyi baja maradt már csak neki, mert minden mást felújítottam, ezt a kérdést napolgattam mindig el, pont azért mert tudtam hogy kemény meló.
Mateapu! Megpróbálom a majdnem beleillőt kicsit átszabni, hátha sikerül. Esztergával és szaktudással rendelkező veterános ismerős van itt, nála megpróbáljuk sztem.Utoljára szerkesztve a következő által: dott; 2013 febr. 28, 10:18.
Komment
-
dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA Simsonhoz való súbertű átesik rajta, mivel vékonyabb
Mert ha így van akkor nem összetartozó a fuvóka és a tű ---ugyanis nincs az az isten hogy így megkopjon ---.
A másik , ha a tű a gyári sajátja !--és nincs rajta lépcsős kopás --akkor csak a fuvókát elég cserélni .
De--! most miről is beszélünk ?
dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésedől bele a benzin,
mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAmüvelet annál könnyebb minál acélosabb az anyag.Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2013 febr. 28, 14:53.
- 5 likes
Komment
-
dott,
Szerintem itt nézz körbe, lehet hogy "olcsóbb" lesz még szállítással is, mint a sokadik barkácsolás.
Vergaserteile für Simson SR1 und SR2. - Online Shop
- 2 likes
Komment
Komment