Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Hülye kérdés - a súbertű szintjei

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Hülye kérdés - a súbertű szintjei

    Szép napot mindenkinek,igazából azért irtam egy ilyen cimet mert már olvastam valahol azt amit most kérdezni szeretnék.A súbertű melyik fokozatában érdemes motorozni?és melyikben növelhető a teljesitmény/fölülről-lefelé/. Okos vagyok mi ?

    #2
    csacsa73 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A súbertű melyik fokozatában érdemes motorozni?
    Piros könyv 59. oldal :.....A tűállást gyárilag felülről a 3. beszúrásban rögzítették. Bejáratott motornál általában a 2. beszúrásban a megfelelő. .............

    csacsa73 szerezd már be a Piros könyvet!

    Nagy "teljesítmény" növelésre, ne törekedj, inkább a helyes beállításokra összpontosíts, akkor Te is meg a motorod is örömötöket lelitek a motorozásban.

    Remélem nem bántottalak meg!
    apacsavo, nyuszifül és 2 további látogató kedvelte ezt.
    A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

    Komment


      #3
      apacsavo és Che kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Köszi levan nekem töltve a piros könyv de jobban szeretek inkább kérdezni mert esetleg másra is fény derülhet.

        Komment


          #5
          csacsa73 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          le van nekem töltve a piros könyv de jobban szeretek inkább kérdezni
          Na hát akkor, vedd elő, az szerint állítsd be a porlasztót
          mert esetleg másra is fény derülhet.
          és ha nem jó, akkor kérdezz, mert már tudjuk, hogy mire kell válaszolni!

          Remélem nem bántottalak meg!
          apacsavo és Che kedvelte ezt.
          A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

          Komment


            #6
            Még egy hülye kérdés! Mi a szösz az a piros könyv?! Mert amit én emlékbe eltettem abba csak bélyegek vannak!!!!!!!
            Üdv:Gyula
            sepy és Che kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              apacsavo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Mi a szösz az a piros könyv?!
              Semmi különleges, a Pannonia alapkönyv:

              apacsavo kedvelte ezt.
              A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

              Komment


                #8
                Hello!

                A kérdésem remélem nem "hülye kérdés", de úgy gondolom ebbe a témába kapcsolódik, mert súbertűvel kapcsolatos.
                Szóval, ti hogyan készítenétek súbertűt egy porlasztóba?
                Probléma a következő:

                A Simson SR2e porlasztójában ki van már kopva a fúvóka. (van három porlasztóm mindegyikbe ilyen, s a porlasztó drága motyó, ilyen fúvókát meg nem találtam eddig.)
                A Simsonhoz való súbertű átesik rajta, mivel vékonyabb, amit megfelelőnek találtam vastagságra az a csepel 125-nek a súbertűje. (bejáratós motor örül neki hogy dől bele a benzin, de én annyira azért nem.)
                De ezt meg kissé be kellene reszelni, csiszolni, mivel méretben hosszabb. Erre valakinek valami spéci ötlete volna esetleg?

                Komment


                  #9
                  Subertűt nem lehet csinálni ! Csak ha ismersd a gyári méretet , és azt tudod valami jó gépen lemásolni .
                  A tű lényege a számításokon alapuló kupossága .
                  Tudok mutatni , 125 GP hondához ( 1981 es ) - cseretűket , sorban beszámozva , mind egyazon karbihoz , csak különböző állításokhoz .
                  sepy, és kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Erre valakinek valami spéci ötlete volna esetleg?
                    Régebben készitettm sibertűt egy ismeretlen motorhoz a hossz és az átmérő mérhető.
                    esztergába befogott anyagot,szuport köszörüvel korong oldalán csiszolva kupoltam meg,a beszurásolat 1-mm-es rádiuszos késsel,kőzvetlenül a tokmány mellett be lehet szurkálni.
                    Eszterga nélkül marad a jol bevált:furógép,fogd be az anyagot és kisflexel 1-mm-es korongal csináld meg a hornyokat,forditás után pedig egy köszörű oldalán lekupolod.Amüvelet annál könnyebb minál acélosabb az anyag.

                    Ha már igy bele jöttem,spéci szerszámokat lehet igy késziteni furógéppel lekupova minden nem görbe lyukasztót,dornit igy hozok rendbe,és készitek egyedi kiütőket.
                    Gyorsan készen van és keményebb anyagból lehet késziteni.
                    A legtöbb szerszámom torziós rugóból,féltengelyszárból,kormányösszekötőkböl van.
                    Igaz,sok kovácsolva van.




                    joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Subertűt nem lehet csinálni !
                    Igen,nem lehet csinálni!!!!!!!!!!!!
                    Amit ember megcsinált,másik ember megcsinálhatja.

                    Eddigi életem alapelve ami nincs,azt meg kell CSINÁLNI!!!!

                    És kérlek ilyet ne terjessz,mert igy veszlik el a"TUDÁS"
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      #11
                      Joker! Tudom hogy mérnök tervezésű nem lesz ha itthon készítem, de annál bármi jobb mint ami most van, még a kissé elnagyolt szerkesztés is. Sajnos ehhez a motorhoz nem árulnak ilyen fajta fúvóka készletet. (na jó a német oldalakat német tudásom hiányában nem néztem még.) Vagy vehetnék X+1 porlasztót még ahol ki van ugyan így kopva.. A gyári megvan, de olyan vékony hogy nem ér semmit se, leengedett állásnál nem zárja a fúvókát, ezért a motorba dől a benzin bele, ennyi baja maradt már csak neki, mert minden mást felújítottam, ezt a kérdést napolgattam mindig el, pont azért mert tudtam hogy kemény meló.


                      Mateapu! Megpróbálom a majdnem beleillőt kicsit átszabni, hátha sikerül. Esztergával és szaktudással rendelkező veterános ismerős van itt, nála megpróbáljuk sztem.
                      Utoljára szerkesztve a következő által: dott; 2013 febr. 28, 10:18.

                      Komment


                        #12
                        dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        A Simsonhoz való súbertű átesik rajta, mivel vékonyabb
                        ez tényleg így van ? vagy csak hatásfokozó szófordulat ?

                        Mert ha így van akkor nem összetartozó a fuvóka és a tű ---ugyanis nincs az az isten hogy így megkopjon ---.
                        A másik , ha a tű a gyári sajátja !--és nincs rajta lépcsős kopás --akkor csak a fuvókát elég cserélni .

                        De--! most miről is beszélünk ?


                        dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        dől bele a benzin,
                        miért vagy biztos , hogy ez tű probléma ? és ha csak magas a szint (az gyári értéken van ?) a tűszelep hibátlan? a fuvóka szám szerint jó ? (ha generáloztad a motort ,mindenképp gyári méret kel )

                        mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Amüvelet annál könnyebb minál acélosabb az anyag.
                        Szerintem a gyári tűk se vajból vannak , ezért érzem kicsit "sántának " ezt a kopás dolgot. A flexel csinált dolog pedig ,működhet egy kistraktor pannóniában , de egy sr2 ben ahol 0.1 LE hiánya már kondot okozhat , nem szerencsés megoldás . Persze nem azt mondom hogy otthon nem lehet csinálni , de működő-meg jó közt nagyon nagy a szakadék .
                        Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2013 febr. 28, 14:53.

                        Komment


                          #13
                          dott,

                          Szerintem itt nézz körbe, lehet hogy "olcsóbb" lesz még szállítással is, mint a sokadik barkácsolás.
                          Vergaserteile für Simson SR1 und SR2. - Online Shop

                          Komment


                            #14
                            jó lesz ha összeállnak többen --elég drága -- 1.54 ajeró + posta

                            Komment


                              #15
                              A tű fabrikálása ha nincs válas kopása kevésbé szerencsés,egy másik fúvókát egy igazi esztergályos pedig spécin meg tud csinálni az eredeti alapján. A fúvóka furat átmérő pedig tudott a szakirodalomból. Ez szerény véleményem alapján pontosabb mint fúrni, faragni. Üdv. Sepy.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X