Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia karburátor

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Azért a jó állapotú sem annyira jó. Azt meg kívül-belül olajsár borította. De azt szépen elpucoltam és a 2 karbibiból kibontott alkatrészek közül a jobbnak tűnőkkel összeraktam. Én is kíváncsi vagyok hogy hogy működne. De szakadó esőben inkább nem próbálom ki

    A rosszabból meg a főfúvókát se tudtam kicsavarni... olyan széles csavarhúzóval próbáltam ami még befért, nyomtam le a csavarhúzót ahogy bírtam és tekeredett is szépen. Aztán pattanás ás a csavarhúzó kiugrott belőle, a vágat széleit meg szépen lecsapta. Úgyhogy azt már csak befelé lehet tekerni, kifelé nem...
    Meg az úszóházból a dzsuvát kikapargatva feltűnt hogy az úszó tartójának a fele hiányzik. Úgyhogy azt hiszem ez a méh telepen fog kikötni. Esetleg szétvágom hogy ki tudjam szedi a szívató maradványait. Hátha az még használható

    Na de visszatérve a másik karbihoz. Először az előző tolattyújával és szívatójával akarom megpróbálni. Aztán ha szükséges cserélgetni az alkatrészeket, amiből most már legalább van tartalék.
    dongos78 és OdinHEM kedvelte ezt.

    Komment


      egi001 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      nos.most raktam rá egy másik tankot,
      Szerintem elég lett volna egy tanksapka csere.

      Komment


        mégse oldodott meg a baj.ugyanugy lefullad 500m belül. másik tank van fent.kitakaritottam a benzincsapot,uj gyujtást tettem fel,uj karburátort raktam rá,és mégis megáll,megáll...kondi is új.fogalmam sincs most h mivan.......

        Komment


          egi001 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          mégse oldodott meg a baj.ugyanugy lefullad 500m belül. másik tank van fent.kitakaritottam a benzincsapot,uj gyujtást tettem fel,uj karburátort raktam rá,és mégis megáll,megáll...kondi is új.fogalmam sincs most h mivan...
          Azt próbáltad amit Beagle írt?
          Vagy vedd le a tanksapkát. Úgy biztosan kap elég levegőt

          De az is lehet hogy nálad is karburátor probléma van mint nálam. Ha visszaolvasol pár oldalt megtudod hogy én mire jutottam vele.

          Komment


            Heeegany, nálad van már valami fejlemény?
            heeegany kedvelte ezt.

            Komment


              dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Heeegany, nálad van már valami fejlemény?
              Remélhetőleg ma lesz annyi időm hogy kipróbáljam a másik karbit. Aztán akkor kiderül.
              Ráraktam a másik karbit. Az előző tolattyújával és a súbert tűt se piszkáltam rajta.
              Pár perc alatt beállítottam hogy legyen alapjárat, aztán próbakör
              Jobban húz a gép alacsony fordulaton is. És nagyobb fordulaton is megy szépen.
              Legalábbis 4km-es távot tettem meg kb 70-el(vagy kicsit többel) és ment szépen.
              Szóval úgy tűnik hogy a karbival van valami probléma.
              Az úszótű felülről a második állásban van most. Ezt csak úgy találomra raktam oda. Még majd finomítok rakta ha szükséges.

              Ha lesz kedvem akkor elkezdem cserélgetni az alkatrészeket. Hátha sikerül előhozni a hibát.
              Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2013 júl. 17, 14:21. Oka: megtörtént a próbakör
              dongos78 és Totya97 kedvelte ezt.

              Komment


                nah.megoldodott a problema.szop...am vele eleget.nos a baj.aki lefestette a tankomat,vmit belefújt a tank belsejébe amit oldott a benzin.hiába takaritottam ki a benzincsapot,a tank tele volt mindennel.alapos mosás után újra felrakva a tankot,hibátlanul közlekedek vele.
                Kérdés:
                PANNÓNIA T1 ELSŐ TELESZKÓP SZIMERING MÉRETÉT TUDJA VKI? ITT SZEGEDEN NEMTALÁLOK,SÁNTA ISTVÁN KECSKEMÉTEN PEDIG AZT MONDTA HOGY VEGYEK BOLTBA....FAXA
                heeegany és dongos78 kedvelte ezt.

                Komment


                  Örülök, hogy mindkettőtöknek megoldódott a probléma!!
                  Egi, a tankot mivel, hogyan mostad ki? Most állok eme nagyszerű feladat előtt, és kíváncsi vagyok a különböző módszerekre. Eddig a benzin+marék csavar, vagy kavics tűnik a legjobbnak, de hátha van ennél jobb...
                  Szeretnék biztosra menni, mert a trophy olyan gondosan összerakott szerkezet, hogy a tank leemeléséhez gyakorlatilag szét kell bontani az egész motort, amit már megtettem párszor, és már egy kicsit unalmas
                  Beagle és heeegany kedvelte ezt.

                  Komment


                    Dongos.Én a bevált módszert követtem,nekem ugye muszály volt benzinnel csinálni,hogy marja le azt aminek még lekell jönni,adtam hozzá még nagyon apró kavicsot.s így született meg az új mixer
                    dongos78 kedvelte ezt.

                    Komment


                      egi001 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      PANNÓNIA T1 ELSŐ TELESZKÓP SZIMERING MÉRETÉT TUDJA VKI? ITT SZEGEDEN NEMTALÁLOK,SÁNTA ISTVÁN KECSKEMÉTEN PEDIG AZT MONDTA HOGY VEGYEK BOLTBA...FAXA
                      Abba nem csak valami gumigyűrű van?
                      Emlékeim szerint e felső teleszkópszárak alsó részén van egy gumigyűrű. Amit egy seeger gyűrű szerűség fog.
                      Egyénként örülök hogy az üzemanyag ellátási problémád megoldódott

                      dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Eddig a benzin+marék csavar, vagy kavics tűnik a legjobbnak, de hátha van ennél jobb...
                      Én is így csináltam. De a benzin helyett jobb(és olcsóbb) az etanol. Jobb oldószer.
                      dongos78 kedvelte ezt.

                      Komment


                        igazából aza bajom hogy miután visszahoztam anno a festőtől az alkatrészeket,nem adott vissza mindent,s én nemrég összeraktam a motort,eléggé rázott az eleje,50km/h-tól.... néztem és az első telók mozognak jobbra balra,előre-hátra. ott vmi hiányzik s aztmondták nekem h ott van vmi szimering féleség ami ezeket a mozgásokat megakadályozza. mivel nem én szedtem anno szét a telót,fogalmam se volt h hiányzik,amíg elnem kezdett rázni....ugyhogy most vadászok,de még a méretét se tudom...

                        Komment


                          heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          jobb (és olcsóbb) az etanol.
                          Köszönöm a tippet! Valóban erősebb cucc kell a benzinnél, mert az én tankomban tizenévig trutymósodott benzin volt, ami végett ugyan nem rozsdásodott a tank, viszont tömény viasz szerű kiválással van teli, amit a fúvókék nem szeretnek. Sima benzinnel hiába lötyköltem, nem hozza ki (csak lassan)...
                          Etanolt patikában lehet kérni-kapni?
                          Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2013 júl. 25, 12:25.
                          heeegany kedvelte ezt.

                          Komment


                            dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Etanolt patikában lehet kérni-kapni?
                            Szerintem megteszi a benzínkútnál kapható E85-is! Igaz nem tiszta etanol,de mar,mint az Erős Pista!
                            heeegany, dongos78 és CZsolti kedvelte ezt.

                            Komment


                              Beagle eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              mar,mint az Erős Pista!
                              Erős Pista! Ez se rossz ötlet . Na jó, azt inkább a vasárnapi húslevesbe teszem.
                              Az E85-öt megpróbálom. Most, hogy mondod... egyszer ráfolyt a kezemre, amikor a bátyám etanolosra alakított kocsiján cseréltem szűrőt... Hát, nem egy kézkímélő mosogatószer, az biztos!
                              heeegany és Beagle kedvelte ezt.

                              Komment


                                egi001 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                igazából aza bajom hogy miután visszahoztam anno a festőtől az alkatrészeket,nem adott vissza mindent,s én nemrég összeraktam a motort,eléggé rázott az eleje,50km/h-tól... néztem és az első telók mozognak jobbra balra,előre-hátra. ott vmi hiányzik s aztmondták nekem h ott van vmi szimering féleség ami ezeket a mozgásokat megakadályozza. mivel nem én szedtem anno szét a telót,fogalmam se volt h hiányzik,amíg elnem kezdett rázni...ugyhogy most vadászok,de még a méretét se tudom...
                                Ott bronz vagy műanyag perselyeknek kellene lenni. Melyek kopása esetén is lötyöghet az eleje. Az o gyűrűnek ott csak porvédő szerepe van.
                                Úgy rémlik hogy valamelyik témában már olvasta mezek cseréjének a menetéről. Szóval keress


                                dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                egyszer ráfolyt a kezemre,
                                Ne a kezed mosd vele
                                Egyébként én is E85-el csináltam. Nem tiszta etanol, de a célnak teljesen megfelel.
                                dongos78 kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X