Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Mf 70

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Mf 70

    Gyüjtsük itt össze ezen kis kerti traktorról mindent. Jöhetnek történetek, melléfogások, átalakításokkal kapcsolatos tapasztalatok, egyszóval minden amit tudunk, vagy tudni érdemes.

    #2
    Talán valakinek hasznos lehet. Cseh nyelvű leírás található az agportal.cz oldalon.

    Komment


      #3
      A következő kérdések merültek fel bennem.

      1. Hogyan lehet beállítani a bowdeneket, hogy se meg ne legyen törve, se túl hosszú ne legyen? Milyen az ideális hossz mind a három bowdennek?

      2. A kuplungot hogyan lehet beállítani? Milyennek kell lenni érzetre meghúzáskor?

      3. A féket mikor érdemes cserélni?
      Utoljára szerkesztve a következő által: geniusnexus; 2019 jún. 11, 02:44.

      Komment


        #4
        geniusnexus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        1. Hogyan lehet beállítani a bowdeneket, hogy se meg ne legyen törve, se túl hosszú ne legyen?
        Mindig törésmentes és kellően olajozott legyen!
        Az MF-nél a kormánysrud jelentőlen kihuzható emiatt a bovdenek alapállásban hosszunak tünnek én az ellentétes kormányszárhoz íveltem és gyorskötőkkel lazán rögzítettem szükség szerint levágtam... Kuplung beállítás a szokásos néhány mm holtjáték a karon,(érdemes a "kinyomócsapágyat"enyhén zsírozni legalább évente kibontva a felületébe lyukat fúrni és zsirozni.)féket sürün kimosni és szükség szerint cserélni...
        sepy kedvelte ezt.
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          #5
          mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          érdemes a "kinyomócsapágyat"enyhén zsírozni legalább évente kibontva a felületébe lyukat fúrni és zsirozni.
          A lyukra tegyetek egy visszcsapószelepet mert akkor a ferodoport nem ereszti be.
          Békülésre hajlamos vagyok.
          mátéapu kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Sziasztok.
            Ott tartok, hogy leszedtem a motort, hogy a kuplunghoz férjek. Mikor kikötöttem a bowdent, akkor tapasztaltam, hogy nagyot mozdul a kuplung karja mielőtt a lamellákhoz érne, és alapból nem is tér vissza az elejére teljesen. Leszedtem a lamellákat akkor azonnal mozgatja a tengelyt, és feszesen előre is megy. Mitől lehet ez, vagy mi lehet a kb centis mozgásnak mikor fenn vannak a lamellák, és miért nincs mikor csak magában van?
            Még valami, hol is gondoltátok, hogy ki kéne fúrni?
            Utoljára szerkesztve a következő által: geniusnexus; 2019 júl. 12, 15:43.
            emu kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Sziasztok!
              Most ott vsgyok, hogy kuplung relytélyes mozgása megoldva, kevesebb lamella volt fenn mint kellene. Karburátornál tapasztaltam, hogy folyik, mert a tűszelep nem zár le, és a tömítése is igen ramaty állapotban van.

              Komment


                #8
                geniusnexus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                hogy folyik, mert a tűszelep nem zár le, és a tömítése is igen ramaty állapotban van.
                Az MF_70-esnél évente kell cserélni a tűszelepet 1000-ft-os tétel,érdemes a siber-tűt leforrasztani a beállított értékre:sok galibát okoz mert a remegéstől elállítódik vagy leesik..
                zahi kedvelte ezt.
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment

                Ugrás az oldal tetejére
                Working...
                X