Lehet Robihoz kapni tűszelepet, vagy mivel a Robinak picit érdekes a karbija, ezért felejtsem el? Esetleg tüszelepek közt nincs méret különbség?
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
MPM 210 kapálógép.
Collapse
X
-
Amennyire ismerem a Robikat a legtöbb karbihiba miatt eladó szerintem a remegés miatt kikopnak a pillangótengelyek és a tüszelep ,sok a fals levegő emiatt egy egyébként jó motor is szeszélyes !holdmybeer eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseRobinak picit érdekes a karbija,"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
Őszintén nem tudom mi baja, tűszelep zár nyit, karbit harmadszor szedtem szét mostam ki fújtam át, benzincsap mennyire tud koszolódni vagy eltömődni? Már másra nem tudok gondolni csak arra, viszont azt leszedni se tudom hogyan kell, a tank alatt megy el a karburátorig, viszont ilyen érdekes felfogatója van, lehet tank nélkül nem is lehet leszedni, valami tipp, esetleg mivel lehet tisztítani a benzincsövet/csapot? Öntöttem kevés benzint oda ahol össze kéne gyűlnie, azonnal indult, szóval valami a csap körül lehet, karbin minden olyan tiszta, hogy át lehet rajta látni, a dúsító és úszóház alatti csavar letekerése után át lehet látni a kis lyukon is, viszont ott van egy csavarozható rész belül azt nem tudtam kicsavarni de amennyire át lett fújva biztos onnan is kiment minden
Komment
-
Vagy még-jobban beszorult...Elvileg mindent darabjaira kell szedni,kimosni ,kifuvatni és összerakni...van mikor többször is amig nem megfelelő..a szerelésholdmybeer eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésede amennyire át lett fújva biztos onnan is kiment minden
ilyen !!
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
Az MPM-ek-hez! Átmérő M14-es metrikus rögzítőcsavarok vannak.A kapatagok számától (szélességtől) függően átlag :3-db csőtengely,ami menetes szárral helyettesíthető.A lényeg a kapatagokat ...vagy kerék-tagot átmenő csavarral kell össze-húzatni ...rögzíteni...!!!holdmybeer eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésede a kapa része valamiért levált nincs rögzítve maga az egész dolog, gondolom nem így kell használni, elég könnyen lejön, esetleg kell lennie hozzá valami rögzítőnek?"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
Az MF -70-es Jikov-karbival szépen megy:viszont évente kell tüszelepet cserélni és jóval hamarabb szétkopikpityesz001 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzerintetek a MpM10 gyári bing karbiját lelehet cserélni esetleg már tipusu karburátorra? ha igen milyenre?
mint a Bing
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
Köszönöm a segítségeket, végül felraktam a kerekeket mert kapával nehezebben mozog de gumi felület nélkül is de viszonylag jobban gurul mint kapataggal... súlyok is vannak hozzá de azt leszedtem úgy sincs hozzá sajnos pótkocsi a Robi pótkocsi meg nem biztos hogy kompatibilis a csatlakozóval, vagy ha az is lenne, lehet nem bírja el
Komment
-
Visszatérve a Robira, ma beindult teljesen beáztattam és kifujtam a karbit, de a tank és a benzincső ahol csatlakozik elvileg kell lennie belül egy szűrőnek, nos ez nincs ott mert át lehet nyomni egy csavarhúzót a kis lyukon amin lefolyik a benzin, ez a szűrő gondolom a tankban levő kis szemcséket szűri meg, most kezdjek el pánikolni, hogy az apróbb szemcsék belejutnak a motortérbe és kisebb kopást idéz elő? vagy orvosolható a probléma egy szűrős tölcsérrel, hogy azon keresztül tankolom meg? mert ismerek sok olyan gépet, kisebb motorokat ahol nincs semmiféle szűrő a csőbe vagy akárhol
Komment
-
Ki kell tisztítani a tartályt s megszűnik a pánik + szenny.holdmybeer eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésenincs semmiféle szűrő a csőbe vagy akárhol
- 3 likes
Komment
-
Sziasztok. Sikerült hozzájutnom egy ilyen csodához.Természetesen teljes felújítást igényelt a gép, ami teljeesen jól sikerült kivéve egy dolgot, a behúzó szerkezetet.
Már minden lehetséges helyet bejártam hátha sikerül beszerezni egy komplett berhuzó egységet de sajnos ez lehetetlennek tűnik.Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy nektek hogyan sikerül megoldani a behúzó szerkezet hibáit, sikerült e esetleg más gép komplett behúzóját rárakni esetleg az mpm-re?
Ha esetleg lenne valakinek hozzá használt de jó behúzója, vagy hozzá alkatrésze (a fém házon kivül szinte minden), az kérem jelentkezzen segitsen.
Előre is köszönöm szépen.
Komment
-
NEM !holdmybeer eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÜdv fórumtársak, MPM210-ről lenne kérdés ismét, miszerint ebbe csak 2 helyre kell olajat önteni? Légszűrő allja és alul a hajtásnak?
Három helyre ,hajtómű alsórész (csigaház)nyílásig.
hajtómű felsőrész(fogaskerékház)a szíjburkolat eltávolítása után középrészen van egy szellőzőcsavar az a beöntő,a leengedő oldalon van .Az olaj szint egy cm az alsó résztől...lényeg a fogaskerék kb:félig olajban legyen,a több rossz..........Nagyon sokan nem töltik fel
ez kinyírja a hajtást!
igen a légszűrő a harmadik olajcserés."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
Komment