Sziasztok !
Az lenne a kérdésem,hogy a K-750-es hengerével mit lehet kezdeni,ha a beszorult dugó miatt lyukacsos maradt a fala. Felfúrni már nem lehet,mert nagyobb a sérülés,mint amit ki lehetne javítani.
Lehet,hogy hülyeséget kérdezek,de ezt a típust áthüvelyezni esetleg nem lehet? (mert ha jól tudom az MT-k esetében ezt szokták csinálni,de ott előnyt jelent,hogy maga a henger Al-ból van,és csak kiveszik a régit, az újat meg belepréselik)
Érdemes-e egyáltalán foglalkozni vele?
Az lenne a kérdésem,hogy a K-750-es hengerével mit lehet kezdeni,ha a beszorult dugó miatt lyukacsos maradt a fala. Felfúrni már nem lehet,mert nagyobb a sérülés,mint amit ki lehetne javítani.
Lehet,hogy hülyeséget kérdezek,de ezt a típust áthüvelyezni esetleg nem lehet? (mert ha jól tudom az MT-k esetében ezt szokták csinálni,de ott előnyt jelent,hogy maga a henger Al-ból van,és csak kiveszik a régit, az újat meg belepréselik)
Érdemes-e egyáltalán foglalkozni vele?
Komment