Szervusztok, gondoltam nyitok egy új topikot, amit ennek a sebváltónak szentelek. Mindenféle szerelési-, beállítási-, problémamegoldással kapcsolatos dolog jöhetne ide.
Én jelenleg azon erőlködök, hogy cseppmentessé tegyem, most anyagbeszerzek épp, mindenféle O-gyűrűket, szimeringeket vadászok, és nemsokára egy esztergályoshoz is eljutok, reményeim szerint. Természetesen mindent az íróasztal és a laptop mögül álmodok meg, és hát tudjuk, hogy az elmélet és a gyakorlat nem szeretnek találkozni. De ezeket az erőfeszítéseim, majd dokumentálva felteszem ide.
Mindenek előtt egy kérdés: a kihajtó tengelyen található négy darab csúszó csapágyból (remélem így hívják őket) az egyik bronz (a 4. sebesség fokozat) a másik három vajon mi?
És vajon miért csak a bronz perselyen vannak olajvágatok? Ezekre csak kíváncsi vagyok, hátha van valaki, aki mindenre tudja a választ
Arra gondoltam, hogy elkészíttetném ezeket a csapágyakat, a minél pontosabb illeszkedés miatt. Félek az utólag megrendelt, kétes eredetű csapágyakat hiába tenném be.
Jó helyen keresgélek, ha a szinter-bronz illetve szinter-acél csapágyakat nézem a neten?
pl: https://www.csapagy.hu/siklocsapagya...22_27_22_23566
Igen tudom, ez egy kicsit túlgondolása a dolgoknak, valószínű ezzel van a legkevesebb probléma ennél a váltónál. Eleve kopó alkatrész, elég újat rendelni és cserélni.
Én jelenleg azon erőlködök, hogy cseppmentessé tegyem, most anyagbeszerzek épp, mindenféle O-gyűrűket, szimeringeket vadászok, és nemsokára egy esztergályoshoz is eljutok, reményeim szerint. Természetesen mindent az íróasztal és a laptop mögül álmodok meg, és hát tudjuk, hogy az elmélet és a gyakorlat nem szeretnek találkozni. De ezeket az erőfeszítéseim, majd dokumentálva felteszem ide.
Mindenek előtt egy kérdés: a kihajtó tengelyen található négy darab csúszó csapágyból (remélem így hívják őket) az egyik bronz (a 4. sebesség fokozat) a másik három vajon mi?
És vajon miért csak a bronz perselyen vannak olajvágatok? Ezekre csak kíváncsi vagyok, hátha van valaki, aki mindenre tudja a választ
Arra gondoltam, hogy elkészíttetném ezeket a csapágyakat, a minél pontosabb illeszkedés miatt. Félek az utólag megrendelt, kétes eredetű csapágyakat hiába tenném be.
Jó helyen keresgélek, ha a szinter-bronz illetve szinter-acél csapágyakat nézem a neten?
pl: https://www.csapagy.hu/siklocsapagya...22_27_22_23566
Igen tudom, ez egy kicsit túlgondolása a dolgoknak, valószínű ezzel van a legkevesebb probléma ennél a váltónál. Eleve kopó alkatrész, elég újat rendelni és cserélni.
Komment