Közlemény
Collapse
No announcement yet.
KR-15 benzincsap javítás
Collapse
X
-
KR-15 benzincsap javítás
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 jan. 07, 10:20."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!" -
Ezt találtam: http://hybris.cms.henkel.com/medias/...2966798366.pdf
A lényeg a 86. oldaltól kezdősően van. A sérült menethez szerintem jó lehet.
A letört menetűhöz elkészítenék egy peremes menetes perselyt, a letört felületet síkbamarnám, és vagy ezzel az anyaggal, vagy valami fémragasztóval rögzíteném. Nem tudom, hogy mennyi hely van. Ha elfér egy M3-as csavar, akkor lehetne a menetes perselyt hatszögből gyártani, karmantyúszerűen összefúrni a benzincsappal és ragasztás után összehúzatni.
Egyenlőre jobb ötletem nincs.
- 2 likes
-
Szervusztok!
Valamilyen módot biztosan lehetne találni,a Szovjet benzincsap javítására,de nem tudom,hogy a javítás után megbízhatóan tudna e tovább működni.A javításra fordított munka,anyag költségeit sem látni előre.Az ember szívesen nekifog,még a lehetetlennek tűnő műszaki megoldásoknak is,-mert ez egyben kihívás is,másrészt viszont,ha a későbbiekben,-netán útközben,-megadja magát a csap,elfolyhat akár egy tank benzin is és az útnak is lőttek.
Sajnos én elég sokat nézegetem a ..terát és ott,annyi hasonló csapot lehet találni,szinte napi rendszerességgel és nem is túl drágán,hogy szerintem nem éri meg,elkezdeni javítani.Sajnos nem ismerem a fenti benzincsap belsejét,bár a K55-ön nekem is hasonló van és,ha jól tudom a Rigákon is hasonlatos,csak nem két kifolyós,de ha jól látom,a két kifolyós csőcsonk külön szerelhető a csapra.Amennyiben látok ilyen csapot,a fenti árverezősben ,írok neked.
Üdvözlettel:Che
Szervusztok!
Gyorsan átnéztem a ..terán a benzincsapokra vonatkozó részt és négy eladónál találtam,a fentiekhez hasonló csapot,árban 500-2000.-Ft.-ig.Az eladók:gupppy;Gyuribp27;Profiszaki;pancsijancsi.Az első eladónál több darab is van,3 biztosan,-igaz mind csak egy kifolyós és ezeken úgy tűnik a kifolyó egyben van,a csap testével,de egy ügyes y-nal el lehet osztani és amíg nem kerül kétkifolyós megteszi.
Üdvözlettel:Che
- 2 likes
Komment
-
Bele kellene furni a menetet és mint a jawaknál közcsavart tenni bele.lehet a tartalékfuratot lezárná,de azt utólag átlehetne lyukasztani.wsievers kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
Szeretném megmenteni az eredeti csapok valameikét, mert ez nem egyezik az Izs/Riga csappal. (van ilyen újban is, de az már különbözik kissé. Más a typusneve is( az Izs KP-12, Ez pedig KP-15A). Én is gondoltam a perselyezésre, A perselyt viszont be kellene ragasztani, vagy hasonló, de nem tudom mi állja a benzint. Arra is gondoltam, hogy az alsó részt önzáró menettel csinálom, a felső részét meg hagyományossal.
Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseha jól látom,a két kifolyós csőcsonk külön szerelhető a csapra
Jelenleg Jawa csapot használok, egy szélvédőmosoelosztó Y idommal, de le akarom cserélni az eredetire.
Kösz CZsolti, ennek utánanézek...
A Loctite® Hysol® fémtöltésű termékek legfontosabb előnyei:
”¢ Gyors javítás.
”¢ Kis zsugorodás az alkatrészekben ébredő feszültség csökkentésére.
”¢ Egyszerű alkalmazás.
”¢ Nincs szükség az alkatrészek melegítésére.
”¢ A javítás közvetlenül a meghibásodás helyszínén is elvégezhető.
”¢ A fémekkel megegyező színű javítóanyag.
”¢ Kikeményedés után megmunkálható, fúrható vagy menettel ellátható.
”¢ Kiváló tapadás fémeken, kerámián, üvegen, fán és néhány műanyagon.
”¢ Az agresszív vegyi anyagoknak kiválóan ellenálló termékek növelik az
alkatrészek élettartamát.
”¢ Kívánság szerint lágyacél, alumínium vagy nem-fém töltőanyag.
”¢ Tartós javítás.
”¢ Nagy nyomószilárdság a mechanikai alkalmazásokhoz
Ez jó hír! akkor erre menetet vághatok...utána is érdeklődök hogy mennyibe is kerül ez a csodaszer...CZsolti kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseutána is érdeklődök hogy mennyibe is kerül ez a csodaszer...
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseJelenleg Jawa csapot használok, egy szélvédőmosoelosztó Y idommal, de le akarom cserélni az eredetire.Everything is better when you decide you don't care.
- 5 likes
Komment
-
Gondoltam megosztom veletek, amire jutottam(végülis mateapu tanácsát vettem alapul a javításhoz):
A csapba M10 menet lett vágva, a közdarab pedig M10-es imbuszfejű csavarból készült, annak a fejére vágtam rá az M14*1,5 ös menetet. Az imbuszfej dupla funkciót lát el: Az a tartaléküzemanyag szélesebb beömlőcsöve, és egy imbuszkulccsal jól a helyére lehet illeszteni. Át van fúrva 5 ös fúróval a normál üzemanyagcsőnek, még be kell ragasztani a helyére, és újrafúrni a tartalékfuratot. Nem hiszem, hogy gyengébb lenne az eredeti spiáter csonknálUtoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 jan. 11, 18:56."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 11 likes
Komment
-
Ötletes megoldás!
Nekem azonban nem áll még össze a dolog. Ha jól értem, a tankba nyúló rézcsövet a csavarba fúrt 5-ös furatba fogod majd helyezni, de hol folyik be a benzin tartalékállásban?
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz imbuszfej dupla funkciót lát el: Az a tartaléküzemanyag szélesebb beömlőcsöve, és egy imbuszkulccsal jól a helyére lehet illeszteni. Át van fúrva 5 ös fúróval a normál üzemanyagcsőnek, még be kell ragasztani a helyére, és újrafúrni a tartalékfuratot.
Komment
-
soveny eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésede hol folyik be a benzin tartalékállásban?Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 jan. 11, 21:07."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
Komment