Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Alap szervízkérdések

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Elf eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Bár nem tudom, hogy milyen gyertya kell/van benne és milyen hézag szükséges hozzá, de a másik hengerben is olyan van
    Ez a lényeg. De leírtam korábban milyen kell.




    Ha van előgyujtásszabályzó karod a kormányon, akkor gyujtáselosztód van. Mivel a tiéd Mt-9 es, így szerintem ikerszikrás trafó van rajta, és röpsúlyos gyujtás:
    Click image for larger version

Name:	11629d1352823512-p10-hengerszett-p12-re-002.393.jpg
Views:	2
Size:	26.7 KB
ID:	134863
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #17
      Továbbá:
      Ha a karburátornál nem találsz gondot, nézd meg, nem tart-e ki a kipufogószelep. Van-e szelephézag, a szelep nincs-e beégve. És hogy zár-e rendesen azon a hengeren(leveszed a hengerfejet és benzint öntessz bele).
      OdinHEM kedvelte ezt.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #18
        A benzinszintet megnéztem, az nagyon egyformának tűnik mind a két porlasztóban.
        Elkezdtem játszani, a két kontraanyás csavarral és elértem azt, hogy jár mind a két henger és a sorozattüzelés is megszűnt. Mostmár csak össze kéne hangolódniuk.
        Találtam a goodkarmán egy pdf-et a 301-es működéséről, meg a beállításáról egy jó kis irományt. Megpróbálom valami fordító programmal megetetni, aztán nekiugrok az alapján.
        wsievers kedvelte ezt.

        Komment

        Ugrás az oldal tetejére
        Working...
        X