Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Fórumkisokos - veteránokról röviden

Collapse
Ez egy kiemelt téma.
X
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Fórumkisokos - veteránokról röviden

    Click image for larger version

Name:	48268.jpg
Views:	1
Size:	23.1 KB
ID:	158808

    Kawasaki GPZ 500A

    Japán gyártmány1987-2005-ig gyártották.

    Motor: négyütemű,2 hengeres,8szelepes,vízhűtéses.
    Sebességváltó:mechanikus 6-fokozatú
    Teljesítmény: 58LE ---csökkentett: 35LE
    Elektromos rendszer:12v-akkumlátoros
    Meghajtás: lánc
    Fék:elől tárcsa,hátul dob 1989-elöl,hátul tárcsa
    Kerekek:elöl=16"-os hátul=16" 1989- elöl=17"-os hátul=17"


    Megjegyzés:
    A motorblokk a KLE-500(enduró)
    ER-5 (Naked)
    Kawasaki vulkán 500 (choper) motorokban szolgálnak.
    A kéthengeres 500-as kategóriában,utcai motorban a mai napig a legnagyobb teljesítményű gép.

    Előre is köszönöm Zsoltinak az áthelyezést(más helyen nem tudtam fotót feltenni)
    Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2017 jan. 07, 21:56.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    #2
    Fórumkisokos - veteránokról röviden

    Szervusztok!


    F.N. Fabrique Nationale d' Armes de Guerre S.A., Herstal Belgium

    Click image for larger version

Name:	FN sahara 01.jpg
Views:	2
Size:	196.2 KB
ID:	151222Click image for larger version

Name:	FN sahara 02.jpg
Views:	2
Size:	201.8 KB
ID:	151223

    Hogy Máténak is tetszen és mosolyt varázsoljunk a munkában kifázott és elgyötört orcájára,a fellelhető technikai adatok:

    Hengerek száma:1
    Lökettérfogat :348 ccm.
    Ütemek száma :4
    Vezérlés : SV (alu-lvezérelt oldalt szelepelt)
    Üzemanyag : Benzin

    Gyártás ideje:1927-1930? (A motortípus gyártásának utolsó éve nem tisztázott)

    Gyártó ország:Belgium

    A motorkerékpár pontos típusa:F.N. M70 Sahara

    Nem magamtól vagyok ilyen okos,az összes képet és adatot, az internetről vadásztam le,de porhüvelyem szépsége elvitathatatlan,de az utóbbi már természeti adottság (a hülyeség kedvéért).

    Üdvözlettel:Che
    OdinHEM, sepy és mátéapu kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Úgy látom, hogy 1929-től gyártották mert a 28-as még váztankos volt.Click image for larger version

Name:	FN 1928.jpg
Views:	1
Size:	213.2 KB
ID:	151226Click image for larger version

Name:	FN-1930-M70-2608-1.jpg
Views:	1
Size:	90.4 KB
ID:	151227
      TZ, Che és 2 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Cz 175 477/00 >Cz 175 477/07

        Czehszlovák gyártmány 1967-1977-ig gyártották

        Motor: 2 ütemű 1 hengeres
        Sebességváltó: 4 fokozatú mechanikus kuplungautómatikával szerelve
        Teljasítmény: 15 lóerő 5600-as fordulaton
        Elektromos rendszer: 6 voltos akkumulátoros
        Meghajtás: Lánc
        Fékek: elöl, hátul dobfékek (74-től 2 kulcsos első fék)
        Gumiméret: Elöl: 2,75x18" Hátul: 3,00x18"
        Végsebesség: 110Km/h
        Kompressió: 8,6:1 (USA export 9,3:1 1974)

        Megjegyzés:
        -477/00 1967-1968-ig gyártották Click image for larger version

Name:	Cz 477 00 első széria.jpg
Views:	1
Size:	29.2 KB
ID:	151229
        -477/01 1969-1974-ig gyártották Click image for larger version

Name:	cz 477 01 piros.jpg
Views:	1
Size:	25.9 KB
ID:	151230 Click image for larger version

Name:	cz 477 01.jpg
Views:	1
Size:	23.7 KB
ID:	151231
        -477/02 1974-ben gyártották (USA-ba exportált modell) Click image for larger version

Name:	cz 477 02 usa import.jpg
Views:	1
Size:	29.2 KB
ID:	151232
        -477/03 1974-75-ig gyártották (Európába exportált modell) Click image for larger version

Name:	cz 477 03 európai modell.jpg
Views:	1
Size:	32.0 KB
ID:	151233
        -477/04 1974-75-ig gyártották (Európába exportált modell)
        -477/05 1975-77-ig gyártották (Európába exportált modell) Click image for larger version

Name:	cz 477 05.jpg
Views:	1
Size:	18.7 KB
ID:	151228
        -477/06 1975-77-ig gyártották (USA-ba exportált modell)
        -477/07 1975-77-ig gyártották (Európába exportált modell)

        Motoron az évek folyamán nem módosítottak, eltérés csak annyiból állhatott hogy nem volt mindegyik tipuson olajszivattyú.
        Kinézetre több változés volt, eleinte a szögletesebb tank volt a hozzá illő irányjelzővel, és lámpával 67-74ig. Utána módosították a terveket és gömbölyűbb tankot kapott, Kerek első lámpát, és a 472-ről ismert műszerfalat és irányjelzőt kapta meg. Ez a formavilág a gyártás befejezéséig kitartott (74-77). Ezzel egyidőben megkapta a 472-ről jól ismert dupla fékkulcsos első féket. Különböző orszagokba importálták ezt a tipusokat, a 00-ás széria belpiacos volt, 01-07-ig pedig leginkább külföldre szánt modellek voltak (Németország, Anglia, Franciaország, és Amerikába került a legtöbb). De hozzánk is került leginkább a 01-es széria.
        Ugyan ez a blokk megtalálható még: -Cz 175 482 trail (1971-1976)
        -Cz 175 487 (1982-1985)
        -Cz 180 487 (1986-1995). Annyi változtatással, hogy itt már növeltek a dugattyún 58mm-ről 59-mm-re, és Mikuni olajszivattyút kapott. Továbbá kapott még az utolsó években egy Ducati Energia gyújtást, és 6 volt helyett már 12 voltos lett, ez a modell már tácsafékes volt.

        Ezzel is támogatnám mátéapu ötletét

        Ha meg lesz a helye legyen dolguk a moderátor uraknak
        Utoljára szerkesztve a következő által: RedBull477; 2017 jan. 12, 17:36.
        TZ, mátéapu és 4 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Fórumkisokos - veteránokról röviden

          Mátéapu ötlete alapján kezdjük el akkor az adatgyűjtést. Egyenlőre ebbe a témába. Arra kérek mindenkit, hogy a típusismertetőkön kívül ide mást ne töltsetek. Éppen elég lesz itt rendet tartani
          ABC-sorrendbe rakni a gépeket pl.

          A kiegészítő hozzászólásoknak külön témát nyitottam. Az oda beírt dolgokat - ha azok valódi plusz infót jelentenek - hozzácsatoljuk a gép adatlapjához.

          Komment


            #6
            Jöhetnek a műszaki adatok és fenykepek. a szöveg gépelt legyen.

            Komment

            Ugrás az oldal tetejére
            Working...
            X