Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Csepel 125 D- réz karburátor tető?
Collapse
X
-
Ferde recéjű görgővel simán megcsinálja egy esztergályos. Akkoriban rengeteget maszekoltak bent a gyárban az emberek. Talán valahol nekem is van ilyen az elfekvőben...Köszi a választ! De néztem, (nem kötözködni akarok) és ferde recék vannak benne, elég pontosan csinálták.
A bovdenvéget befogadó menet volt a gyenge pont a műanyag tetőben, gyakran kikopott.Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2014 aug. 27, 07:24.
- 3 likes
Komment
-
Erre van szerszám. Többek közt nekem is.és ferde recék vannak benne, elég pntosan csinálták.
Ha neked tetszik, hagyd rajta nyugodtan.Örs kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
Igen, pont emiatt szoktak rézből gyártani. Persze ketté is törhetett ha nagyon meghúzták. Ép Csepel fedelem nincs is nekem, mindből kikopott a menet, a Csepeleimen mind Danuviáé van.A bovdenvéget befogadó menet volt a gyenge pont a műanyag tetőben, gyakran kikopott.Örs kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Ilyen fapadosat(ami a képen is van), fix, nem cserélhető görgővel pár ezer ft-ért.Örs eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseJó cucc... Mennyiért lehet venni?
Határ meg a csillagos ég. Vannak 6 számjegyesek is. Meg egy jobb görgő annyi mint egy ilyen v.terás ketyere.
Bár a azzal vasat nem is recéznék szívesen. Nem tűnik túl masszívnak. De aluhoz, rézhez tökéletes.
- 1 like
Komment
-
A sziloplaszt mindent megold!Viszont ott fals-ot szívhat, az a problémásabb.
De ha a bakelitből ki van jőve a menet, akkor kontrázhatom bármeddigHa rajt van az állítócsavaron a kontraanya akkor annyira azért nem
Szerintem ezt úgy lehetne megcsinálni, hogy a bakelitet két anya közé szorítani, szükség esetén hosszabb állítócsavart tenni. Csak akkor alapjárat állítás után le kell venni a tetőt, és ráhúzni az anyát
"Akaraterő és szorgalom, ez a két tulajdonság az, amellyel bármilyen célt el lehet érni."
- 1 like
Komment

Nem OT-s motorom van
Komment