Közlemény

Collapse
No announcement yet.

T5 hátsó rugóstag külső rugótokja melyik évjáratokon műanyag?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    T5 hátsó rugóstag külső rugótokja melyik évjáratokon műanyag?

    Sziasztok!
    Arra lennék kíváncsi, hogy T5 hátsó rugóstag fekete külső rugótokja melyik évjárattól lett műanyag, illetve az maradt-e a késői szériákon is?
    Ugyanis egy 68-as évjáratú T5H donor motoromon műanyag van, míg a 72-évjáratún fém. Melyik a típus-tiszta?
    A 72-es lesz felújítva.

    #2
    Duke és soveny kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Szia! müanyag van nekem is mind két 72 Pannonia t5 -ön
      soveny kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Sziasztok!
        Bocsánat, nem igazán ide vágó a kérdésem, de azt meg tudná írni valaki, hogy ezekre (mármint a műanyag alkatrészekre) mi szükség volt? A sárvédőt először nem is gondoltam gyárinak, amikor rájöttem, hogy az műanyag. Gondolom a pénzhiány, a gazdasági helyzet stb. Vagy van valami más magyarázat?

        Üdv: Zoli

        Komment


          #5
          Helló
          Ebből fakadóan kérdezném, hogy a műanyag az minden típusnál volt ?
          Azért kérdem, mert példáúl a p12,p20 és p21-nél a műanyag 1. sárvédő nem látni. A felső poharat nem tudom.



          A nagy kék könyvben tárgyalnak bővebben erről. De igen próbáltak spórolni.
          Meg talán azért mert a motorkerékpárnak kötött ára volt "?" és hogy azt tudják tartani.
          Ezért jött a 1. sárvédő a műanyag pohár hátra De a p20 lámpafeje is emiatt nem ment tovább a p21-re. Bár ott modernebb volt az olcsóbb kivitel... de szerintem a p20 feje jobb volt

          Komment


            #6
            emu és BeniP10&P21 kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Sziasztok!
              Az 1971-es évtől kezdve már jó megközelítés,amint azt több helyen is írják a mostanában megjelent könyvek.
              Az én tapasztalatom szerint már 1970 év végén is volt műanyag sárvédős kivitel.
              Biztosra mondhatom hogy a nálam lévő 1970 novemberi T5H-n eredeti az első sárvédő és nem volt cserélve.
              Talán tovább pontosíthatnánk a dolgot,ha az ez idő tájt készült motorok tulajai is hozzászólnának a témához.
              Tehát a 1970 -1971-es években gyártott eredetinek gondolt gépekre gondolok ,de az 1970-esek lennének inkább az érdekesek,ha az enyémet elfogadjuk mint novemberi műanyag sárvédőst.
              Persze az is lehet,hogy egy ideig ,akár egy azonos hónapban mindkét fajta sárvédőt is felszerelték amíg mindkettő volt a szereldében.
              barna, és soveny kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                uxa eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Sziasztok!
                Tehát a 1970 -1971-es években gyártott eredetinek gondolt gépekre gondolok ,de az 1970-esek lennének inkább az érdekesek,ha az enyémet elfogadjuk mint novemberi műanyag sárvédőst.
                Nálam a P10-h 70/5hó és minden fém + fekete óra 2. tulaj vagyok az 1. apám volt.
                + Az ülés már nem a rugós volt már.
                + A tank krómbetétes volt "anyagiak miatt most nem az".
                + A vázon a bakra tevő fűl nem volt. "Házilag apám tett rá, hogy ne az ülés vasat tépje"
                + Egy érdekesség van még "km órában a két csavar egyike fémes színű a másik km lappal egy színű".
                Az hogy a kipufogó dobok csavaros vagy szorító hollenderes volt nem tudom mivel egyik oldalt ilyen volt a másikon olyan volt mikor megtaláltam "tippem szerint a csavaros lehetett az eredeti"
                kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  soveny kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    A kipufogó dobnál azt a megoldást alkalmaztam, hogy anno 2006-ba még nem mérték aranyárban az utánagyártott és krómozott dobokat. Akkor vettem 2-t.

                    A tippel szeretnék egy kicsit még szembe szálni
                    : Valóban igaz és jó meglátás a csavaros rész átalakítása. De biztos tudja is csak nem írta le épp, hogy a csavaros és muffos dob nem ugyanaz a beltartalmat illetően. Kívülről csak a csatlakozás és a súlya mutatja a különbséget.

                    Komment


                      #11
                      stalker kedvelte ezt.

                      Komment

                      Ugrás az oldal tetejére
                      Working...
                      X