Közlemény

Collapse
No announcement yet.

1973 06 havi Pannonia P10-H típusjegyei.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    1973 06 havi Pannonia P10-H típusjegyei.

    Sziasztok!

    Mint ahogy a címben is írtam, ennek a motornak a jellegzetességeire lennék kíváncsi, mivel a motorom minden túlzás nélkül állíthatom, hogy egy kohószökevény. Nepperek sokasága csonkította kurtította meg ezt a motort.
    Elsősorban csavarok anyákról lenne jó pár fotó, illetve meg lehet-e állapítani, hogy mi volt esetleg krómozva horganyozva egy ilyen motoron. Bármilyen információnak örülnék.

    #2
    Attached Files
    Utoljára szerkesztve a következő által: ApaE; 2012 febr. 02, 21:16.
    Ricsi95D, soveny és chemotox kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Ez aztán gyors válasz volt, köszönöm!

      Sajnos minden jöhetne, bár már festés volt, krómozás megtörtént, blokk összerakva, csak egy barátommal rakjuk össze a motort és szerinte egy csavar sem eredeti :-( Kipufogónál tévedtem, rossz tanácsot kaptam, ennek ellenére a többit szeretném ha korhű lenne. Ha valakinek lenne elfekvő csavar anya, azt is megboltolnám.

      Komment


        #4
        Az én P-10 H alváz és motorszáma: 73063145 De annak nem krómos a tankja. Tudtommal teljesen eredeti, mivel első gazdás.
        chemotox és kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          mir-mur kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Az enyém 73 06 2788 gyártási számú.

            Tudom, hogy elég lehetetlent kérdezek, de csavart anyát kitől lehetne beszerezni. Nem az utángyártottakra gondolok...
            Utoljára szerkesztve a következő által: chemotox; 2012 febr. 02, 21:46.

            Komment


              #7
              chemotox eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Az enyém 73 06 2788 gyártási számú.

              Tudom, hogy elég lehetetlent kérdezek, de csavart anyát kitől lehetne beszerezni. Nem az utángyártottakra gondolok...
              Úgy látszik a hónap végén sok Pancsit gyártottak. Belehúztak a féléves terv teljesítése miatt Ne izgulj ! Ennyi kortársból csak összeguberáljuk az adatokat.
              chemotox kedvelte ezt.

              Komment


                #8

                Komment


                  #9
                  Sajnos ez a tömeggyártás az enyémen meglátszik, elég ramatyul van beütve az alvázszám.

                  Komment


                    #10
                    chemotox eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Az enyém 73 06 2788 gyártási számú.
                    .
                    Akkor az enyém kicsit még öregebb, 73 06 2529 a száma. És sárga színű. :-)
                    A régi forgalmiban nincs szín, de az előző tulaj (én vagyok a harmadik) már sárgán vette, és elég ramaty volt a fényezése, emiatt is lett újra fényezve, valószínűsíthető, hogy eredetileg is sárga volt. Vagy ki tudja?
                    Utoljára szerkesztve a következő által: Taktaszada; 2012 febr. 03, 10:40. Oka: kiegészítés
                    chemotox kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11
                      Taktaszada és kedvelte ezt.

                      Komment


                        #12
                        Megpróbálok egy képet is betenni róla, még pont vásárláskori.
                        Click image for larger version

Name:	BIG_0009627375.jpg
Views:	1
Size:	83.7 KB
ID:	130688

                        A blokknak festettnek kellene lennie, a Danuvia kormányt majd vissza kell cserélnem, ezek amiket már biztosan tudok, hogy különböznek az eredeti állapottól. Meg nagyobb tükröket kell rátennem (kerek krómozottat), mert az való rá, meg ezeken nem is látok semmit hátra. :-)

                        Komment


                          #13
                          Hát ez tök jól néz ki ! Amit én észrevettem az ülés díszléc hiánya.

                          Ja ! meg a kezelőszervek ! Szerintem p-20 ról valók. A p-10 lemezből van sajtolva, a tied meg alu. (Ha jól látom )
                          Utoljára szerkesztve a következő által: mir-mur; 2012 febr. 05, 14:58.

                          Komment


                            #14
                            mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Hát ez tök jól néz ki ! Amit én észrevettem az ülés díszléc hiánya.

                            Ja ! meg a kezelőszervek ! Szerintem p-20 ról valók. A p-10 lemezből van sajtolva, a tied meg alu. (Ha jól látom )
                            Ez a díszléc mindegyiken volt? Nekem laticeles ülésem van, a szivacsban OMH-s pecsét, mégsem volt rajta díszléc. (Természetesen a helye sem)

                            Komment


                              #15
                              chemotox eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Ez a díszléc mindegyiken volt? Nekem laticeles ülésem van, a szivacsban OMH-s pecsét, mégsem volt rajta díszléc. (Természetesen a helye sem)
                              Ha megnézed ApaE képeit, azokon is ott a díszléc. Mivel ApaE, Taktaszada a tied és az én motorom között nincs egy hét gyártási idő, ez nyilvánvaló hiány.
                              Utoljára szerkesztve a következő által: mir-mur; 2012 febr. 05, 16:03.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X