Közlemény

Collapse
No announcement yet.

1973 06 havi Pannonia P10-H típusjegyei.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Hát ez tök jól néz ki ! Amit én észrevettem az ülés díszléc hiánya.

    Ja ! meg a kezelőszervek ! Szerintem p-20 ról valók. A p-10 lemezből van sajtolva, a tied meg alu. (Ha jól látom )
    Igen, Danúvia a kormány, és a kezelőszervek is azok. Komplett kormányt kell cserélnem, kezelőszervekkel együtt, majd.

    Az ülésdíszléc megosztotta a Pannoniásokat, hogy kell-e, hogy a szivacsos ülésben van-e, vagy csak a rugósban. Megpróbálom legyártani, és ha sikerül, felrakom. Addig ez is marad a "teendők" listán.

    Komment


      #17
      Taktaszada eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Az ülésdíszléc megosztotta a Pannoniásokat, hogy kell-e, hogy a szivacsos ülésben van-e, vagy csak a rugósban. Megpróbálom legyártani, és ha sikerül, felrakom.
      Bár valószínűleg te már megtaláltad, azért belinkelem az ezzel foglalkozó fórumtémát!
      chemotox és Taktaszada kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Üdv! Azzal fordulok önökhöz hogy van egy Pannónia blokkom önök meg tudná mondani esetleg még is mikor készült és típusát ? A motor blokk száma : 81 060202
        Köszönnöm !
        Tisztelettel: „Potyika”

        Komment


          #19
          Ez egy '81-ben gyártott alkatrészblokk, amit úgy lehetett megvenni kompletten a boltban abban az időben.

          Komment


            #20
            Köszönöm És tipus esetleg én p10 re gyanitok!

            Komment


              #21
              Az csak henger formájától függ. P10 hengerrel P10. T5 hengerrel meg T5 vagy esetleg P12, ha ritkábban bordázott a blokk elülső része.

              Komment


                #22
                Sziasztok!

                Lehet, hogy nem itt kellene kérdeznem...

                Mi a különbség a T5 és a P10 között? (Tudom kor...) De miben más a motorozás rajtuk? Finomabb lett-e a P10, mert fiatalabb, vagy csak a külső változott?... Dinamikusabb lett-e... Vagy miért gyártották, ha ugyanolyan, mint a T5?

                Nem igazán a műszaki adatok érdekelnek, most.
                köszi

                Komment


                  #23
                  Tudom kor...
                  Készültek párhuzamosan is... A legnagyobb eltérés az első villa, az pár részlettől eltekintve teljesen más. Azon kívül a tank formája és rögzítése, a henger-hengerfej (a blokk többi része viszont nem), az ülés. És kb. ennyi.

                  Azért kellett a P10, hogy előre lehessen vetíteni a kéthengeresek gyártását, a fejlesztési-gyártási költség egy részét eltüntetni (átpasszolni) az egyhengeres gyártmánynak, amit egyébként is ideje lett volna fejleszteni.
                  demeter, kissee és kedvelte ezt.
                  There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                  Komment


                    #24
                    demeter, darkside és kissee kedvelte ezt.

                    Komment


                      #25
                      köszi.
                      Van merre elindulnom, gondolkodásban, ha esetleg P10-et is szeretnék.

                      Komment


                        #26

                        Komment

                        Ugrás az oldal tetejére
                        Working...
                        X