Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia TLF típusjegyek

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    Szerintem elsőre csinálj pár képet a kérdéses részekről és akkor sokkal többet tudunk mondani.
    kedvelte ezt.
    You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close

    Komment


      #62

      Komment


        #63
        Sziasztok!

        Képet egyenlőre nem tudok csinálni. A vázszám 9/1 1448.

        Üdv.

        Komment


          #64
          Sziasztok!
          Az alábbi Pannonia csavarjain lévő fehér műanyag védőkupakok lehetnek gyáriak? Vagy "rátuningolták"?

          Click image for larger version

Name:	DSC03856.jpg
Views:	1
Size:	182.4 KB
ID:	133454

          Komment


            #65
            Tutira nem, ezeket lehetett venni külön. Csavarfej védők, de bútorokhoz, úgy tudom.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #66

              Komment


                #67
                Duke eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Sziasztok!
                Az alábbi Pannonia csavarjain lévő fehér műanyag védőkupakok lehetnek gyáriak? Vagy "rátuningolták"?

                [ATTACH=CONFIG]11682[/ATTACH]
                Nekem is vannak ilyenek.
                Mellesleg egy ilyen kupak és némi tömítópaszta a megoldásom a menetek között szivárgó átmenő blokkcsavaromra.

                Komment


                  #68
                  wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Tutira nem, ezeket lehetett venni külön. Csavarfej védők
                  Köszi a hozzászólásokat mindenkitől, én is ilyenre tippeltem.

                  Komment


                    #69
                    Sziasztok!
                    Véleményeteket kérném ki a következő motorról. Mivel vételi szándék is lakozhat bennem érdekelne, hogy szerintetek mi az ami az eladó által leírtaknak megfelel.
                    Amit mond: '59-es TLF, festve 5 éve Csepelen egy „eredeti” festőműhelyben, akik hozzáértők (?!), krómozva is ekkor lett, de azóta sokat állta a „garázsban” és kicsit felületi rozsdák vannak rajta. Blokk felújítva, stb stb.
                    Click image for larger version

Name:	email.jpg
Views:	2
Size:	194.0 KB
ID:	133586
                    Szerintem: bár laikus vagyok, és csak ugatom a Panncsikat, de, nem eredeti: a kilométeróra, az üléshuzat, a kipufogó, a hátsó teleszkóp, a festés (ez nyilván nem eredeti, de még csak nem is szakértelem sugárzik róla), a markolatok, (bár nem nagyon látom tisztán, de talán) a porlasztó, a hátsólámpa, a lábtartó, a fékpedál, a hátsó lábtartó, az oldal doboz (legalábbis bakelit csavaros kellene), az oldal kitámasztó, a tank embléma, és a kormányon nem látom a szívató/dúsító kezelőjét.
                    Amit nehezen hiszek el: hogy ez a motor olyan festőnél járt aki ismeri a Pannóniákat, hogy ez a motor 5 éve volt krómozva, és hogy garázsban állt.
                    Várom a véleményezést.
                    Előre is köszi.
                    Üdv: Norbert

                    Komment


                      #70
                      Én sem értek a Pannóniához , de szerintem vedd meg , hisz látható hogy gondos motorszerető a tulaj ---igy biztossan igazat is mond . Gondolom a króm is a szakszerütlen kivitelezés miatt rozsdás -nem a tárolástól.
                      kollarg kedvelte ezt.

                      Komment


                        #71
                        Schaefer983 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        csak ugatom a Panncsikat
                        Azért egész jól leírtad. Mondjuk így első ránézésre még a hátsó lámpa, a henger, a hátsó rugóstagok és mintha a lámpakeret sem stimmelne.

                        Joker leírta a lényeget - látszik a gondosság már távolról.

                        Ha szépet akarsz, akkor a rozsdafoltokat úgysem fogod tudni elviselni, az pedig a festéknél és a krómnál is újrázással jár, ugyanannyiért mintha megvennél egy lepukkadtabb gépet olcsóbban...
                        There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                        Komment


                          #72
                          Helló!

                          Több 59 előtti Pannóniám is van, így valamit konyítok a Pannóniákhoz. Jól látod, az általad felsorolt alkatrészek valóban nem típustiszták, de ez nem gond, mert valamennyi eredeti alkatrész beszerezhető hozzá, újban és használtan egyaránt kb. 30-70ezerFt-ért. Nem akarom lehurrogni a motort főleg úgy, hogy nem is láttam élőben, de kép alapján mintha egy "kissé" szedett-vedett és nem egy professzionálisan felújított motorról lenne szó. A képből sajna nem tudom 100%-ra kivenni, de váz mintha később T1es vagy T5ös lenne, mégpedig:
                          - nem íves a hátsó lábtartónyúlványt merevítő lemez, hanem egyenes.
                          - nincs zsírzófej a fékpedál tengelyénél és csak egy karika tartja


                          Click image for larger version

Name:	email.jpg
Views:	1
Size:	80.7 KB
ID:	133587

                          Raktam fel neked egy képet, hogy lásd miről van szó. Mondjuk az alvázszám helyéből egyből kiderül hogy milyen vázról van szó.
                          Utoljára szerkesztve a következő által: Retroo; 2012 nov. 28, 21:35.
                          Lemezjáték kedvelte ezt.

                          Komment


                            #73
                            Sziasztok,

                            Segítséget szeretnék kérni tőletek TLF kérdésben.
                            Van egy 59-es TLF-em aminek a száma:9/8 0833.
                            15 LE
                            Ha jól gondolom akkor ez 8-adik havi.

                            A kérdések:
                            -milyen hátsó lengéscsillapító kell rá?
                            -milyen karbi kell?
                            -120 as óra való bele?
                            -szárnyas matricás embléma van a tankon, ez jó e?
                            -szürke, vagy fekete kormány markolat kell?
                            -pontosan melyik kipufogó kell (a könyök a sima íves, vagy a kétszer hajlított, illetve a kimeneti nyílás a dob végén melyik fajta:ferdén vágott, vagy az aluminium tölcséres?)

                            Illetve bármilyen megjegyzést szívesen fogadok a motorral kapcsolatban.

                            Előre is köszönöm!

                            Komment


                              #74
                              Üdvözöllek a fórumon!


                              kisb eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              milyen hátsó lengéscsillapító kell rá?
                              Nem állítható.



                              kisb eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              milyen karbi kell?
                              Külön úszóházas, pannónia feliratos.


                              kisb eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              120 as óra való bele?
                              Igen.


                              kisb eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              zárnyas matricás embléma van a tankon, ez jó e?
                              Igen, de lehetett rajta ovális is.


                              kisb eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              szürke, vagy fekete kormány markolat kell?
                              Szürke.


                              kisb eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              pontosan melyik kipufogó kell
                              A könyök kétszer halytott, ferdén vágott végű krómos dob, de a hosszabb furujás.


                              kisb eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              15 LE
                              Szerintem nem volt csak 12 LE-s
                              Lemezjáték és -t5- kedvelte ezt.

                              Komment


                                #75
                                Nagyon szépen köszönöm az infókat !!!

                                Ez sokat segít a restaurálásban!
                                A 15 LE-ben nem vagyok biztos.A szürke forgalmiban ez van.

                                Ha lehetne esetleg még két kérdésem:
                                - milyen az első sárvédő gyárilag
                                - az első teleszkóp/villa azonos a T5-el? (kormánykifli, rugóstag, alsó szár) -az enyémen sajnos nem az eredeti van(P10)

                                Előre is köszönöm!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X