Közlemény

Collapse
No announcement yet.

1960 Pannonia TLF típusjegyek beazonosítása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #91
    Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nem biztos, hogy sikerül, de megpróbálom:
    Szuper képek, köszi!
    Az első lábtartó pont ua.
    A korrodált hátsó is a második képen is ugyanaz.
    A harmadik képen az egy utángyártott hátsó lábtartó? Mert van benne egy plusz csavar a zárókupakban az enyémhez képest?
    A hatodik képen a hátsó lengéscsillapító a tiéden szarvas, na ebben nem vagyok biztos, szerintem ez későbbi... Mellesleg nekem ez a kedvenc teleszkópom!
    Utolsó képen, látom a "lencsefejű" csavarokat, köszi ez nagy segítség!

    Komment


      #92
      Nos akkor mégegyszer:
      1. kép: korrodált első lábtartó vas (ezt próbáltam leírni fentebb) egy 59-es TLF-ről, ami ugyanaz mint a 60-as TLF-en, de nem ugyanaz mint a Tiéd (a Tiéd egy darabból van hajlítva, az enyém két darabból van összemunkálva).
      2. kép: (amin az ujjaim látszanak) 59-es TLF hátsó lábtartója, ugyanolyan mint a Tiéd.
      3. kép: 60-es TLF hátsó lábtartó. (ha jól megnézed, a "zárókupak" és gumi között még van egy alátét, ami - emlékeim szerint - rácsúszik a tartó vasra.

      Megjegyzem az 59-es darabok előéletét egyáltalán nem ismerem.

      Nem bírom ki, hogy ne ismételjem magam: tetszik a precíz munkára való törekvésed, de legyen kifogástalan a blokk, a fékek és a világítás, legyen műszaki. Aztán pattanj motorra, menj el kiállításra, találkozóra ott sok minden tisztázódhat. Vagy még inkább, ahogy e fórumon tanácsolni szokták: hallgass meg mindenkit, aztán tégy belátásod szerint.

      Komment


        #93
        Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        legyen műszaki. Aztán pattanj motorra, .
        Köszi nekem a motorozhatóság a cél, de ahogy fentebb írtam itt az a bibi, hogy ennek a paripának csak adásvételije van! Most úgy látom, az egyetlen út, az OT megszerzése ahhoz, hogy hivatalosan forgalomba lehessen helyezni. Rengeteg dolgot kell még magamban tisztázni, a témával öt éve foglalkozom mélyebben, de eddig csak elméleti síkon mozogtam. Most lépek a tettek mezejére és hol máshol tenném fel a kérdéseimet mint itt. Nagyon hálás vagyok a segítő szándékért és biztos vagyok abban, hogy hozok majd jó és rossz döntéseket is. Ezzel tudok élni!

        BÚÉK mindenkinek!

        Komment


          #94
          Sziasztok,

          Igazából még sehol se tartok, mert a terveim ellenére annyi minden jött össze az év végén, hogy nem tudtam a mocikkal foglalkozni. Tegnap viszont kitoltam az összeset és a négyből hármat megjárattam egy kicsit. K hideg volt de én abban hiszek, hogy a motor arra való, hogy használják!

          A Suzuki és a Kínai Vespa azonnal indult, a TLF befújással, de első gyújtásos rugásra röffent, vele már sikerült, eddig összesen 20 percet foglalkoznom. A negyedik, a T1-es még nem működik. De előbb utóbb áll majd egy működő Pancsi, használatra készen a garázsban.

          Most abban kérném a segítségeteket, hogy a látókörömbe került egy hátsó lengővilla és nem tudom a képek alapján megállapítani, hogy ez jó-e az én motorjaimra. Nem vagyok benne 100%-biztos, de úgy rémlik, hogy a T sorozaté ugyanaz volt és T5-től, de ott is egy bizonyos dátumtól volt változtatva rajta valami...

          Az én motorjaim TLF 1960 és T1 1964. Szerintetek ez a villa típustiszta lenne bármelyikre?
          Képeket csatoltam.

          Attached Files

          Komment


            #95
            Osumi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Az én motorjaim TLF 1960 és T1 1964. Szerintetek ez a villa típustiszta lenne bármelyikre?
            T1-et nem tudom, TLF-re szerintem OK.

            Komment


              #96
              Na megvolt a köröm a fenti hátsó villával. Kb 400 km-t utaztam oda vissza, hogy megnézzem, de majdnem arra volt dolgom uh. mondhatni 100km híján belefért. Újrafestett Pannónia alkatrészekként hirdetik a Marketen. Még most is fent van a hirdetés.

              Ott kezdődött, hogy telefonban mondták 140-es ajánlatuk van, mondom ok és elvitték? Nem, na akkor én is megnézném. Később telefonos egyeztetés: "azért raktuk el magának, mert maga volt az első!" na itt már bizalom nulla, de ha már ott vagy 50km-re csak elmész. Újrafestett ez igaz, a képek alapján gondoltam érdemes megnézni a csomagot. Tudjátok nekem T1 és TLF van, típusra vonatkozó kérdéseimre ködös választ kaptam. Azt tudtuk, hogy ez egy T-s tank és a többi is akörüli, mondom mit láttam:

              Odaérek ott a kupac, viszonylag jól becsomagolva. Egy T-sorozat tankja, egy T1-es hátsó villa, T5-ös sárvédők, a hátsó összefurkálva, de nem kijavítva festés előtt, és egyéb T-s alkatrészek a képek szerint, látszólag nagyon jó állapotban. Kérdezem hol az ülés, azt mondja azt már eladták. (előtte: csak egyben!) Az ár? Ja az így is 140! Na itt kellett volna kifordulni, de utaztam basszus egy csomót csak megnézem. Szinte az összes elem újra volt fényezve még azt is mondanám, hogy szépen, de a rossz előkészítés miatt az összes darabon a festés alatt már virágzott a rozsda, szemmel láthatóan és kézzel is tisztán érezhetően már felnyomta helyenként a festéket. Mondtam, hogy ez így nem ugyanaz az érték. Erre ő, voltak itt és 180.000,- mondtak! Mondom neki, akkor adják el nekik, mert ez nem ér annyit így ők is jól járnak. Ja, az csak árat mondott de nem vitte el! .........Anyád!

              Hát ez volt az én szombathelyi kalandom. Ha valaki lát benne fantáziát, Marketplace-en Újrafestett Pannónia alkatrészek név alatt megtalálja. Egyébként szép darabok amíg le nem mosod egyszer. Egy kirakat, látvány motorra, ami nincs használatban szerintem még ok is lenne. De ha használni akarod, akkor le fog pattogni a festék, mint ahogy a hátsó villán már egy-két helyen le is jött, alatta ott kandikál a rozsda. Ezeket újra kell fényezni!

              Ja, mindenki a vendégem egy sörre aki 50 ezres ajánlatot küld a majmoknak!
              Csak viccelek!
              Milyen sör legyen?
              Attached Files

              Komment


                #97
                Osumi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Most abban kérném a segítségeteket, hogy a látókörömbe került egy hátsó lengővilla és nem tudom a képek alapján megállapítani, hogy ez jó-e az én motorjaimra. Nem vagyok benne 100%-biztos, de úgy rémlik, hogy a T sorozaté ugyanaz volt és T5-től, de ott is egy bizonyos dátumtól volt változtatva rajta valami...
                Fóti Gyuszi bácsi gyorstalpaló hátsó villa tanfolyamán okosodtam. A fenti villa kúpos ezért vagy TLF vagy T1, de nincs rajta zsírzófej, tehát nem TLF. Szumma a fenti hátsó villa egy T1-esre való!

                Komment

                Ugrás az oldal tetejére
                Working...
                X