Közlemény

Collapse
No announcement yet.

P10H vagy T5 - Vesézzük ki!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    P10H vagy T5 - Vesézzük ki!

    Sziasztok! Csatolok pár képet ami nekem felettébb nem tiszta. Vettem egy forgalmi szerint P10/H motorkerékpárt. A váz és motorszáma 9102432 de nem 100%. Amiért írok az a következő; Villanyakon lévő hegesztett anya, alul a villanyak alatt jobbra található egy csap, tank alatti szilentes felfogató.A kontra pedig a bal oldalon található oldaltámasz felfogatás rigóbeakasztóval. Az első két dolog nem P10-re jellemző az utolsó pedig nagyon is. Kormány, teleszkóp, henger, ülés, kipufogók rendben vannak. Kiváncsi vagyok a véleményetekre.
    Attached Files

    #2
    Hello! Szerintem a motor inkább P10, még ha vannak nem oda illő dolgok. Adattáblán mi van írva?

    Komment


      #3
      A tankfelfogatás tuti T-5-ösé ijeneket kellett hegesszek a P-10 vázra mert nem tudtam volna feltenni a T-6-tankot nekem az tetszik.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        #4
        Egyértelmű T5 tankrögzítő elemek vannai rajta, de mi a helyzet a jelenlegi tank és ülés felfogató résszel? Az hogyan néz ki?

        Komment


          #5
          Sajnos nincs adattáblája.




          Lefotózom és majd feltöltöm a képet a jelenlegi tank felfogatásról.

          Komment


            #6
            Sziasztok,


            segítséget szeretnék kérni egy eladó pancsival kapcsolatban, nemrég találtam a hirdetést, beszéltem az eladóval is, a kérdésem az lenne, mennyit érhet ez a gép a piacon, melyek a nem rá való alkatrészek, és jól gondolom hogy gond nélkül átírható, forgalomba helyezhető lenne?

            amit tudok róla az eladó közlése alapján:

            "1974 06 havi T5H, két lapos zöld forgalmival.A motor és a vázszám megegyezik illetve a forgalmi engedélyben szereplő számokkal is megegyezik.

            A forgalmi engedélybe a mostani tulaj nincs bejegyezve, de az előző tulaj él így ő vele kell írni adás-vételi szerződést amit a motor mostani gazdája intéz el, de egyeztetés után találkozhatnák a forgalmiban szereplővel.
            Motor indítható, fel lett újítva a blokkja: új csapágyak, szimmeringek, fúrt henger, új primer lánc. A vezetékköteg új, a legtöbb gumi alkatrész új rajta (térdpárna gumi, lábtartó gumik, váltó és berúgókar gumi, markolatok, teleszkópban a gumi szilentek). Az ülés újra van kárpitozva az eredeti alapján. Az első teleszkópban a perselyek újak, illetve a motoron a hátsó(szekunder) lánc is új.
            A motor könnyen indul és jól veszi a sebességeket. A képeken nem annyira látható, de a kormányon és az első lámpa kereten szép a krómozás.
            A fékek jók rajta, a hátsó fékdob fel is lett szabályozva esztergapadban. A gumik a kerekeken még magyar gyártásúak, ezért lehetséges, hogy műszaki vizsga előtt cserélni kell őket."

            Ami nekem furcsa a motoron a képek alapján: a világosszürke markolatok és kulcs, a kipufogók, blokk és hátsó rugóstag mintha egy színnel, ezüsttel lenne lefújva, és a csomagtartó nemtudom illek-e rá, és mintha a tankon lévő gumi is furán állna?

            de ezeket apróságnak gondolom, egyben lévőnek látszik, csak nem ismerem annyira a típust, nem szeretnék valami lényeges hibába belebotlani.

            Mit gondoltok, mit kérdeznétek még az eladótól, elég messze van tőlem, nem szeretnék feleslegesen utazni.

            Köszönöm
            Attached Files

            Komment


              #7
              Elég eredeti állapotban van! 160-at kér érte, ha valóban íratható, menny, el, alkudj egy kicsit és vedd meg!
              dongos78 kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Noob eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                a kipufogók, blokk és hátsó rugóstag mintha egy színnel, ezüsttel lenne lefújva,
                igaz ! Plusz a ráfok is. Ezekre még számolj alapból egy százast. Vagy alkudj belőle vastagon. Én nem aggódnék, hogy lemaradok róla.
                Titus és ptm004 kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Noob eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  ezeket apróságnak gondolom
                  A fényezés nem gyári, elég narancsos is, és a csíkozás sem lett túl szép a tankon. Ez egy anno felújított motor, ami használhatóvá lett téve.
                  Ha motorozni szeretnél vele arra elég.
                  Ha gyári szépet keresel arra kevés.
                  Felújítási alapnak jó, de mivel egyszer már szét volt borítva semmit nem vehetsz készpénznek.
                  A ráf 12eFt/db + küllő szett kb 6eFt/kerék. erre jön a centírozás csapágycsere ha kell stb
                  A Mitas gumi kb 11eFt/db, ha magyar van rajta mindenképp cseréld, mert motorozni nem lehet vele, csak díszmotorra jó. Ha szép állapotú akkor darabja kb 4eFt-ot ér ami segíthet az új gumihoz.
                  Átírás kb 50eFt, de addig ne adj pénzt érte, még az eredeti tulajtól nincs adásvételid (új fajta, lakcímkártya számmal stb)
                  Ha nincs adásvételi, akkor csak szobadísz lesz, mert nem kerül a nevedre.
                  Ricsi95D kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    ptm004 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Ha motorozni szeretnél vele arra elég.
                    Ha gyári szépet keresel arra kevés.
                    Ha gyári szépet keresel, annak valószinűleg nem is ennyi lesz az ára. Szerintem nem vészes az ára, ha lehet még alkudni...

                    Komment


                      #11
                      Köszönöm, mindenképp megnézem élőben mit mutat, krómozást gondoltam, de festéssel nem számoltam, ha az csúnya, akkor marad
                      Alkudni fogok

                      Az hogy motorja fúrva, az új dugót és bejáratást jenethet? Sok rosszat hallottam a kisipari dugattyúkról...

                      Jó, majd helyszínen kiderül

                      Komment


                        #12
                        Noob eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Az hogy motorja fúrva, az új dugót és bejáratást jenethet?
                        Ahogy ptm004 írta:
                        ptm004 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Ez egy anno felújított motor, ami használhatóvá lett téve.
                        Szerintem a motort is akkor újították fel amikor átfestették.
                        Próbáld ki, nézd meg van-e ereje és alkudj keményen! 120-nál többet semmiképp ne adj érte, szerintem az is sok egy kicsit!
                        Che kedvelte ezt.

                        Komment


                          #13
                          Tegnap megnéztem, .a papírjai nem voltak szerintem rendben, és a festése, krómozás csúnya, alkudni minimálisan lehetett, nem hoztuk el...de majdcsak beesik valami

                          Komment


                            #14
                            Jól tetted, hogy nem vetted meg, ha a papírja nem volt korrekt! Mindent meg lehet csinálni a motoron, ha kell, de a papírozás bonyodalmak nélkül is elég nehézkes egy öreg járgánynál!
                            dongos78 és kedvelte ezt.

                            Komment

                            Ugrás az oldal tetejére
                            Working...
                            X