Sziasztok! Csatolok pár képet ami nekem felettébb nem tiszta. Vettem egy forgalmi szerint P10/H motorkerékpárt. A váz és motorszáma 9102432 de nem 100%. Amiért írok az a következő; Villanyakon lévő hegesztett anya, alul a villanyak alatt jobbra található egy csap, tank alatti szilentes felfogató.A kontra pedig a bal oldalon található oldaltámasz felfogatás rigóbeakasztóval. Az első két dolog nem P10-re jellemző az utolsó pedig nagyon is. Kormány, teleszkóp, henger, ülés, kipufogók rendben vannak. Kiváncsi vagyok a véleményetekre.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
P10H vagy T5 - Vesézzük ki!
Collapse
X
-
Sziasztok,
segítséget szeretnék kérni egy eladó pancsival kapcsolatban, nemrég találtam a hirdetést, beszéltem az eladóval is, a kérdésem az lenne, mennyit érhet ez a gép a piacon, melyek a nem rá való alkatrészek, és jól gondolom hogy gond nélkül átírható, forgalomba helyezhető lenne?
amit tudok róla az eladó közlése alapján:
"1974 06 havi T5H, két lapos zöld forgalmival.A motor és a vázszám megegyezik illetve a forgalmi engedélyben szereplő számokkal is megegyezik.
A forgalmi engedélybe a mostani tulaj nincs bejegyezve, de az előző tulaj él így ő vele kell írni adás-vételi szerződést amit a motor mostani gazdája intéz el, de egyeztetés után találkozhatnák a forgalmiban szereplővel.
Motor indítható, fel lett újítva a blokkja: új csapágyak, szimmeringek, fúrt henger, új primer lánc. A vezetékköteg új, a legtöbb gumi alkatrész új rajta (térdpárna gumi, lábtartó gumik, váltó és berúgókar gumi, markolatok, teleszkópban a gumi szilentek). Az ülés újra van kárpitozva az eredeti alapján. Az első teleszkópban a perselyek újak, illetve a motoron a hátsó(szekunder) lánc is új.
A motor könnyen indul és jól veszi a sebességeket. A képeken nem annyira látható, de a kormányon és az első lámpa kereten szép a krómozás.
A fékek jók rajta, a hátsó fékdob fel is lett szabályozva esztergapadban. A gumik a kerekeken még magyar gyártásúak, ezért lehetséges, hogy műszaki vizsga előtt cserélni kell őket."
Ami nekem furcsa a motoron a képek alapján: a világosszürke markolatok és kulcs, a kipufogók, blokk és hátsó rugóstag mintha egy színnel, ezüsttel lenne lefújva, és a csomagtartó nemtudom illek-e rá, és mintha a tankon lévő gumi is furán állna?
de ezeket apróságnak gondolom, egyben lévőnek látszik, csak nem ismerem annyira a típust, nem szeretnék valami lényeges hibába belebotlani.
Mit gondoltok, mit kérdeznétek még az eladótól, elég messze van tőlem, nem szeretnék feleslegesen utazni.
Köszönöm
Komment
-
Noob eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea kipufogók, blokk és hátsó rugóstag mintha egy színnel, ezüsttel lenne lefújva,
- 2 likes
Komment
-
Noob eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseezeket apróságnak gondolom
Ha motorozni szeretnél vele arra elég.
Ha gyári szépet keresel arra kevés.
Felújítási alapnak jó, de mivel egyszer már szét volt borítva semmit nem vehetsz készpénznek.
A ráf 12eFt/db + küllő szett kb 6eFt/kerék. erre jön a centírozás csapágycsere ha kell stb
A Mitas gumi kb 11eFt/db, ha magyar van rajta mindenképp cseréld, mert motorozni nem lehet vele, csak díszmotorra jó. Ha szép állapotú akkor darabja kb 4eFt-ot ér ami segíthet az új gumihoz.
Átírás kb 50eFt, de addig ne adj pénzt érte, még az eredeti tulajtól nincs adásvételid (új fajta, lakcímkártya számmal stb)
Ha nincs adásvételi, akkor csak szobadísz lesz, mert nem kerül a nevedre.Ricsi95D kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
ptm004 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHa motorozni szeretnél vele arra elég.
Ha gyári szépet keresel arra kevés.
Komment
-
Noob eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz hogy motorja fúrva, az új dugót és bejáratást jenethet?
ptm004 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEz egy anno felújított motor, ami használhatóvá lett téve.
Próbáld ki, nézd meg van-e ereje és alkudj keményen! 120-nál többet semmiképp ne adj érte, szerintem az is sok egy kicsit!Che kedvelte ezt."Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
- 1 like
Komment
Komment