Valóban szép, de nekem egy-két dolog szemet szúrt a motoron. Nem tetszik a tankmatrica helyzete. A csíkozás is furcsa a tankon, valamint a láncburkolaton is. Szerintem a T5-H szívatója már nem volt bowdenes, legalábbis én nem láttam még olyat.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
1969 Pannonia T5-H típusjegyei
Collapse
X
-
A matrica meg a csíkozás tényleg nem igazán szemre való...de minden motoron lehet fogást találni.
Egy dolog jutott még eszembe a cikk kapcsán:
Három rúgás, gyújtás nélkül, majd egy határozott letaposás szikrával, és ahogy a gépkönyv írja: "a motornak indulnia kell!"
Ettől sokkal, de sokkal kíméletesebb mindkét fél számára ráhúzott szivatóval a berúgókarral előre-hátra, a dugattyút a holtpontok között fel-le mozgatva feltölteni a forgattyúsházat a dús keverékkel. Ezt lehet ráadott gyújtással is és ezáltal a felvett lendületet át lehet vinni a berúgásra. Négy nagyobb küzdelem a kompresszió meg a tömegek ellen vagy egy, lendületből továbbvitt, talán nem mindegy.
Komment
-
ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA VT6 lámpa biztosan nem rá való. Hónapot nem írtak, de valószínűleg VT5-tel jött ki a gyárból.
Az én motoromon van olyan dolog, ami nagyon szemet szúr? (kipufogórendszert kivéve)
Utoljára szerkesztve a következő által: ici169; 2012 dec. 01, 17:00.CZsolti kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Nekem is 69-es a járgányom, és ahogy én látom ezen is eredeti a rövid huzalos szívató.:-))))
Indítás ,nálam is a a hintás módszer. Nem is tudom mért. Valakitől így láttam. Még az is elképzelhető , hogy gyermekkorom egy rejtet emléke.
Tényleg furcsa, mert akár hogy töröm a buksim, nem ugrik be hogy mért így indítom én is a gépet.:-))))
Törpölök, és csak az jön be , hogy a Pancsit így, de mást néha én is rúgom, vagyis taposom gyújtás nélkül 3X (elvégre ennyi a Magyar igazság:-)))) és aztán jöhet az igazi már gyújtáson.
Komment
-
Schaefer983 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseesetleg ha úgy van tudsz majd segíteni egy kis tanáccsal? esetleg már kapcsiból h nem e tudsz valami kihagyhatatlan ajánlatot.
Komment
-
A '69 májusinak már mindenkép H-nak kell lennie? A 69-eseken milyen az eredeti kipufogó? Egy ívű, vagy kétszer törtívű? Illetve milyen lámpa való rá hátra VT6? A porlasztó már a 27-es torkú?Milyen tankemblémával készült a T5-ös? Milyen órája kell, hogy legyen? Milyen ülés való rá?
Ps:Köszi szerintem is jobb.Utoljára szerkesztve a következő által: Schaefer983; 2012 dec. 04, 00:33. Oka: Összeválogattam az egyes témákból a kérdéseidet. Jobbnak tartom, ha egy helyen szerepel az összes, nem itt-ott elszórva!
Komment
-
Schaefer983 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA '69 májusinak már mindenkép H-nak kell lennie?
Schaefer983 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA 69-eseken milyen az eredeti kipufogó?
Schaefer983 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEgy ívű, vagy kétszer törtívű?
Schaefer983 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseIlletve milyen lámpa való rá hátra VT6?
Schaefer983 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseA porlasztó már a 27-es torkú?
Schaefer983 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMilyen tankemblémával készült a T5-ös?
Schaefer983 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMilyen órája kell, hogy legyen?
Schaefer983 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMilyen ülés való rá?
Komment
-
ApaE
-
ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEz alatt mit értesz?
ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése'69-ben még lehetett tiszta piros ülés is, fehér kéderrel
De gondoltam is, hogy nem lenne rossz, ha valaki jönne még pontosítani.
- 1 like
Komment
-
Gumi vadászatban hol érdemes keresgélni? milyen méretben megy rá, és mit érdemes?
Ha minden igaz...de nem akarom elkiabálni, meg van a gép!
Csak az emberem majd holnap ér rá.
És megyek érte.(Hála Istennek nem a világ vége csak 15km)
Már van képem is róla.
Ha van kedvetek várom a jelzéseket észrevételeket.
Előre is köszi.
Üdv:NUtoljára szerkesztve a következő által: Schaefer983; 2012 dec. 04, 18:54.
Komment
Komment