Közlemény

Collapse
No announcement yet.

1969 Pannonia T5-H típusjegyei

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Valóban szép, de nekem egy-két dolog szemet szúrt a motoron. Nem tetszik a tankmatrica helyzete. A csíkozás is furcsa a tankon, valamint a láncburkolaton is. Szerintem a T5-H szívatója már nem volt bowdenes, legalábbis én nem láttam még olyat.
    Karel, OdinHEM és kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      OdinHEM kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        A matrica meg a csíkozás tényleg nem igazán szemre való...de minden motoron lehet fogást találni.

        Egy dolog jutott még eszembe a cikk kapcsán:
        Három rúgás, gyújtás nélkül, majd egy határozott letaposás szikrával, és ahogy a gépkönyv írja: "a motornak indulnia kell!"

        Ettől sokkal, de sokkal kíméletesebb mindkét fél számára ráhúzott szivatóval a berúgókarral előre-hátra, a dugattyút a holtpontok között fel-le mozgatva feltölteni a forgattyúsházat a dús keverékkel. Ezt lehet ráadott gyújtással is és ezáltal a felvett lendületet át lehet vinni a berúgásra. Négy nagyobb küzdelem a kompresszió meg a tömegek ellen vagy egy, lendületből továbbvitt, talán nem mindegy.

        Komment


          #19
          ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          A VT6 lámpa biztosan nem rá való. Hónapot nem írtak, de valószínűleg VT5-tel jött ki a gyárból.
          Ebben az esetben nekem is be kell szereznem egy VT5-ös burát.
          Az én motoromon van olyan dolog, ami nagyon szemet szúr? (kipufogórendszert kivéve)

          Click image for larger version

Name:	2012-09-17 11.56.22.jpg
Views:	1
Size:	203.0 KB
ID:	133612
          Utoljára szerkesztve a következő által: ici169; 2012 dec. 01, 17:00.
          CZsolti kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Basszus le a kalappal! Gratulálok gyönyörű géped van. Én itt lakom Márkón és most akarom végigjárni ezt az utat (még a kereső fázisban tartok) esetleg ha úgy van tudsz majd segíteni egy kis tanáccsal? esetleg már kapcsiból h nem e tudsz valami kihagyhatatlan ajánlatot.

            Komment


              #21
              Nekem is 69-es a járgányom, és ahogy én látom ezen is eredeti a rövid huzalos szívató.:-))))
              Indítás ,nálam is a a hintás módszer. Nem is tudom mért. Valakitől így láttam. Még az is elképzelhető , hogy gyermekkorom egy rejtet emléke.
              Tényleg furcsa, mert akár hogy töröm a buksim, nem ugrik be hogy mért így indítom én is a gépet.:-))))
              Törpölök, és csak az jön be , hogy a Pancsit így, de mást néha én is rúgom, vagyis taposom gyújtás nélkül 3X (elvégre ennyi a Magyar igazság:-)))) és aztán jöhet az igazi már gyújtáson.

              Komment


                #22
                Schaefer983 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                esetleg ha úgy van tudsz majd segíteni egy kis tanáccsal? esetleg már kapcsiból h nem e tudsz valami kihagyhatatlan ajánlatot.
                Természetesen, ha tudok segítek szívesen. A többit inkább privátban beszéljük meg.

                Komment


                  #23
                  A '69 májusinak már mindenkép H-nak kell lennie? A 69-eseken milyen az eredeti kipufogó? Egy ívű, vagy kétszer törtívű? Illetve milyen lámpa való rá hátra VT6? A porlasztó már a 27-es torkú?Milyen tankemblémával készült a T5-ös? Milyen órája kell, hogy legyen? Milyen ülés való rá?
                  Ps:Köszi szerintem is jobb.
                  Utoljára szerkesztve a következő által: Schaefer983; 2012 dec. 04, 00:33. Oka: Összeválogattam az egyes témákból a kérdéseidet. Jobbnak tartom, ha egy helyen szerepel az összes, nem itt-ott elszórva!

                  Komment


                    #24
                    Schaefer983 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    A '69 májusinak már mindenkép H-nak kell lennie?
                    '67. nyarától új előírások miatt a belföldi verzióknak igen.

                    Schaefer983 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    A 69-eseken milyen az eredeti kipufogó?
                    Szivarvégű furulya és hollanderes dobrögzítés.

                    Schaefer983 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Egy ívű, vagy kétszer törtívű?
                    Szerintem egy.

                    Schaefer983 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Illetve milyen lámpa való rá hátra VT6?
                    VT5.

                    Schaefer983 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    A porlasztó már a 27-es torkú?
                    Már a TLF óta.

                    Schaefer983 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Milyen tankemblémával készült a T5-ös?
                    Matricával.

                    Schaefer983 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Milyen órája kell, hogy legyen?
                    Fehér számlapos, 140-ig kalibrált.

                    Schaefer983 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Milyen ülés való rá?
                    Fekete-piros, alul ívelt peremű.

                    Komment


                      #25
                      Köszsönöm!
                      Rövid, velős lényegre törő.
                      És a tank mtrica, milyen színösszetételű (pirosalapon P jel és keresztül enyhén a Csepel felirat) ?

                      Komment


                        #26
                        Volt egy T5 tankom eredeti matricával, de már nem tudom hol van, pedig lefotóztam volna.
                        De keress rá itt a fórumon, valahol már volt vesézve a téma.

                        Komment


                          #27

                          Komment


                            #28
                            ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Ez alatt mit értesz?
                            A könyökcső és a dob találkozásánál hollandert, nem szorítóhüvelyt. Átmenetileg '66-'69. közé taksáltam ezt az időszakot, amikor használták.


                            ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            '69-ben még lehetett tiszta piros ülés is, fehér kéderrel
                            Ilyesmiről nem tudtam.

                            De gondoltam is, hogy nem lenne rossz, ha valaki jönne még pontosítani.
                            kedvelte ezt.

                            Komment


                              #29
                              demeter kedvelte ezt.

                              Komment


                                #30
                                Gumi vadászatban hol érdemes keresgélni? milyen méretben megy rá, és mit érdemes?
                                Ha minden igaz...de nem akarom elkiabálni, meg van a gép!
                                Csak az emberem majd holnap ér rá.
                                És megyek érte.(Hála Istennek nem a világ vége csak 15km)
                                Már van képem is róla.
                                Click image for larger version

Name:	e836_2_big.jpg
Views:	1
Size:	138.8 KB
ID:	133671
                                Click image for larger version

Name:	e836_1_big.jpg
Views:	1
Size:	138.7 KB
ID:	133672
                                Ha van kedvetek várom a jelzéseket észrevételeket.
                                Előre is köszi.
                                Üdv:N
                                Utoljára szerkesztve a következő által: Schaefer983; 2012 dec. 04, 18:54.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X