Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia vázak

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Pannónia vázak

    Sziasztok!

    Az lenne a nagy kérdés, hogy mennyire különböznek az egyhengeres Pannónia vázak(a P12-őt nem számítva a kisebb kerékátmérő végett arról tudom hogy igen sokban módosult...), így a 19colos kerekűekről érdeklődék...

    Egy TLT-t mondjuk egy T5 vázba bele lehet-e rakni(TLT papírok nélkül beépíthető-e egy papíros roncs T5be T5blokkal?)

    Sejtem hogy a hátsó féklap felrögzítések is különböznek kis és nagyfékdobnál de mennyire?Megoldható-e a probléma?Felfüggesztések remélem nem különböznek oly mértékben a 19colosoknál, nem látnám okát(P12 tudom hogy a villánál és hátsótelónál is más, a vázra a tartószem máshova került...)

    Egyszóval a teljes menetbiztonság hozható-e egy T5 vázba épített TLT/TL esetén?

    Köszi
    Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.

    #2
    stalker és soveny kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Szia!

      Köszönöm a válaszokat!

      Értem, a P12 alsó-elsőteleszkópszár-végnyúlvány hossza más, amibe a tengely megy bele nem?

      Ha blokkot vinném, akkor szerződés nemtommi kell róla, ha be akarom építeni, egyáltalán hozható-e ez papírmentes motoroknál(mármint ha egy minden papírját elvesztett gép blokkját használnám...)?

      A tankrögzítések különbözőségei hegesztéseket vonnak maguk után?

      Üdv
      Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.

      Komment


        #4
        Elvileg származási papír kell a blokkról vagyis a forgalmi engedélye az adásvételi nem elég.Kivéve ha külföldi a motor ebben az esetben elég egy adásvételi(most ezzel kapcsolatba hagy ne adjak tippeket).Vagy át kell ütni a számot és kész ez a legegyszerűbb módszer,ha az eredetiségvizsga megvolt utána nem nézi senki a műszakin lefényképezik és ennyi senki nem fogja észrevenni ha szépen meg van csinálva.
        joker és stalker kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Balumester eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Vagy át kell ütni a számot és kész ez a legegyszerűbb módszer,ha az eredetiségvizsga megvolt utána nem nézi senki a műszakin lefényképezik és ennyi senki nem fogja észrevenni ha szépen meg van csinálva.
          Igen, stalker, aztán ha gondolod, hazafelé ugorj be egy elektronikai boltba is, és vigyél el néhány nagyképernyős tévét! Ha veszel föl fekete maszkot, nem fognak felismerni, utána már nem nézi senki. És ennyi, nem fogja senki észrevenni, ha ügyes vagy.

          Bízom benne Balumester, hogy semmilyen járművedet nem fogják ellopni, majd ezt követően átütött azonosítószámokkal "tiszta" rendszámmal használni. (Nem személyes sértődöttségből írom, bár "meg vagyunk áldva" az utóbbi időben)

          Nyomatékosan megkérek minden felhasználót, hogy ehhez hasonló ügyekre ne buzdítson ezen a fórumon! És lehetőleg a fórumon kívül sem.* Sajnos ezek szolgáltatnak alapot arra, hogy évek óta ferde szemmel néznek a veterános társadalomra, és én ebből köszönöm, de nem kérek.

          -----

          Bendre666 már összefoglalta, mi a blokkcsere hivatalos menete. Az ott leírtak alapján az eladóval kötött adásvételi szerződéssel, és minden bizonnyal műszaki szemrevételezés után nyilvántartásba veszik a blokkcserét. Aki ezt meg tudja erősíteni, vagy más tapasztalata van, kérem fejtse ki.

          --

          * És természetesen maga se éljen ilyen módszerekkel, erre viszont nyíltan buzdítson mindenkit!
          Utoljára szerkesztve a következő által: TZ; 2011 nov. 27, 15:49. Oka: piros kiemelés
          joker, -t5- és 2 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Ok! igazad van!Csak egy tipp volt,de tényleg nem kellett volna másnak reklámoznom ezt a megoldást.Bocsánat
            , Che és soveny kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Kedves Balumester!

              Kérd is a bocsánatot,-de nagyon!Amennyiben olvastad a veteránjárművekkel kapcsolatos,bürokratikus teendőket és azokat a "borzalmakat",-amelyen át kell esni egy papír nélküli járműnek a forgalomba helyezéséig,-tudhatod mindannyian méltatlannak tartjuk.Bár most alszik a téma ,de el is indítottunk egy mozgalmat,a nem "zárt pediglével" rendelkező járművek egyszerűsített forgalomba helyezéséért.Jól értem én,hogy a "szükség törvényt bont" alapon,mindenki hallgatólagosan,úgy manipulál,ahogy tud,-de ez nem lehet megoldás.Nem lehet megoldás azért sem,mert ezekkel a veterános társadalmat járatjuk le,másodsorban azért sem,mert hidd el a technika mai szintjén,metallurgiai eljárásokkal pontosan meg lehet állapítani,hogy egy számozás eredeti,-vagy sem.A veteránjárművekkel kapcsolatos,dokumentációs eljárásokban van a hiba,az a "mumus",a hatályos törvények változtatásán kell munkálkodnunk,-nem átkalapálni a számokat!Nem kellene,hogy probléma legyen egy "csettegőből" átmentett,nem abszolút dokumentált motorblokk használata a saját típusában.

              Kedves Balázs!,-ne vedd szemrehányásnak fenti soraimat,hozzászólásaid alapján,számomra igen szimpatikus,építő szándékú ember vagy,-mondhatom barátomnak tekintelek,-küzdenünk azonban a veteránjárművek egyszerűsített forgalomba helyezéséért,nem az átszámozásáért kell!

              "Támasszuk fel a történelmet!"


              Szeretettel üdvözöllek:Che
              Utoljára szerkesztve a következő által: Che; 2011 nov. 28, 00:49. Oka: Idézet
              -t5-, Balumester és 2 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Balumester eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Elvileg származási papír kell a blokkról vagyis a forgalmi engedélye az adásvételi nem elég.
                Ahol én 1 hónapja érdeklődtem ott azt mondták, a blokkról elég az adásvételi(de szerintem lehet okmányirodája válogatja-jobb a békesség alapon inkább a kedves ügyfelet szívatják)....csak a vázat(alvázat) nem lehet cserélni semmilyen módon.(szerintem ez a hülyeség,egy motorkerékpárnak pl. ez a legsérülékenyebb része).
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #9

                  Komment

                  Ugrás az oldal tetejére
                  Working...
                  X