Sziasztok!
Az lenne a nagy kérdés, hogy mennyire különböznek az egyhengeres Pannónia vázak(a P12-őt nem számítva a kisebb kerékátmérő végett arról tudom hogy igen sokban módosult...), így a 19colos kerekűekről érdeklődék...
Egy TLT-t mondjuk egy T5 vázba bele lehet-e rakni(TLT papírok nélkül beépíthető-e egy papíros roncs T5be T5blokkal?)
Sejtem hogy a hátsó féklap felrögzítések is különböznek kis és nagyfékdobnál de mennyire?Megoldható-e a probléma?Felfüggesztések remélem nem különböznek oly mértékben a 19colosoknál, nem látnám okát(P12 tudom hogy a villánál és hátsótelónál is más, a vázra a tartószem máshova került...)
Egyszóval a teljes menetbiztonság hozható-e egy T5 vázba épített TLT/TL esetén?
Köszi
Az lenne a nagy kérdés, hogy mennyire különböznek az egyhengeres Pannónia vázak(a P12-őt nem számítva a kisebb kerékátmérő végett arról tudom hogy igen sokban módosult...), így a 19colos kerekűekről érdeklődék...
Egy TLT-t mondjuk egy T5 vázba bele lehet-e rakni(TLT papírok nélkül beépíthető-e egy papíros roncs T5be T5blokkal?)
Sejtem hogy a hátsó féklap felrögzítések is különböznek kis és nagyfékdobnál de mennyire?Megoldható-e a probléma?Felfüggesztések remélem nem különböznek oly mértékben a 19colosoknál, nem látnám okát(P12 tudom hogy a villánál és hátsótelónál is más, a vázra a tartószem máshova került...)
Egyszóval a teljes menetbiztonság hozható-e egy T5 vázba épített TLT/TL esetén?
Köszi
Komment