Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Motorcsere

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • #46
    Szervusztok!

    Köszönöm a válaszokat.Gondoltam előre,hogy nem csak úgy megy ez.Írtam már róla,úgy egy éve,hogy szeretnék egy egyterű autót venni.Mindenképp ragaszkodok a benzines,karburátoros autóhoz.Nekem olyan sátorhelyettesítőnek és főleg a háztartás igényeit kielégítő szállítások lebonyolítására kell.Az akkori hozzászólásomra többen reagáltak és próbáltak típusokat ajánlani,volt ott szó a Ladától,a dízeltől,a befecskendezős benzinesig mindenről.

    Egy faék egyszerűségű,minden sallangtól mentes autót szeretnék,ezért kinéztem magamnak,a Renault Espresst,vagy Rapidot,ami ugyanaz.A fenti autókat gyártották 1.1;1.2;1.4-es benzinmotorokkal és 1.6;1.9-es dízellel.Sokat tanulmányoztam a típust és biztosan tudom,hogy az 1988-1992 első félévéig gyártott autókat,még karburátorral szerelték.Ezek a Renault benzin motorok,egy nagyon jó indulatú OHV láncos vezérlésű,nedves hüvelyes motorok.

    Nekem van ehhez az autóhoz,2db. igazolt származású motorom,sebváltóm,féltengelycsuklóim és még nagyon sok apróbb alkatrész,tehát az ésszerűség azt diktálja ilyet vegyek.Igaz a fenti választás is kompromisszumos,mert a hátsó torziós futómű típusbeteg,de perselyezéssel orvosolható és az első ragasztott szélvédő is nyugodhatna inkább gumikéderben,az elektromos gyújtást könnyen megszakítóssá lehet alakítani és máris kész a faék.

    Amiért a gázüzemről írtam,az azért történt,mert a Használtautó.Hu-n találtam most egy ilyen autót Pécs és Siklós között,nem itt van,de az autó benzin gáz üzemű.Nem szeretem a gáz üzemet és,ha egyszerűen kidobható lenne belőle,minden bürokrácia nélkül,akkor lehet,hogy megvenném,de az írásaitok alapján inkább lemondok róla.

    Click image for larger version

Name:	DOG 01.jpg
Views:	1
Size:	210.9 KB
ID:	148377Click image for larger version

Name:	DOG 02.jpg
Views:	1
Size:	202.5 KB
ID:	148378Click image for larger version

Name:	DOG 06.jpg
Views:	1
Size:	199.2 KB
ID:	148379

    Közel két éve keresem már és már elbolondítottak Debrecentől-Bajáig,de amikor előjöttem az autók alól,még agyban odáig sem jutottam,hogy árajánlatot tegyek,mert akkora hulladékok voltak.

    Arról már kezdek lemondani,hogy találjak egy jó állapotú,Magyar papíros Expresst,de a típushoz ragaszkodom.Ami okvetlen elvárásom,személyautó,benzines,porlasztós,vonóhorog,hátul zsiráftető és egy év körüli műszaki és lehetőleg fehér szín.

    Kissé belefáradtam már a keresésbe,mert ezeknek az autóknak a legtöbbje,már a bontóban végezte,de azért nyugodt is vagyok,mert az én jövendő autómat már régen legyártották és előbb-utóbb találkozunk.

    Üdvözlettel:Che
    Utoljára szerkesztve a következő által: Che; 2016 márc. 13, 12:02. Oka: kiegészítés
    St.Z.350, sepy és mátéapu kedvelte ezt.

    Komment


    • #47
      de az autó benzin gáz üzemű.Nem szeretem a gáz üzemet és,ha egyszerűen kidobható lenne belőle,minden bürokrácia nélkül,akkor lehet,hogy megvenném,de
      Ez a,de!
      Tudtommal tíz évente,a műszakin kívül újra kell minősíttetni,a tartályt, a gázrendszert.(ez ugye érthető,de aki ebből akar élni annak muszáj.........)
      sepy kedvelte ezt.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


      • #48
        Ha mostanában volt a gáztartály nyomás próbán akkor még 8 éve van az újbóli vizsgáig. A gáz ára jelenleg 200 ft- körüli tehát nem mindegy. Csak indításra használ benzint és semmivel nem veszélyesebb mint a benzin üzem.

        Komment


        • #49
          OK, de ha így elfoglalja a raktér egy részét a tartály és útban van, akkor abban nehéz sátrazni.
          Che kedvelte ezt.

          Komment


          • #50
            Szervusztok!

            Sajnos igen elfoglalja a raktér nagy részét,ami nem jó.Valahogy úgy vagyok vele,hogy a gázüzem a motornak sem tesz jót,mert a gáz égésterméke nedves,-meg különben is nem benzinszagú,-idegenkedem tőle,még akkor is,ha olcsóbb.

            A hőskorban amikor még el kellett dugdosni,az elpárolgatót,a mágnesszelepeket,csöveket én is szereltem be,nem saját részre ilyen berendezést,nekem már akkor sem tetszett.

            Találtam a neten olyan Expressről képeket,melyben két személy számára fekvőhely van kialakítva,igen praktikusan,nekem nagyon tetszett.Anyagi lehetőségem nem enged nagyon többet,de nekem ez is nagyon megfelel,-lényeg,hogy egyszerű legyen,semmi bordás és poligonális szíj,semmi közös nyomorcső,semmi klíma,légzsák és egyéb sz@rok.

            Üdvözlettel:Che
            Lemezjáték, St.Z.350 és mátéapu kedvelte ezt.

            Komment


            • #51
              de nekem ez is nagyon megfelel,-lényeg,hogy egyszerű legyen,semmi bordás és poligonális szíj,semmi közös nyomorcső,semmi klíma,légzsák és egyéb sz@rok.
              Te...Öreg MECHANIKUS !!!!!!
              Che kedvelte ezt.
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment

              Ugrás az oldal tetejére
              Working...
              X