Sziasztok
Most regisztráltam, és át is olvastam pár oldalt. Nekem van egy p10-h pannóniám, tulajdonostól, adásvételivel, szürke forgalmival. A tulajdonos él és virul. A probléma az, hogy anno tönkrement a pancsi motorja, megfordult a főtengelycsapágy a házban és kidobták az eredeti blokkot. Az öreg rakott bele egy másikat, talán t5 blokkot de nem lett lepapírozva. Lejárt a műszaki és betolta a pincébe
Ha jól értem a fenti írást, okfejtést, akkor egy adásvételi kell külön a beépített blokkról is és vihetem eredetvizsgára? Honnan tudjam azt, hogy a donor motor nincs forgalomban? (nem sok esély van erre, de hátha..) A donor motor papírjairól semmi infó nincs. Ha pl. a lomisoktól vagy a vaterán veszek egy blokkot, adásvételivel, az már elég a származás, tulajdonjog igazolásához? Típusazonosságba belefér a p10 helyett egy másik pancsi blokk? Akkor elég lenne csak hengert+ ezt-azt cserélnem. OT vizsga nem érdekel, nem restaurálni akarom, csak használni.
Most regisztráltam, és át is olvastam pár oldalt. Nekem van egy p10-h pannóniám, tulajdonostól, adásvételivel, szürke forgalmival. A tulajdonos él és virul. A probléma az, hogy anno tönkrement a pancsi motorja, megfordult a főtengelycsapágy a házban és kidobták az eredeti blokkot. Az öreg rakott bele egy másikat, talán t5 blokkot de nem lett lepapírozva. Lejárt a műszaki és betolta a pincébe
Ha jól értem a fenti írást, okfejtést, akkor egy adásvételi kell külön a beépített blokkról is és vihetem eredetvizsgára? Honnan tudjam azt, hogy a donor motor nincs forgalomban? (nem sok esély van erre, de hátha..) A donor motor papírjairól semmi infó nincs. Ha pl. a lomisoktól vagy a vaterán veszek egy blokkot, adásvételivel, az már elég a származás, tulajdonjog igazolásához? Típusazonosságba belefér a p10 helyett egy másik pancsi blokk? Akkor elég lenne csak hengert+ ezt-azt cserélnem. OT vizsga nem érdekel, nem restaurálni akarom, csak használni.
Komment