Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Követelmények a műszaki vizsgán

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    Köszönöm Sepy! Erre gondolok én is. A kollégámtól valami terveket kérnek, ezért fordult hozzám. De hát a gyári cuccok ha adottak és egyébként sem jár a dolog átalakítással, ("csak szerelni kell, ugye" ) akkor elég lehet a szakszerviz papírja.

    Nem akarok ebbe nagyon belemászni, de ennek a kollégának szívesen segítek.

    Komment


      #62
      Ennyiből elég nehéz megmondani a tutit. Ha az Iveco csak az alvázat gyártotta, akkor többlépcsős gyártás és aki anno felszerelte a billenthető platót, annak kell lennie róla valamilyen típusengedélynek. Az alapján biztos át lehet vezetni a dolgot némi hivatalos pénzbeli lerótmány (a leróni szóból alkotva s.k.) fejében.

      Ha az Iveco építette az egészet, akkor ott kell kopogtatni.

      De ennek a cuccnak - mármint a típus engedélynek - az NKH-nál (KPM) is meg kell lenni.

      És akkor gondolom innentől jön az, amit sepy ír, hogy igazolni kell azt is, hogy rendesen van felszerelve.

      Ha az első részen hajlandóak nagyvonalúan átsiklani, akkor meg csak az van, amit sepy ír.

      De az átalakítás, az lehet, hogy más.

      Nehéz ilyen esetben bármit mondani a konkrét tények ismerete nélkül.

      Ez tipikusan annak az esete, hogy a hivatal és az ügyfél nem érti egymás nyelvét. Hozzánk meg nem jut el az eredeti tájékoztatás hiteles szövege. Innentől meg kötetlen ötletelésbe torkollik az egész.

      Nem szabad addig eljönni, amíg az ember nem értette meg, hogy mit mondtak. Inkább vissza kell kérdezni ötvenötödszörre is, hogy "ez most azt jelenti, hogy nekem ezt és ezt kell csinálni/beszerezni/stb.?".
      madorka, sepy és -t5- kedvelte ezt.
      Everything is better when you decide you don't care.

      Komment


        #63
        CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Iveco billenthető platós teherautó jelenleg fix platósra van vizsgáztatva.............
        A KPM-nél valami tervezői nyilatkozatot kérnek,
        Azért kérnek tervezői nyilatkozatot, mert jelenleg fix platós és a tulaj át kívánja alakítani billenőssé! Tehát hiába gyári a "cucc", a felépítmény jellegét megváltoztatják, a gyári terveket (ha van ilyen) is le kell igazoltatni a tervezővel, mintha Ő tervezte volna! Ha ez megvan akkor az átalakítási engedély...... Elég macerás!
        A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

        Komment


          #64
          a gyári terveket (ha van ilyen) is le kell igazoltatni a tervezővel, mintha Ő tervezte volna!
          Na, azért ez így ebben a formában elég erős állítás. És kimeríti a plágium fogalmát. Mármint a tervező részéről.
          emu és sinter kedvelte ezt.
          Everything is better when you decide you don't care.

          Komment


            #65
            UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            a gyári terveket (ha van ilyen) is le kell igazoltatni a tervezővel, mintha Ő tervezte volna!
            Na, azért ez így ebben a formában elég erős állítás. És kimeríti a plágium fogalmát. Mármint a tervező részéről.
            Szerintem ez már elmúlt mint találmány és elmúlt mint szabadalom, hm bizonyos irodalmaknál ez miért is nem szabály?

            Komment


              #66
              UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Na, azért ez így ebben a formában elég erős állítás. És kimeríti a plágium fogalmát. Mármint a tervező részéről.
              Elég nehéz lenne egy kész felépítményt többféleképpen műszaki rajzolni, esetleg a vonalak színét lehetne variálni, hogy ne tűnjön plágiumnak!
              A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

              Komment

              Ugrás az oldal tetejére
              Working...
              X