Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
A mi veterán klubunknak is van szerződött biztosítója. A 250 es nem veteránbiztosított trophyra, annyit fizetek mint a 150 es ETZ re vagy az AWO ra ! Lehet hogy egy 5000 3cm es amerikai monstrumra megéri, de motorra nem.
Én kb 2800 -at fizetek motoronként (250ccm , 16 kw) , és semmi veterán biztosítás . Ja , évente ennyi ! És nem volt kritérium hogy hány éves vagyok , .... vagy csak elég volt rám nézni !
n kb 2800 -at fizetek motoronként (250ccm , 16 kw) , és semmi veterán biztosítás . Ja , évente ennyi ! És nem volt kritérium hogy hány éves vagyok , ... vagy csak elég volt rám nézni !
Melyik biztosítónál vagy?
---------------------------------
A Központi Okmányirodába lehet csak úgy,előzetes időpontfoglalás nélkül odamenni,és a helyszínen sorszámot húzni OT forgalombahelyezésre?
K&H -nál vagyok , bár az is hozzátartozik az igazsághoz hogy van már bónusz fokozatom is . De A00-ba sem hiszem hogy több mint 4000-4500 ft a biztosítás évente !!! (baleseti adóval ca. 5500...?) Még mindíg nem nyócezer évente...
Nem az a baj,hogy szép lassan öregszünk,-ez természetes.A baj az,hogy az ember,amikor még fiatal,-nem becsüli meg az ifjúságot,-mert nem gondol rá,hogy oly gyorsan elszalad.Most meg már késő sopánkodni,mert az idő múlását nem tudjuk megállítani.
Azért ez a biztosítós korosztályba sorolás is elgondolkodtató,-valahogy diszkriminatív utózöngéje van.Az kétségtelen,hogy fiatalon az embereknek egy része,egyedek,hajlamosabbak a jól át nem gondolt,illetve következményekkel nem számoló döntésekre,-de általánosítani,azért túlzás.Nem egy esélyegyenlő szabályozás,de ez is csak a pénzről szól.Úgy gondolom,hogy a közlekedésben negatív eseményekkel bíró résztvevőket kellene talán szankcionálni,nem a kort.
Változatlanul azt kell,hogy mondjam,-az üzemanyag árba beépített biztosítási díj a legdemokratikusabb megoldás,az összes többi egy rakás "talajerő utánpótló massza", és magában hordozza az igazságtalanságot.
az üzemanyag árba beépített biztosítási díj a legdemokratikusabb megoldás
Abba is be van építve, nem?
Na de mint vársz egy olyan országban ahol egy utánfutóra külön biztosítás kell. A futó magától nem igen megy forgalomban sehova. Ha meg autóval húzom akkor ott az autó biztosítása, mi a fenének kell egy szerelvényre két biztosítás?
Bejött egyszer hozzánk egy ember bérelt utánfutóval. és azonnal neki is tolta egy autónak.
Általa logikusnak tűnő döntése hogy az utánfutót tolta neki a kocsinak tehát annak a biztosítójával rendezteti a kárt.
Hihetetlen hosszú levelezés történt közte és a biztosító között, amibe mi mindig szerepeltünk mint károsult és kaptuk a másodpédányt, a végén a vontató biztosítása rendezte a kárt, mikor is emberünk kifejezte azon véleményét, hogy nem érti mi a lónemzőszervért kell utánfutóra biztosítást kötni, de a válaszról mi nem kaptunk másodpéldányt pedig úgy éreztük az lett volna az igazi tetőpont
Idén eléggé megemelkedett a kötelező. Nekem is valami 5000 körül van B03-ban, dehát éves díjnak egy motorra, még ha rá se ülök is ki lehet köhögni valahogy.
Arra leszek kiváncsi, hogy mikor kezdik el emelni az 1200es Banditom kötelezőjét, mondván vén p..cs nagy kockázat egy ekkora vason (remélem a biztosítósoknak ezzel nem szolgáltattam ötletet)
Komment